Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor IT prevádzkových systémov (OSC)
syncreon Slovakia s.r.o.
Miesto práce
Nitra
Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 - 2 000 EUR/mesiac- 13. plat - finálna výška mzdy závisí od skúseností kandidáta
1 600 - 2 000 EUR/mesiac- 13. plat - finálna výška mzdy závisí od skúseností kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Zabezpečuje údržbu systému EWM (Extended Warehouse Management) a časti ECC (Enterprise Central Component)
• Zabezpečuje konfiguráciu dát v EWM a konfiguráciu hlavných údajov PFEP, aby boli vždy k dispozícii presné informácie o pozíciách materiálu vo všetkých častiach skladu
• Zabezpečuje prvoúrovňovú IT podporu pre všetky procesné problémy týkajúce sa používaných systémov
• Zabezpečuje prvoúrovňovú podporu IT hardvéru v celej lokalite
• Zodpovedá za prvoúrovňovú podporu sieťovej infraštruktúry, eskaláciu a sanáciu
• Pôsobí ako primárny kontakt pre eskaláciu problémov SAP EWM pomocou štandardných postupov eskalácie JLR, ako aj pre asistenciu SAP Helpdesku pre potrebu analýzy základných príčin problému
• Spoluvytvára a kontroluje KPI metriky týkajúce sa kontroly stavu systému
• Identifikujte príležitosti na zlepšenie procesov riadených systémom
• Pracuje ako odborník pre procesy riadené systémom a je kontaktnou osobou pre procesné otázky týkajúce sa systému
• Sleduje výrobné problémy, pomáha pri analýze príčin a pri dlhodobých nápravných opatreniach. Ako súčasť tímu sa zúčastňuje na identifikácii a implementácii zlepšenia procesov
• Zodpovedá za spracovanie údajov EWM ako súčasti inžinierskej zmeny
• Zodpovedá za údržbu aplikácií (Syncreon aj zákaznícke aplikácie)
• Užívateľské akceptačné testy (UAT) - vytvára testovacie skriptá, zaznamenáva výsledky a pripravuje dokumenty na podpis
• Zabezpečuje konfiguráciu dát v EWM a konfiguráciu hlavných údajov PFEP, aby boli vždy k dispozícii presné informácie o pozíciách materiálu vo všetkých častiach skladu
• Zabezpečuje prvoúrovňovú IT podporu pre všetky procesné problémy týkajúce sa používaných systémov
• Zabezpečuje prvoúrovňovú podporu IT hardvéru v celej lokalite
• Zodpovedá za prvoúrovňovú podporu sieťovej infraštruktúry, eskaláciu a sanáciu
• Pôsobí ako primárny kontakt pre eskaláciu problémov SAP EWM pomocou štandardných postupov eskalácie JLR, ako aj pre asistenciu SAP Helpdesku pre potrebu analýzy základných príčin problému
• Spoluvytvára a kontroluje KPI metriky týkajúce sa kontroly stavu systému
• Identifikujte príležitosti na zlepšenie procesov riadených systémom
• Pracuje ako odborník pre procesy riadené systémom a je kontaktnou osobou pre procesné otázky týkajúce sa systému
• Sleduje výrobné problémy, pomáha pri analýze príčin a pri dlhodobých nápravných opatreniach. Ako súčasť tímu sa zúčastňuje na identifikácii a implementácii zlepšenia procesov
• Zodpovedá za spracovanie údajov EWM ako súčasti inžinierskej zmeny
• Zodpovedá za údržbu aplikácií (Syncreon aj zákaznícke aplikácie)
• Užívateľské akceptačné testy (UAT) - vytvára testovacie skriptá, zaznamenáva výsledky a pripravuje dokumenty na podpis
Zamestnanecké výhody, benefity
• Pracovná ponuka je na dobu určitú (1 rok)
• 3-zmenná prevádzka a víkendové zmeny
• 13. plat
• Príspevok pri narodení dieťaťa
• Príspevok v prípade mimoriadnej situácie
• Príspevok pre bezplatných darcov krvi
• Príspevok pri pracovných výročiach
• Finančný príspevok na dopravu
• Stravné hradené nad rámec zákona
• Práca pre známeho a úspešného výrobcu v oblasti automotive
• Účasť na inovatívnych procesoch v automobilovom priemysle
• Práca v medzinárodnej spoločnosti pre zákazníka, ktorý je lídrom v automobilovom priemysle
• Participácia na projektoch s medzinárodným, multi-kultúrnym tímom a účasť na vzdelávacích aktivitách
• Využívanie anglického jazyka
• Práca v dynamickom tíme
• Možnosť kariérneho rastu
• Vybavenie METRO karty v prípade záujmu
• MultiSport karta
• VIP účet v DATART so zľavami
• 3-zmenná prevádzka a víkendové zmeny
• 13. plat
• Príspevok pri narodení dieťaťa
• Príspevok v prípade mimoriadnej situácie
• Príspevok pre bezplatných darcov krvi
• Príspevok pri pracovných výročiach
• Finančný príspevok na dopravu
• Stravné hradené nad rámec zákona
• Práca pre známeho a úspešného výrobcu v oblasti automotive
• Účasť na inovatívnych procesoch v automobilovom priemysle
• Práca v medzinárodnej spoločnosti pre zákazníka, ktorý je lídrom v automobilovom priemysle
• Participácia na projektoch s medzinárodným, multi-kultúrnym tímom a účasť na vzdelávacích aktivitách
• Využívanie anglického jazyka
• Práca v dynamickom tíme
• Možnosť kariérneho rastu
• Vybavenie METRO karty v prípade záujmu
• MultiSport karta
• VIP účet v DATART so zľavami
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme vopred všetkým záujemcom o pozíciu, avšak kontaktovať budeme vybraných záujemcov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
SQL - Základy
SAP - Základy
Microsoft Office - Pokročilý
Scripting - Základy
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft PowerApps - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Power Automate - Pokročilý
SAP - Základy
Microsoft Office - Pokročilý
Scripting - Základy
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft PowerApps - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Power Automate - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Skúsenosti so SharePointom a ostatnými office 365 produktami
• Práca na 3 smeny (zvládať nočnú prácu)
• Skúsenosti s programovaním výhodou
• Skúsenosť so SAP výhodou
• Schopnosť riešiť vzniknuté problémy
• Schopnosť komunikovať s kolegami zo zahraničia v anglickom jazyku
• Schopnosť pracovať pod tlakom
• Komunikatívnosť
• Samostatnosť
• Práca na 3 smeny (zvládať nočnú prácu)
• Skúsenosti s programovaním výhodou
• Skúsenosť so SAP výhodou
• Schopnosť riešiť vzniknuté problémy
• Schopnosť komunikovať s kolegami zo zahraničia v anglickom jazyku
• Schopnosť pracovať pod tlakom
• Komunikatívnosť
• Samostatnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Syncreon je špecializovaný poskytovateľ integrovaných logistických služieb globálnym priemyslom. Poskytujeme vysoko prispôsobené end-to-end logistické a supply chain riešenia kritické pre úspech zákazníka. Best-in-class riešenia, leading edge technológie. Inovatívne myslenie a design zaručujú dôležité šetrenia nákladov a silnú kompetitívnu výhodu širokej zákazníckej základni, pozostávajúcej z firiem v rôznych sektoroch, ako automotive a technology. Syncreon je partnerom OEMs spoločnostiam, ako Dell, Canon, Jaguar Land Rover, Harley Davidson and BMW. syncreon Slovakia s.r.o. je nová spoločnosť na Slovenskom trhu a je interným dodávateľom logistických a supply chain riešení pre Jaguar Land Rover v Nitre.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 3322187
Dátum zverejnenia: 11.4.2023
2023-04-11
lokalita: Nitra Pozícia: Administratívny pracovník, referent, IT analytik, Správca informačného systému Spoločnosť: syncreon Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac