Supervízor call centra

SWAN, a.s.

Miesto práce
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2018
Mzdové podmienky (brutto)
900 € + mesačné a kvartálne bonusy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• zodpovednosť za chod call centra
• riadenie, koordinácia a metodické usmerňovanie zvereného tímu
• zodpovednosť za výsledky a výkon prideleného tímu operátorov
• zodpovednosť za dodržiavanie kvality a stanoveného SLA pri riešení telefonických a iných požiadaviek
• plánovanie pracovných zmien operátorov call centra
• zodpovednosť za prijímanie a výber nových operátorov
• zodpovednosť za zaškolenie nového operátora, koučing zvereného tímu
• participácia na tvorbe a revízií procesov, postupov a pod.
• plnenie ďalších úloh a pokynov pridelených priamym nadriadeným

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v mladom dynamickom kolektíve
- zaujímavý sociálny program
- zvýhodnený balík produktov SWAN, a.s.
- služobný telefón
- služobný notebook
- priestor pre sebarealizáciu
- zaškolenie
- príležitosť kariérne rásť a vzdelávať sa

Informácie o výberovom konaní

Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise spoločnosti DanubiaTel, a. s., Borská 6, 841 04 Bratislava, IČO: 35 831 545, zapísaná v OR OS Bratislava I., odd.: SA, vložka č.: 2922/B k za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z o ochrane osobných údajov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov.

Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem o pracovné miesto v spoločnosti. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

zákazníckej starostlivosti

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• prax v telekomunikáciách/mobilného operátora výhodou
• prax v oblasti zákazníckej starostlivosti/call centra výhodou
• orientácia v informačných systémoch
• základné znalosti v konfigurácii koncových zariadení
• orientácia v sieťových pripojeniach a technológiách typu FTTH, FTTB, IPTV, CATV, DSL, 1,8GHz/3,7GHz
• vynikajúce komunikačné a riadiace schopnosti
• schopnosť koordinovať ľudí a ich pracovné činnosti
• technický prehľad a logické myslenie
• odolnosť voči stresu
• tímový duch a zároveň schopnosť samostatnej práce
• aktívny a cieľavedomý prístup k práci
• orientácia na výsledky a výkon/kvalitu prideleného tímu operátorov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.

V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.

Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich už viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 3445915  Dátum zverejnenia: 17.7.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 € + mesačné a kvartálne bonusy