Technical Support Specialist

SWAN, a.s.

Miesto práce
Údernícka 15, 851 01 Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiac900 Eur/mesiac + odmeny

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• poskytovanie technickej podpory už vytvorených (telefonických, emailových a písomných) požiadaviek externých a interných zákazníkov
• telefonické zisťovanie a identifikovanie príčin porúch nefunkčnej služby u zákazníka a navrhovanie riešení
• navrhovanie technických riešení pre koncového zákazníka na základe technológie na ktorej sa služba poskytuje
• práca v dohľadových systémoch na pripojení zákazníka
• konfigurácia koncových zariadení zákazníka
• aktivácia a deaktivácia služieb
• riešenie technických reklamácií v príslušných aplikáciách
• registrácia koncových zariadení v príslušných aplikáciách
• riešenie požiadaviek zákazníkov dcérskych spoločností
• plnenie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného.

Zamestnanecké výhody, benefity

SWAN ponúka prácu v dynamickom prostredí s možnosťou veľa sa naučiť a rásť. Vo SWANe nám záleží nám aj pracovných vzťahoch a dobrej firemnej kultúre. Spokojnosť kolegov podporujeme aj širokou ponukou benefitov:

- 5 dní benefitnej dovolenky
- karta MultiSport
- zdravé stredy (čerstvé ovocie)
- eventy pre zamestnancov v priebehu celého roka (párty, športové podujatia ai.)
- celoročná zdravotná starostlivosť v ProCare plne hradená firmou
- príspevok firmy na doplnkové dôchodkové sporenie
- zľavy na produkty a služby SWAN
- rozvoj telco technológií
- flexibilný pracovný čas a ďalšie

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• znalosť MS Windows na pokročilej úrovni
• znalosť práce s PC, orientácia v sieťových pripojeniach na strane koncového užívateľa
• znalosť v konfigurácii zákazníckych zariadení - modem, router
• prehľad v telekomunikačnej oblasti - produkty a služby, technológie
• schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky, technický rozhľad
• základná znalosť sietí FTTB, FTTH, DOCSIS, LTE výhodou
• samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, analytické myslenie
• vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne a písomne)
• orientácia na zákazníka, odolnosť voči stresu
• proaktívny prístup, ochota neustále sa vzdelávať
• precíznosť, logické a analytické myslenie
• AJ aktívne výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť SWAN je celoslovenský poskytovateľ telekomunikačných riešení na vysokej profesionálnej úrovni a po fúzii so spoločnosťou BENESTRA v januári 2019, sa stal na trhu jednoznačnou dvojkou v poskytovaní služieb firemným zákazníkom. Zároveň má SWAN bohatú ponuku aj pre domácnosti. Portfólio služieb spoločnosti siaha od základných hlasových, dátových a internetových služieb až po rozsiahle virtuálne privátne služby a riadené služby dátových centier. Vo svojej sieti SWAN využíva najmodernejšie technológie na poskytovanie špičkových zákazníckych riešení.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

SWAN, a.s.
Landererova 12
811 09 Bratislava
http://www.swan.sk/
ID: 4024248  Dátum zverejnenia: 22.1.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac