Technical Support Specialist

SWAN, a.s.

Miesto práce
Údernícka 15, 851 01 Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou/ihneď

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• poskytovanie technickej podpory zákazníkom na základe prijatých elektronických požiadaviek z Call Centra
• telefonické zisťovanie a identifikovanie príčin porúch nefunkčnej služby u zákazníka a navrhovanie riešení
• riešenie technických reklamácii v príslušných aplikáciách a dohľadových systémoch
• konfigurovanie koncových zariadení zákazníka
• komunikácia so servisnými partnermi
• poskytovanie informácií o službách, aktivácia a deaktivácia služieb
• participácia na nových projektoch spoločnosti
• plnenie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

900 EUR brutto + bonus 15%

Zamestnanecké výhody, benefity

SWAN ponúka prácu v dynamickom prostredí s možnosťou profesionálneho a osobnostného rozvoja. Kladieme dôraz na dobrý pracovný výkon, tímovú spoluprácu a priateľské pracovné vzťahy.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• znalosť MS Windows na pokročilej úrovni
• znalosť práce s PC, orientácia v sieťových pripojeniach na strane koncového užívateľa
• znalosť v konfigurácii zákazníckych zariadení - modem, router
• prehľad v telekomunikačnej oblasti - produkty a služby, technológie
• schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky, technický rozhľad
• základná znalosť sietí FTTB, FTTH, DOCSIS, LTE výhodou
• samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, analytické myslenie
• vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne a písomne)
• orientácia na zákazníka, odolnosť voči stresu
• proaktívny prístup, ochota neustále sa vzdelávať
• precíznosť, logické a analytické myslenie
• AJ aktívne výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť SWAN je celoslovenský poskytovateľ telekomunikačných riešení na vysokej profesionálnej úrovni a patrí k lídrom na slovenskom telekomunikačnom trhu. Portfólio služieb spoločnosti SWAN siaha od základných hlasových, dátových a internetových služieb až po rozsiahle virtuálne privátne siete a riadené služby dátových centier. SWAN využíva vo svojej sieti najmodernejšie technológie na poskytovanie špičkových zákazníckych riešení. Klientami spoločnosti sú firemní aj rezidentní zákazníci celého Slovenska a rôzni telekomunikační operátori na Slovensku aj v zahraničí. Od 1.1.2019 sa spoločnosť SWAN spojila s telekomunikačným operátorom BENESTRA.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

SWAN, a.s.
Landererova 12
811 09 Bratislava
http://www.swan.sk/

Kontakt

Kontaktná osoba: Iveta Táborová
E-mail: poslať životopis
ID: 3687176   Dátum zverejnenia: 13.8.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   900 EUR brutto + bonus 15%