Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
German IT support
Synculario j.s.a.
Miesto práce
Nitra
Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 900 EUR/mesiac
Od 900 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- prijímať a zdokumentovať všetky dotazy zo strany zákazníkov/užívateľov v nasom internom ticketovom systeme
- jednoduché otázky a sťažnosti spracovávať priamo (ide o podporu uzzivatelov prevazne spolocnosti ktore su v Raiffeisen skupinerestart hesla, a pod)
- vykonať prvý odhad hlásených porúch (Call / Incidents) a podniknúť prvý pokus na
odstránenie poruchy alebo postúpiť na Second-Level-Support ( prihlasia sa vzdialene k uzivatelovi, pozru aka hlaska sa mu zobrazuje, pokusi sa mu pomoct ak nevie, resp nie je mozne z hladiska opravneni vsetko zapise do interneho systemu a posuva dalej na riesenie, dolezite je vsak podrobne zapisat technicky problem aby 2. Uroven podpory ktora je v Rakusku vedela o aky problem sa jedna, co vsetko vyskusal na PC uzivatela, a aby 2.urovnova podpora nemusela znovu kontaktovat uzivatela)
- sledovať a eskalovať všetky poruchy podľa dojednanej servisnej úrovne -sledovat ci je poziadavka vyriesena, ak nie je dotazovat sa u jednotlivych oddeleni
- dohliadnuť na proces riešenia hlásených problémov
- užívateľov informovať o stave a úrovne pokročení ich dotazov
- zostavovať správy manažmentu
- jednoduché otázky a sťažnosti spracovávať priamo (ide o podporu uzzivatelov prevazne spolocnosti ktore su v Raiffeisen skupinerestart hesla, a pod)
- vykonať prvý odhad hlásených porúch (Call / Incidents) a podniknúť prvý pokus na
odstránenie poruchy alebo postúpiť na Second-Level-Support ( prihlasia sa vzdialene k uzivatelovi, pozru aka hlaska sa mu zobrazuje, pokusi sa mu pomoct ak nevie, resp nie je mozne z hladiska opravneni vsetko zapise do interneho systemu a posuva dalej na riesenie, dolezite je vsak podrobne zapisat technicky problem aby 2. Uroven podpory ktora je v Rakusku vedela o aky problem sa jedna, co vsetko vyskusal na PC uzivatela, a aby 2.urovnova podpora nemusela znovu kontaktovat uzivatela)
- sledovať a eskalovať všetky poruchy podľa dojednanej servisnej úrovne -sledovat ci je poziadavka vyriesena, ak nie je dotazovat sa u jednotlivych oddeleni
- dohliadnuť na proces riešenia hlásených problémov
- užívateľov informovať o stave a úrovne pokročení ich dotazov
- zostavovať správy manažmentu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
We specialize in IT professional services. Our objective is to build, manage, and expand professional teams for internal SMART solutions initiatives, as well as to support our clients' initiatives when they lack qualified individuals in the IT area. Every project is an opportunity for us to give our best not just for the customer, but also for ourselves. Therefore, close cooperation with our IT Experts is a crucial point for us. We assist them in methodically developing their skills and expertise, as well as supporting their commitment and education in exciting environments. Good connections, trust, personal growth and mutual support are valuable factors for us. We are expanding and are seeking for additional colleagues that share our enthusiasm for emerging technology.
ID: 3909325
Dátum zverejnenia: 6.5.2020
2020-05-06
lokalita: Nitra Pozícia: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Synculario j.s.a.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac