Recepčná
Sympatia Group ®
Miesto práce
Vajnorská 21, Bratislava
Vajnorská 21, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacod 1.000€ brutto v závislosti od skúseností, odborných znalostí a zručností uchádzača
1 000 EUR/mesiacod 1.000€ brutto v závislosti od skúseností, odborných znalostí a zručností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
starostlivosť o plynulý chod kancelárie (recepcia, zasadačky, kuchyňa, fitness)
prijímanie a uvádzanie návštev a zabezpečenie občerstvenia
udržiavanie recepcie, zasadačiek a kuchyne v bezchybnom stave
prijímanie telefonických hovorov a vybavovanie e-mailovej korešpondencie
organizovanie stretnutí podľa pracovného kalendára, rezervovanie a pripravovanie zasadačiek
administratívne a kancelárske práce – evidencia a archivácia dokumentov, kopírovanie, skenovanie, skartovanie
preberanie, evidencia a distribúcia pošty
objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia, zodpovednosť za ich evidenciu
evidencia PHM a vedenie knihy jázd
starostlivosť o poriadok v kancelárii vrátane komunikácie s externou upratovacou firmou a správcom budovy
administratívno-organizačná podpora manažmentu a všetkých oddelení spoločnosti, resp. spoločností v skupine
riešenie štandardných problémov spojených s prevádzkou recepcie a taktiež jej administratívne a organizačné riadenie
komunikácia s internými a externými partnermi
komunikácia s finančnými inštitúciami a úradmi (osobná, mailová, poštová a telefonická)
organizovanie team buildingových podujatí a event manažment
organizačné zabezpečenie služobných ciest manažmentu spoločnosti (rezervovanie hotelov, leteniek, prepravy)
plnenie ďalších administratívno-organizačných úloh podľa pokynov nadriadeného
prijímanie a uvádzanie návštev a zabezpečenie občerstvenia
udržiavanie recepcie, zasadačiek a kuchyne v bezchybnom stave
prijímanie telefonických hovorov a vybavovanie e-mailovej korešpondencie
organizovanie stretnutí podľa pracovného kalendára, rezervovanie a pripravovanie zasadačiek
administratívne a kancelárske práce – evidencia a archivácia dokumentov, kopírovanie, skenovanie, skartovanie
preberanie, evidencia a distribúcia pošty
objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia, zodpovednosť za ich evidenciu
evidencia PHM a vedenie knihy jázd
starostlivosť o poriadok v kancelárii vrátane komunikácie s externou upratovacou firmou a správcom budovy
administratívno-organizačná podpora manažmentu a všetkých oddelení spoločnosti, resp. spoločností v skupine
riešenie štandardných problémov spojených s prevádzkou recepcie a taktiež jej administratívne a organizačné riadenie
komunikácia s internými a externými partnermi
komunikácia s finančnými inštitúciami a úradmi (osobná, mailová, poštová a telefonická)
organizovanie team buildingových podujatí a event manažment
organizačné zabezpečenie služobných ciest manažmentu spoločnosti (rezervovanie hotelov, leteniek, prepravy)
plnenie ďalších administratívno-organizačných úloh podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
ročné odmeny podľa výkonu
príjemné pracovné prostredie
moderné kancelárske priestory v novej budove
práca v mladom a dynamickom kolektíve
vlastné fitness priestory
možnosť odborného vzdelávania
dlhodobá a stabilná práca
firemné akcie a teambuildingové podujatia
samostatná a zodpovedná pozícia
príjemné pracovné prostredie
moderné kancelárske priestory v novej budove
práca v mladom a dynamickom kolektíve
vlastné fitness priestory
možnosť odborného vzdelávania
dlhodobá a stabilná práca
firemné akcie a teambuildingové podujatia
samostatná a zodpovedná pozícia
Informácie o výberovom konaní
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti, Vaše životopisy starostlivo posúdime.
Žiadosť s uvedením názvu pozície, profesijný životopis spolu s fotkou a súhlas so spracovaním osobných údajov zašlite prosím elektronicky na adresu [email protected]
S informáciami o ďalšom postupe vo výberovom konaní budeme kontaktovať len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú predpoklady a požiadavky na uvedenú pozíciu.
Žiadosť s uvedením názvu pozície, profesijný životopis spolu s fotkou a súhlas so spracovaním osobných údajov zašlite prosím elektronicky na adresu [email protected]
S informáciami o ďalšom postupe vo výberovom konaní budeme kontaktovať len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú predpoklady a požiadavky na uvedenú pozíciu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
reprezentatívne a profesionálne vystupovanie, príjemný vzhľad
dobré organizačné schopnosti, zmysel pre detail
veľmi dobré komunikačné schopnosti, verbálny aj písomný prejav na vysokej úrovni
spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatný a aktívny prístup k zadaným úlohám
iniciatíva, empatia a pozitívny prístup k práci
diskrétnosť a lojalita sú samozrejmosťou
schopnosť prijať konštruktívnu kritiku a poučiť sa z nej
prax na podobnej pozícii alebo v gastro odvetví (čašníčka) je výhodou
dobré organizačné schopnosti, zmysel pre detail
veľmi dobré komunikačné schopnosti, verbálny aj písomný prejav na vysokej úrovni
spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatný a aktívny prístup k zadaným úlohám
iniciatíva, empatia a pozitívny prístup k práci
diskrétnosť a lojalita sú samozrejmosťou
schopnosť prijať konštruktívnu kritiku a poučiť sa z nej
prax na podobnej pozícii alebo v gastro odvetví (čašníčka) je výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sympatia je investičná skupina pôsobiaca na trhu už viac ako 18 rokov. Špecializujeme sa na správu finančného majetku bonitných klientov a na poskytovanie investičných riešení na finančných trhoch ako aj na investície v oblasti real estate a private equity. V našom portfóliu sa aktuálne nachádza viac ako dvadsať realitných projektov v rôznom štádiu realizácie. Všetky oblasti investičného cyklu každej investície a projektu rieši náš tím skúsených odborníkov. Naším cieľom je vytvárať nadčasové a trvalo udržateľné riešenia. Pre viac informácií navštívte prosím našu webstránku: https://www.sympatia.sk/
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
Adresa spoločnosti
Kontakt
ID: 4018339
Dátum zverejnenia: 10.1.2021
2021-01-10
Lokalita: Bratislava Pozícia: Recepčná Spoločnosť: Sympatia Group ®
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac