Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Technical Support Specialist
SWAN, a.s.
Miesto práce
Údernícka 15, 851 01 Petržalka
Údernícka 15, 851 01 Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiac900 Eur/mesiac + odmeny
900 EUR/mesiac900 Eur/mesiac + odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• poskytovanie technickej podpory už vytvorených (telefonických, emailových a písomných) požiadaviek externých a interných zákazníkov
• telefonické zisťovanie a identifikovanie príčin porúch nefunkčnej služby u zákazníka a navrhovanie riešení
• navrhovanie technických riešení pre koncového zákazníka na základe technológie na ktorej sa služba poskytuje
• práca v dohľadových systémoch na pripojení zákazníka
• konfigurácia koncových zariadení zákazníka
• aktivácia a deaktivácia služieb
• riešenie technických reklamácií v príslušných aplikáciách
• registrácia koncových zariadení v príslušných aplikáciách
• riešenie požiadaviek zákazníkov dcérskych spoločností
• plnenie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného.
• telefonické zisťovanie a identifikovanie príčin porúch nefunkčnej služby u zákazníka a navrhovanie riešení
• navrhovanie technických riešení pre koncového zákazníka na základe technológie na ktorej sa služba poskytuje
• práca v dohľadových systémoch na pripojení zákazníka
• konfigurácia koncových zariadení zákazníka
• aktivácia a deaktivácia služieb
• riešenie technických reklamácií v príslušných aplikáciách
• registrácia koncových zariadení v príslušných aplikáciách
• riešenie požiadaviek zákazníkov dcérskych spoločností
• plnenie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
SWAN ponúka prácu v dynamickom prostredí s možnosťou veľa sa naučiť a rásť. Vo SWANe nám záleží nám aj pracovných vzťahoch a dobrej firemnej kultúre. Spokojnosť kolegov podporujeme aj širokou ponukou benefitov:
- 5 dní benefitnej dovolenky
- karta MultiSport
- zdravé stredy (čerstvé ovocie)
- eventy pre zamestnancov v priebehu celého roka (párty, športové podujatia ai.)
- celoročná zdravotná starostlivosť v ProCare plne hradená firmou
- príspevok firmy na doplnkové dôchodkové sporenie
- zľavy na produkty a služby SWAN
- rozvoj telco technológií
- flexibilný pracovný čas a ďalšie
- 5 dní benefitnej dovolenky
- karta MultiSport
- zdravé stredy (čerstvé ovocie)
- eventy pre zamestnancov v priebehu celého roka (párty, športové podujatia ai.)
- celoročná zdravotná starostlivosť v ProCare plne hradená firmou
- príspevok firmy na doplnkové dôchodkové sporenie
- zľavy na produkty a služby SWAN
- rozvoj telco technológií
- flexibilný pracovný čas a ďalšie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• znalosť MS Windows na pokročilej úrovni
• znalosť práce s PC, orientácia v sieťových pripojeniach na strane koncového užívateľa
• znalosť v konfigurácii zákazníckych zariadení - modem, router
• prehľad v telekomunikačnej oblasti - produkty a služby, technológie
• schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky, technický rozhľad
• základná znalosť sietí FTTB, FTTH, DOCSIS, LTE výhodou
• samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, analytické myslenie
• vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne a písomne)
• orientácia na zákazníka, odolnosť voči stresu
• proaktívny prístup, ochota neustále sa vzdelávať
• precíznosť, logické a analytické myslenie
• AJ aktívne výhodou
• znalosť práce s PC, orientácia v sieťových pripojeniach na strane koncového užívateľa
• znalosť v konfigurácii zákazníckych zariadení - modem, router
• prehľad v telekomunikačnej oblasti - produkty a služby, technológie
• schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky, technický rozhľad
• základná znalosť sietí FTTB, FTTH, DOCSIS, LTE výhodou
• samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, analytické myslenie
• vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne a písomne)
• orientácia na zákazníka, odolnosť voči stresu
• proaktívny prístup, ochota neustále sa vzdelávať
• precíznosť, logické a analytické myslenie
• AJ aktívne výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť SWAN je celoslovenský poskytovateľ telekomunikačných riešení na vysokej profesionálnej úrovni a po fúzii so spoločnosťou BENESTRA v januári 2019, sa stal na trhu jednoznačnou dvojkou v poskytovaní služieb firemným zákazníkom. Zároveň má SWAN bohatú ponuku aj pre domácnosti. Portfólio služieb spoločnosti siaha od základných hlasových, dátových a internetových služieb až po rozsiahle virtuálne privátne služby a riadené služby dátových centier. Vo svojej sieti SWAN využíva najmodernejšie technológie na poskytovanie špičkových zákazníckych riešení.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Adresa spoločnosti
ID: 4024248
Dátum zverejnenia: 22.1.2021
2021-01-22
Lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Telefonický operátor Spoločnosť: SWAN, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac