Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Call Center Operator
Miesto práce
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
680 EUR/mesiac680 EUR/m + 15% bonusy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
SWAN, celonárodný telekomunikačný operátor, hľadá nového kolegu/kolegyňu na pozíciu Call Center Operator , ktorého/ktorej hlavným poslaním je:
- telefonická/online komunikácia (PODPORA, NIE PREDAJ PRODUKTOV) na zákazníckej linke a web chate telekomunikačného operátora
- zodpovednosť za spracovanie zákazníckych požiadaviek a reklamácií
- poskytovanie všeobecných informácií týkajúcich sa produktov, služieb a cien
- poskytovanie užívateľskej, HW podpory a technického poradenstva zákazníkom
- telefonický príjem a riešenie fakturačných/technických reklamácií
- všeobecná administratívna práca
- plnenie ďalších úloh a pokynov pridelených priamym nadriadeným.
Zamestnanecké výhody, benefity
SWAN ponúka prácu v dynamickom prostredí s možnosťou veľa sa naučiť a rásť. Vo SWANe nám záleží nám aj pracovných vzťahoch a dobrej firemnej kultúre. Spokojnosť kolegov podporujeme aj širokou ponukou benefitov:
- 5 dní benefitnej dovolenky
- karta MultiSport
- zdravé stredy (čerstvé ovocie)
- eventy pre zamestnancov v priebehu celého roka (párty, športové podujatia ai.)
- celoročná zdravotná starostlivosť v ProCare plne hradená firmou
- príspevok firmy na doplnkové dôhodkové sporenie
- zľavy na produkty a služby SWAN a ďalšie
Informácie o výberovom konaní
Dvojzmenná prevádzka s pracovnou dobou od 08:00 h-21:00 h. Práca aj počas víkendov a sviatkov.
Práca spočíva V OBSLUHE ZÁKAZNÍKOV (prichádzajúce hovory).
Práca spočíva V OBSLUHE ZÁKAZNÍKOV (prichádzajúce hovory).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v telekomunikáciách/mobilného operátora výhodou
- prax v oblasti zákazníckej starostlivosti/call centra výhodou
- orientácia na zákazníka, empatický prístup
- tímový duch a zároveň schopnosť samostatnej práce
- vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne aj písomne)
- zodpovednosť a ochota pracovať
- schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky
- schopnosť práce s PC a informačnými systémami na základnej úrovni
- užívateľská skúsenosť s mobilnými/pevnými telekomunikačnými službami výhodou
Stručná charakteristika spoločnosti
Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
Adresa spoločnosti
Landererova 12,821 01 Bratislava,
Slovensko
Poďte k nám
https://budemswan.sk/
ID: 3877350
Dátum zverejnenia: 1.7.2020
2020-07-01
lokalita: Prešov Pozícia: Helpdesk operátor, Telefonický operátor Spoločnosť: SWAN, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 680 EUR/mesiac