Sales Support Specialist

SWAN, a.s.

Miesto práce
Landererova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

SWAN, celonárodný telekomunikačný operátor, hľadá nového kolegu/kolegyňu na pozíciu Sales Support Specialist, ktorého/ktorej hlavným poslaním je:

• Kontroluje správnosť dát vložených do interných systémov, na základe vopred stanovených procesov a postupov.
• Zabezpečuje administratívnu podporu obchodného oddelenia z pohľadu systémového zabezpečenia.
• Zodpovedá za správnosť dát o klientoch v databáze.
• Zabezpečuje administratívnu podporu obchodného oddelenia.
• Zabezpečuje administratívnu podporu pri procese prenosu čísla/čísel klienta k inému operátorovi.
• Zabezpečuje prípravu analýz pre potreby podpory obchodného tímu (analýzy konkurencie, úspory, porovnanie cien..).
• Zabezpečuje interný reporting činností obchodného oddelenia.
• Zabezpečuje komunikáciu a administratívnu podporu partnerov SWAN.
• Spracováva a kontroluje faktúry a podklady pre účely vyplatenia provízií pre partnerov SWAN.
• Dodržiava interné SLA v súvislosti s riešením požiadaviek obchodného oddelenia.
• Vykonáva školenie nových zamestnancov na oddelení.
• Vykonáva podporu obchodného oddelenia v procese zaúčania do interných systémov a procesov.
• Kontroluje zmluvnú dokumentáciu v systéme, jej evidenciu a archiváciu.
• Kontroluje správnosť údajov/dát pred fakturáciou.
• Zabezpečuje proces získavania súhlasných stanovísk.
• Spolupracuje pri zavádzaní a tvorbe pravidiel interných procesov, zodpovedá za ich kontrolu a dodržiavanie.

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

900 Eur + variabilná zložka

Zamestnanecké výhody, benefity

SWAN ponúka prácu v dynamickom prostredí s možnosťou veľa sa naučiť a rásť. Vo SWANe nám záleží nám aj pracovných vzťahoch a dobrej firemnej kultúre. Spokojnosť kolegov podporujeme aj širokou ponukou benefitov:

- 5 dní benefitnej dovolenky
- karta MultiSport
- zdravé stredy (čerstvé ovocie)
- eventy pre zamestnancov v priebehu celého roka (párty, športové podujatia ai.)
- celoročná zdravotná starostlivosť v ProCare plne hradená firmou
- príspevok firmy na doplnkové dôhodkové sporenie
- zľavy na produkty a služby SWAN
- flexibilný pracovný čas a ďalšie

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• znalosť práce s PC
• schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky
• samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, logické a analytické myslenie, precíznosť
• komunikačné zručnosti (ústne a písomne)
• orientácia na zákazníka, odolnosť voči stresu
• proaktívny prístup, ochota neustále sa vzdelávať

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť SWAN je celoslovenský poskytovateľ telekomunikačných riešení na vysokej profesionálnej úrovni a patrí k lídrom na slovenskom telekomunikačnom trhu. Portfólio služieb spoločnosti SWAN siaha od základných hlasových, dátových a internetových služieb až po rozsiahle virtuálne privátne siete a riadené služby dátových centier. SWAN využíva vo svojej sieti najmodernejšie technológie na poskytovanie špičkových zákazníckych riešení. Klientami spoločnosti sú firemní aj rezidentní zákazníci celého Slovenska a rôzni telekomunikační operátori na Slovensku aj v zahraničí. Od 1.1.2019 sa spoločnosť SWAN spojila s telekomunikačným operátorom BENESTRA.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

SWAN, a.s.
Landererova 12
811 09 Bratislava
http://www.swan.sk/

Kontakt

Kontaktná osoba: Iveta Táborová
E-mail: poslať životopis
ID: 3647604   Dátum zverejnenia: 10.9.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   900 Eur + variabilná zložka