Manažér medicínskeho centra

Sygrela, s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
2 300 EUR/mesiacZákladná mzda od 2 300,- EUR bez bonusov je výsledkom vzájomnej dohody a bude odzrkadľovať skúsenosti a senioritu kandidáta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Manažér medicínskeho centra zodpovedá za prevádzku a riadenie obvykle 8 ambulancií a 3 recepcií v rámci výkonu nasledovných činností:

  • vedenie recepcie centra, zodpovednosť za jej prevádzku
  • dohľad nad koordináciou starostlivosti o VIP klientov centra
  • zabezpečenie harmonogramu a rozpisov práce pre personál
  • priame riadenie zamestnancov recepcie centra a koordinácia práce zdravotných sestier (nie odborného charakteru)
  • v spolupráci s personálnym oddelením zabezpečenie personalistiky centra (dochádzka, mzdy, dovolenky)
  • v spolupráci s personálnym oddelením zabezpečenie personálnej politiky – plánovanie, výberové konania, návrhy pracovných miest pre pracoviská
  • zabezpečenie spolupráce a povinností voči zdravotným poisťovniam - výkazníctvo
  • riadenie a komunikácia s dodávateľmi outsourcovaných služieb
  • príprava a realizácia projektov zlepšovania prevádzky centra

Zamestnanecké výhody, benefity

  • osobné bonusy na základe dosiahnutých merateľných výsledkov priznané na kvartálnej báze
  • podiel na hospodárskych výsledkoch centra
  • moderné pracovné prostredie
  • priestor na sebarealizáciu
  • parkovanie 24/7 v centre mesta Bratislava
  • zamestnanecké karty pre zamestnanca a blízke osoby s bezplatným prístupom k nadštandardným službám medicínskeho centra
  • služobný telefón
  • notebook

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým záujemcom o prejavený záujem. Kontaktovať budeme len tých záujemcov, ktorí spĺňajú požadované kritéria. Za porozumenie vopred ďakujeme.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Nemocnice, ambulantná lekárska činnosť, ostatná zdravotná starostlivosť

Našim klientom je moderná a dynamicky sa rozvíjajúca poliklinika v Bratislave s vysokým renomé.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

manažment, ekonómia, marketing a pod.

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Internet - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

3 roky v oblasti riadenia prevádzky služieb

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • VŠ vzdelanie II. stupňa so zameraním na manažment, ekonómiu, marketing a pod.,
  • skúsenosti s prevádzkovým manažmentom v oblasti služieb aspoň tri roky,
  • skúsenosti s prácou v zdravotníctve - výhodou,
  • prax v riadení tímu,
  • skúsenosti s projektovým manažmentom - výhodou,
  • pokročilé počítačové znalosti (Microsoft Office, práca s cloudom),
  • aktívna znalosť angličtiny,
  • silná prozákaznícka orientácia,
  • výrobne osvojený time management,
  • výrobné komunikačné zručnosti,
  • kultivované vystupovanie,
  • ochota vzdelávať sa,
  • spoľahlivosť, pozornosť, zmysel pre detail.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme spoločnosť, ktorá poskytuje komplexné služby oblasti personálneho poradenstva tak pre firmy, ako aj pre individuálnych záujemcov.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Tatiana Sykorova
E-mail: poslať životopis
ID: 4819225  Dátum zverejnenia: 30.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 300 EUR/mesiac