Можливість для людей з України
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná
Sympatia Group ®
Miesto práce
Vajnorská 21, Bratislava
Vajnorská 21, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
čo najskôr
čo najskôr
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacod 1.000€ brutto v závislosti od skúseností, odborných znalostí a zručností uchádzača
1 000 EUR/mesiacod 1.000€ brutto v závislosti od skúseností, odborných znalostí a zručností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
starostlivosť o plynulý chod kancelárie (recepcia, zasadačky, kuchyňa)
prijímanie a uvádzanie návštev a zabezpečenie občerstvenia
udržiavanie recepcie, zasadačiek a kuchyne v bezchybnom stave
prijímanie telefonických hovorov a vybavovanie e-mailovej korešpondencie
organizovanie stretnutí podľa pracovného kalendára, rezervovanie a pripravovanie zasadačiek
administratívne a kancelárske práce – evidencia a archivácia dokumentov, kopírovanie, skenovanie, skartovanie, formátovanie dokumentov
preberanie, evidencia a distribúcia pošty
objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia, zodpovednosť za ich evidenciu
evidencia PHM a vedenie knihy jázd
starostlivosť o poriadok v kancelárii vrátane komunikácie s externou upratovacou firmou a správcom budovy
administratívno-organizačná podpora manažmentu a všetkých oddelení spoločnosti, resp. spoločností v skupine
operatívne riešenie štandardných problémov spojených s prevádzkou recepcie a taktiež jej administratívne a organizačné riadenie
komunikácia s internými a externými partnermi
komunikácia s finančnými inštitúciami a úradmi (osobná, mailová, poštová a telefonická)
organizovanie firemných raňajok, osláv, team buildingových podujatí a event manažment
organizačné zabezpečenie služobných ciest manažmentu spoločnosti (rezervovanie hotelov, leteniek, prepravy)
plnenie ďalších administratívno-organizačných úloh podľa pokynov nadriadeného
pracovná doba je fixná, striedanie s druhou kolegyňou na recepcii, jeden týždeň 08:00 - 17:00 hod, druhý týždeň 09:00 - 18:00 hod, prestávka na obed v trvaní jednej hodiny
prijímanie a uvádzanie návštev a zabezpečenie občerstvenia
udržiavanie recepcie, zasadačiek a kuchyne v bezchybnom stave
prijímanie telefonických hovorov a vybavovanie e-mailovej korešpondencie
organizovanie stretnutí podľa pracovného kalendára, rezervovanie a pripravovanie zasadačiek
administratívne a kancelárske práce – evidencia a archivácia dokumentov, kopírovanie, skenovanie, skartovanie, formátovanie dokumentov
preberanie, evidencia a distribúcia pošty
objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia, zodpovednosť za ich evidenciu
evidencia PHM a vedenie knihy jázd
starostlivosť o poriadok v kancelárii vrátane komunikácie s externou upratovacou firmou a správcom budovy
administratívno-organizačná podpora manažmentu a všetkých oddelení spoločnosti, resp. spoločností v skupine
operatívne riešenie štandardných problémov spojených s prevádzkou recepcie a taktiež jej administratívne a organizačné riadenie
komunikácia s internými a externými partnermi
komunikácia s finančnými inštitúciami a úradmi (osobná, mailová, poštová a telefonická)
organizovanie firemných raňajok, osláv, team buildingových podujatí a event manažment
organizačné zabezpečenie služobných ciest manažmentu spoločnosti (rezervovanie hotelov, leteniek, prepravy)
plnenie ďalších administratívno-organizačných úloh podľa pokynov nadriadeného
pracovná doba je fixná, striedanie s druhou kolegyňou na recepcii, jeden týždeň 08:00 - 17:00 hod, druhý týždeň 09:00 - 18:00 hod, prestávka na obed v trvaní jednej hodiny
Zamestnanecké výhody, benefity
ročné odmeny podľa výkonu
príjemné pracovné prostredie
moderné kancelárske priestory v novej budove
práca v príjemnom kolektíve
dlhodobá a stabilná práca
firemné akcie a teambuildingové podujatia
samostatná a zodpovedná pozícia
príjemné pracovné prostredie
moderné kancelárske priestory v novej budove
práca v príjemnom kolektíve
dlhodobá a stabilná práca
firemné akcie a teambuildingové podujatia
samostatná a zodpovedná pozícia
Informácie o výberovom konaní
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti, Vaše životopisy starostlivo posúdime.
Žiadosť s uvedením názvu pozície, profesijný životopis spolu s fotkou a súhlas so spracovaním osobných údajov zašlite prosím elektronicky na adresu [email protected].
S informáciami o ďalšom postupe vo výberovom konaní budeme kontaktovať len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú predpoklady a požiadavky na uvedenú pozíciu.
Žiadosť s uvedením názvu pozície, profesijný životopis spolu s fotkou a súhlas so spracovaním osobných údajov zašlite prosím elektronicky na adresu [email protected].
S informáciami o ďalšom postupe vo výberovom konaní budeme kontaktovať len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú predpoklady a požiadavky na uvedenú pozíciu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
reprezentatívne a profesionálne vystupovanie, príjemný vzhľad
dobré organizačné schopnosti, zmysel pre detail
veľmi dobré komunikačné schopnosti, verbálny aj písomný prejav na vysokej úrovni
spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatný a aktívny prístup k zadaným úlohám
iniciatíva, empatia a pozitívny prístup k práci
diskrétnosť a lojalita sú samozrejmosťou
schopnosť prijať konštruktívnu kritiku a poučiť sa z nej
prax na podobnej pozícii je výhodou
dobré organizačné schopnosti, zmysel pre detail
veľmi dobré komunikačné schopnosti, verbálny aj písomný prejav na vysokej úrovni
spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatný a aktívny prístup k zadaným úlohám
iniciatíva, empatia a pozitívny prístup k práci
diskrétnosť a lojalita sú samozrejmosťou
schopnosť prijať konštruktívnu kritiku a poučiť sa z nej
prax na podobnej pozícii je výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sympatia je investičná skupina pôsobiaca na trhu už vyše 20 rokov. Špecializujeme sa na správu finančného majetku bonitných klientov a na poskytovanie investičných riešení na finančných trhoch ako aj na investície v oblasti real estate a private equity. V našom portfóliu sa aktuálne nachádza viac ako dvadsať realitných projektov v rôznom štádiu realizácie. Všetky oblasti investičného cyklu každej investície a projektu rieši náš tím skúsených odborníkov. Naším cieľom je vytvárať nadčasové a trvalo udržateľné riešenia. Pre viac informácií navštívte prosím našu webstránku: https://www.sympatia.sk/.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4286839
Dátum zverejnenia: 19.3.2022
2022-03-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Recepčná Spoločnosť: Sympatia Group ®
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac