Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Supervízor call centra
SWAN, a.s.
Miesto práce
Prešov
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2018
01.09.2018
Mzdové podmienky (brutto)
900 € + mesačné a kvartálne bonusy
900 € + mesačné a kvartálne bonusy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• zodpovednosť za chod call centra
• riadenie, koordinácia a metodické usmerňovanie zvereného tímu
• zodpovednosť za výsledky a výkon prideleného tímu operátorov
• zodpovednosť za dodržiavanie kvality a stanoveného SLA pri riešení telefonických a iných požiadaviek
• plánovanie pracovných zmien operátorov call centra
• zodpovednosť za prijímanie a výber nových operátorov
• zodpovednosť za zaškolenie nového operátora, koučing zvereného tímu
• participácia na tvorbe a revízií procesov, postupov a pod.
• plnenie ďalších úloh a pokynov pridelených priamym nadriadeným
• riadenie, koordinácia a metodické usmerňovanie zvereného tímu
• zodpovednosť za výsledky a výkon prideleného tímu operátorov
• zodpovednosť za dodržiavanie kvality a stanoveného SLA pri riešení telefonických a iných požiadaviek
• plánovanie pracovných zmien operátorov call centra
• zodpovednosť za prijímanie a výber nových operátorov
• zodpovednosť za zaškolenie nového operátora, koučing zvereného tímu
• participácia na tvorbe a revízií procesov, postupov a pod.
• plnenie ďalších úloh a pokynov pridelených priamym nadriadeným
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v mladom dynamickom kolektíve
- zaujímavý sociálny program
- zvýhodnený balík produktov SWAN, a.s.
- služobný telefón
- služobný notebook
- priestor pre sebarealizáciu
- zaškolenie
- príležitosť kariérne rásť a vzdelávať sa
- zaujímavý sociálny program
- zvýhodnený balík produktov SWAN, a.s.
- služobný telefón
- služobný notebook
- priestor pre sebarealizáciu
- zaškolenie
- príležitosť kariérne rásť a vzdelávať sa
Informácie o výberovom konaní
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise spoločnosti DanubiaTel, a. s., Borská 6, 841 04 Bratislava, IČO: 35 831 545, zapísaná v OR OS Bratislava I., odd.: SA, vložka č.: 2922/B k za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z o ochrane osobných údajov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov.
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem o pracovné miesto v spoločnosti. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem o pracovné miesto v spoločnosti. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
zákazníckej starostlivosti
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• prax v telekomunikáciách/mobilného operátora výhodou
• prax v oblasti zákazníckej starostlivosti/call centra výhodou
• orientácia v informačných systémoch
• základné znalosti v konfigurácii koncových zariadení
• orientácia v sieťových pripojeniach a technológiách typu FTTH, FTTB, IPTV, CATV, DSL, 1,8GHz/3,7GHz
• vynikajúce komunikačné a riadiace schopnosti
• schopnosť koordinovať ľudí a ich pracovné činnosti
• technický prehľad a logické myslenie
• odolnosť voči stresu
• tímový duch a zároveň schopnosť samostatnej práce
• aktívny a cieľavedomý prístup k práci
• orientácia na výsledky a výkon/kvalitu prideleného tímu operátorov
• prax v oblasti zákazníckej starostlivosti/call centra výhodou
• orientácia v informačných systémoch
• základné znalosti v konfigurácii koncových zariadení
• orientácia v sieťových pripojeniach a technológiách typu FTTH, FTTB, IPTV, CATV, DSL, 1,8GHz/3,7GHz
• vynikajúce komunikačné a riadiace schopnosti
• schopnosť koordinovať ľudí a ich pracovné činnosti
• technický prehľad a logické myslenie
• odolnosť voči stresu
• tímový duch a zároveň schopnosť samostatnej práce
• aktívny a cieľavedomý prístup k práci
• orientácia na výsledky a výkon/kvalitu prideleného tímu operátorov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich už viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich už viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 3445915
Dátum zverejnenia: 17.7.2018
2018-07-17
lokalita: Prešov Pozícia: Supervízor call centra Spoločnosť: SWAN, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 € + mesačné a kvartálne bonusy