Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka/Recepčná
Sympatia Group ®
Miesto práce
Vajnorská 21, Bratislava
Vajnorská 21, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
čo najskôr
čo najskôr
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacvýška mzdy bude dojednaná na osobnom pohovore s prihliadnutím na schopnosti kandidáta
1 200 EUR/mesiacvýška mzdy bude dojednaná na osobnom pohovore s prihliadnutím na schopnosti kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme profesionálnych, pozitívnych, pracovitých a proaktívnych kandidátov, ktorí:
• bez problémov manažujú naraz niekoľko úloh;
• vedia efektívne a profesionálne komunikovať a popritom sú k svojmu okoliu priateľskí a empatickí;
• rozumejú, že každú zadanú úlohu je potrebné dokončiť;
• majú radi svoju prácu, ktorou je najmä:
privítanie a uvádzanie návštev a zabezpečenie občerstvenia (káva, čaj, nealko)
udržiavanie recepcie, zasadačiek a kuchynky v bezchybnom stave
organizovanie stretnutí podľa pracovného kalendára, rezervovanie a pripravovanie zasadačiek
prijímanie telefonických hovorov a vybavovanie e-mailovej korešpondencie
preberanie, evidencia a distribúcia pošty, odosielanie pošty, zabezpečenie kuriéra
bežné administratívne a kancelárske práce – evidencia a archivácia dokumentov, kopírovanie, skenovanie, skartovanie, formátovanie dokumentov
objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia, zodpovednosť za ich evidenciu
starostlivosť o vozový park (objednávanie servisu, čistenia vozidiel, prezutia pneumatík, evidencia a nákup diaľničných známok, evidencia PZP a havarijného poistenia, STK a EK)
evidencia neprítomnosti zamestnancov (dovolenka, lekár a pod.)
evidencia došlých faktúr, evidencia vystavených faktúr (+ interné doklady), spolupráca s účtovným oddelením
spracovanie a evidencia životopisov a komunikácia s uchádzačmi o zamestnanie
starostlivosť o poriadok v kancelárii vrátane komunikácie s externou upratovacou firmou a správcom budovy
starostlivosť o rastliny v kancelárii vrátane komunikácie s externou spoločnosťou zabezpečujúcou údržbu rastlín
administratívno-organizačná podpora manažmentu a všetkých oddelení spoločnosti, resp. spoločností v skupine
operatívne riešenie štandardných problémov spojených s prevádzkou recepcie a taktiež jej administratívne a organizačné riadenie
komunikácia s internými a externými partnermi, finančnými inštitúciami a úradmi (osobná, mailová, poštová a telefonická)
organizovanie firemných raňajok, osláv, team buildingových podujatí, husaciny, vianočného večierka a event manažment
organizačné zabezpečenie služobných ciest manažmentu spoločnosti (rezervovanie hotelov, leteniek, prepravy)
plnenie ďalších administratívno-organizačných úloh podľa pokynov nadriadeného
pracovná doba je fixná, 08:00 - 17:00 hod, prestávka na obed v trvaní jednej hodiny (striedanie s druhou kolegyňou)
• bez problémov manažujú naraz niekoľko úloh;
• vedia efektívne a profesionálne komunikovať a popritom sú k svojmu okoliu priateľskí a empatickí;
• rozumejú, že každú zadanú úlohu je potrebné dokončiť;
• majú radi svoju prácu, ktorou je najmä:
privítanie a uvádzanie návštev a zabezpečenie občerstvenia (káva, čaj, nealko)
udržiavanie recepcie, zasadačiek a kuchynky v bezchybnom stave
organizovanie stretnutí podľa pracovného kalendára, rezervovanie a pripravovanie zasadačiek
prijímanie telefonických hovorov a vybavovanie e-mailovej korešpondencie
preberanie, evidencia a distribúcia pošty, odosielanie pošty, zabezpečenie kuriéra
bežné administratívne a kancelárske práce – evidencia a archivácia dokumentov, kopírovanie, skenovanie, skartovanie, formátovanie dokumentov
objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia, zodpovednosť za ich evidenciu
starostlivosť o vozový park (objednávanie servisu, čistenia vozidiel, prezutia pneumatík, evidencia a nákup diaľničných známok, evidencia PZP a havarijného poistenia, STK a EK)
evidencia neprítomnosti zamestnancov (dovolenka, lekár a pod.)
evidencia došlých faktúr, evidencia vystavených faktúr (+ interné doklady), spolupráca s účtovným oddelením
spracovanie a evidencia životopisov a komunikácia s uchádzačmi o zamestnanie
starostlivosť o poriadok v kancelárii vrátane komunikácie s externou upratovacou firmou a správcom budovy
starostlivosť o rastliny v kancelárii vrátane komunikácie s externou spoločnosťou zabezpečujúcou údržbu rastlín
administratívno-organizačná podpora manažmentu a všetkých oddelení spoločnosti, resp. spoločností v skupine
operatívne riešenie štandardných problémov spojených s prevádzkou recepcie a taktiež jej administratívne a organizačné riadenie
komunikácia s internými a externými partnermi, finančnými inštitúciami a úradmi (osobná, mailová, poštová a telefonická)
organizovanie firemných raňajok, osláv, team buildingových podujatí, husaciny, vianočného večierka a event manažment
organizačné zabezpečenie služobných ciest manažmentu spoločnosti (rezervovanie hotelov, leteniek, prepravy)
plnenie ďalších administratívno-organizačných úloh podľa pokynov nadriadeného
pracovná doba je fixná, 08:00 - 17:00 hod, prestávka na obed v trvaní jednej hodiny (striedanie s druhou kolegyňou)
Zamestnanecké výhody, benefity
ročné odmeny podľa výkonu
príjemné pracovné prostredie
moderné kancelárske priestory v novej budove
práca v príjemnom kolektíve
dlhodobá a stabilná práca
firemné akcie a teambuildingové podujatia
samostatná a zodpovedná pozícia
príjemné pracovné prostredie
moderné kancelárske priestory v novej budove
práca v príjemnom kolektíve
dlhodobá a stabilná práca
firemné akcie a teambuildingové podujatia
samostatná a zodpovedná pozícia
Informácie o výberovom konaní
Ak vás naša ponuka zaujala a máte záujem byť zaradený/-á do výberového konania, zašlite prosím Váš profesijný životopis spolu s aktuálnou fotografiou a súhlas so spracovaním osobných údajov elektronicky na adresu [email protected] alebo prostredníctvom portálu www.profesia.sk.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Životopisy starostlivo posúdime a v prípade, že budete spĺňať naše požiadavky, budeme Vás kontaktovať s informáciami o ďalšom postupe vo výberovom konaní.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Životopisy starostlivo posúdime a v prípade, že budete spĺňať naše požiadavky, budeme Vás kontaktovať s informáciami o ďalšom postupe vo výberovom konaní.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• prax min. 1 rok na podobnej pozícii podmienkou;
• reprezentatívne vystupovanie;
• vysoké nároky na kvalitu práce, presnosť, precíznosť, zodpovednosť;
• schopnosť nadhľadu a odhadu situácie;
• schopnosť pracovať v dynamickom prostredí, manažovať niekoľko požiadaviek naraz a samostatne si určiť priority;
• samostatnosť, ale zároveň schopnosť pracovať v tíme, zodpovedne, spoľahlivo, presne, organizovane, vedieť dokončiť zadané úlohy, vypýtať si pomoc, ak treba a poskytovať spätnú väzbu;
• vyspelé komunikačné zručnosti, komunikácia na profesionálnej úrovni slovom a písmom (znalosť slovenskej gramatiky podmienkou);
• orientácia na klienta;
• proaktívne a pozitívne myslenie, vysoká miera empatie;
• schopnosť sebareflexie;
• diskrétnosť a lojalita;
• vodičský preukaz výhodou;
• reprezentatívne vystupovanie;
• vysoké nároky na kvalitu práce, presnosť, precíznosť, zodpovednosť;
• schopnosť nadhľadu a odhadu situácie;
• schopnosť pracovať v dynamickom prostredí, manažovať niekoľko požiadaviek naraz a samostatne si určiť priority;
• samostatnosť, ale zároveň schopnosť pracovať v tíme, zodpovedne, spoľahlivo, presne, organizovane, vedieť dokončiť zadané úlohy, vypýtať si pomoc, ak treba a poskytovať spätnú väzbu;
• vyspelé komunikačné zručnosti, komunikácia na profesionálnej úrovni slovom a písmom (znalosť slovenskej gramatiky podmienkou);
• orientácia na klienta;
• proaktívne a pozitívne myslenie, vysoká miera empatie;
• schopnosť sebareflexie;
• diskrétnosť a lojalita;
• vodičský preukaz výhodou;
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sympatia je investičná skupina pôsobiaca na trhu už 20 rokov. Špecializujeme sa na správu finančného majetku bonitných klientov a na poskytovanie investičných riešení na finančných trhoch ako aj na investície v oblasti real estate a private equity. V našom portfóliu sa aktuálne nachádza viac ako dvadsaťpäť realitných projektov v rôznom štádiu realizácie. Všetky oblasti investičného cyklu každej investície a projektu rieši náš tím skúsených odborníkov. Naším cieľom je vytvárať nadčasové a trvalo udržateľné riešenia. Pre viac informácií navštívte prosím našu webstránku: https://www.sympatia.sk/.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4329638
Dátum zverejnenia: 29.1.2023
2023-01-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Sympatia Group ®
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac