Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
4ka Technical Support Specialist
Miesto práce
Landererova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 050 EUR/mesiac+ 15% bonusy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Baví ťa vzdialená aj osobná komunikácia s ľuďmi, máš rád starostlivosť o druhých, si ľudsky či pro-zákaznícky orientovaný? Ak áno, hľadáme práve teba! Na oddelení Customer Care mobilného operátora 4ka tvojou úlohou bude:
- poskytovanie L2 technickej podpory externým a interným zákazníkom
- zadávanie technických incidentov L3 RAN/CORE/BSS tímom a následná analýza detailu problému
- zabezpečovanie kompletnej procesnej a admin súčinnosti v MNP procese prenositeľnosti čísel
- riešenie technických reklamácií v príslušných aplikáciách
- spracovanie ticketov z L0/L1 – reklamácií a podnetov
- poskytovanie informácií o optimálnom nastavení služieb a HW zariadení
- zisťovanie a identifikovanie príčin porúch nefunkčnej služby a navrhovanie riešení
- aktivácia, deaktivácia a administrácia služieb v systémoch
- plnenie ďalších úloh a pokynov pridelených priamym nadriadeným.
Zamestnanecké výhody, benefity
SWAN ponúka prácu v dynamickom prostredí s možnosťou učiť sa. Záleží nám na pracovných vzťahoch a dobrej firemnej kultúre. Spokojnosť kolegov podporujeme aj ponukou benefitov:
- Dovolenka oddych: 5 dní benefitnej dovolenky navyše na každý kalendárny rok
- Fexibilný pracovný čas: možnosť prispôsobiť prácu svojim potrebám aj vďaka homeoffice (min. 2 dni v týždni)
- Starostlivosť o zdravie zamestnancov: zdravé stredy (čerstvé ovocie)
- Zdravotná starostlivosť: možnosť využívať celoročnú zdravotnú starostlivosť v ProCare klinikách za zvýhodnených podmienok
- MultiSport karta: vďaka, ktorej vieš svoj voľný čas využiť naplno
- Motivačné programy: bonus za odporučenie kandidáta, vernostný bonus, Naša hrdinka/náš hrdina a ďalšie iné formy ocenení; ďalšie iné výhody benefitného systému.
- Vzdelávanie a rozvoj: online vzdelávanie (prístup k viac než 300 školeniam z rôznych oblastí), certifikované školenia (Prince, ITIL..)
- Smartphone: možnosť ľubovoľného výberu s dotáciou zamestnávateľa
- Zamestnanecký paušál: dátovanie, volanie a smskovanie
- Zľavy u partnerov: možnosť využívať zľavy u našich partnerov
- SWAN zľavy: možnosť využívať SWAN produkt/službu za zvýhodnených podmienok
- Eventy pre zamestnancov: akcie počas celého roka (vianočná párty, letná párty, športové podujatia, tímové aktivity..)
- Rekreačný príspevok: príspevok na rekreáciu vo výške max. 275 € po min. 2 odpracovaných rokoch
- Stravovanie: gastro karta s príspevkom, resp. finančná hotovosť vo výške 4,30 €/na deň
Informácie o výberovom konaní
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise spoločnosti SWAN, a. s., Borská 6, 841 04 Bratislava, IČO: 47 258 314, zapísaná v OR OS Bratislava I., odd.: SA, vložka č.: 6198/B k za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z o ochrane osobných údajov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov. Pozícia sa obsadzuje ako zástup kolegyne počas materskej/rodičovskej dovolenky.
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem o pracovné miesto v spoločnosti. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie. Ide o zástup počas materskej a rodičovskej dovolenky.
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem o pracovné miesto v spoločnosti. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie. Ide o zástup počas materskej a rodičovskej dovolenky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
telekomunikácie/zákaznícka starostlivosť
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- mať možnosť pracovať aj z domu (homeoffice)
- profesionálna komunikácia s ľuďmi a starostlivosť o nich
- chuť na sebe pracovať a stále sa zlepšovať
- min. 1 ročná prax v telekomunikačnej oblasti a zákazníckej starostlivosti
- pokročilá práca s PC
- schopnosť identifikovať úlohu a analyzovať jednotlivé body požiadavky
- samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, analytické myslenie
- výborná znalosť pravopisu
- orientácia na zákazníka, odolnosť voči stresu
- anglický jazyk min. na úrovni B1
Stručná charakteristika spoločnosti
Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
Adresa spoločnosti
Landererova 12,821 01 Bratislava,
Slovensko
Poďte k nám
https://budemswan.sk/
ID: 4162168
Dátum zverejnenia: 5.12.2023
2023-12-05
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: SWAN, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 050 EUR/mesiac