Call Center Operator

SWAN, a.s.

Miesto práce
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
680 EUR/mesiac680 EUR/m + 15% bonusy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

SWAN, celonárodný telekomunikačný operátor, hľadá nového kolegu/kolegyňu na pozíciu Call Center Operator , ktorého/ktorej hlavným poslaním je:

• telefonická/online komunikácia (PODPORA, NIE PREDAJ PRODUKTOV) na zákazníckej linke a web chate telekomunikačného operátora
• zodpovednosť za spracovanie zákazníckych požiadaviek a reklamácií
• poskytovanie všeobecných informácií týkajúcich sa produktov, služieb a cien
• poskytovanie užívateľskej, HW podpory a technického poradenstva zákazníkom
• telefonický príjem a riešenie fakturačných/technických reklamácií
• všeobecná administratívna práca
• plnenie ďalších úloh a pokynov pridelených priamym nadriadeným.

Zamestnanecké výhody, benefity

SWAN ponúka prácu v dynamickom prostredí s možnosťou veľa sa naučiť a rásť. Vo SWANe nám záleží nám aj pracovných vzťahoch a dobrej firemnej kultúre. Spokojnosť kolegov podporujeme aj širokou ponukou benefitov:

- 5 dní benefitnej dovolenky
- karta MultiSport
- zdravé stredy (čerstvé ovocie)
- eventy pre zamestnancov v priebehu celého roka (párty, športové podujatia ai.)
- celoročná zdravotná starostlivosť v ProCare plne hradená firmou
- príspevok firmy na doplnkové dôhodkové sporenie
- zľavy na produkty a služby SWAN a ďalšie

Informácie o výberovom konaní

Dvojzmenná prevádzka s pracovnou dobou od 08:00 h-21:00 h. Práca aj počas víkendov a sviatkov.
Práca spočíva V OBSLUHE ZÁKAZNÍKOV (prichádzajúce hovory).

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - základy
Microsoft Word - základy
Microsoft Outlook - základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax v telekomunikáciách/mobilného operátora výhodou
- prax v oblasti zákazníckej starostlivosti/call centra výhodou
- orientácia na zákazníka, empatický prístup
- tímový duch a zároveň schopnosť samostatnej práce
- vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne aj písomne)
- zodpovednosť a ochota pracovať
- schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky
- schopnosť práce s PC a informačnými systémami na základnej úrovni
- užívateľská skúsenosť s mobilnými/pevnými telekomunikačnými službami výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť SWAN je celoslovenský poskytovateľ telekomunikačných riešení na vysokej profesionálnej úrovni a patrí k lídrom na slovenskom telekomunikačnom trhu. Portfólio služieb spoločnosti SWAN siaha od základných hlasových, dátových a internetových služieb až po rozsiahle virtuálne privátne siete a riadené služby dátových centier. SWAN využíva vo svojej sieti najmodernejšie technológie na poskytovanie špičkových zákazníckych riešení. Klientami spoločnosti sú firemní aj rezidentní zákazníci celého Slovenska a rôzni telekomunikační operátori na Slovensku aj v zahraničí. Od 1.1.2019 sa spoločnosť SWAN spojila s telekomunikačným operátorom BENESTRA.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

SWAN, a.s.
Landererova 12
811 09 Bratislava
http://www.swan.sk/
ID: 3877350  Dátum zverejnenia: 12.3.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 680 EUR/mesiac