Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operátor Call Centra priamej podpory
SWAN, a.s.
Miesto práce
Prešov
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
740 EUR/mesiac740 EUR/mesiac + 15% bonusy
740 EUR/mesiac740 EUR/mesiac + 15% bonusy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• telefonická komunikácia so zákazníkmi telekomunikačného operátora
• aktívne oslovovanie zákazníkov telekomunikačného operátora za účelom aktívnej servisnej pomoci
• zodpovednosť za spracovanie zákazníckych požiadaviek a reklamácií
• aktívna telefonická komunikácia smerom na zákazníka
• poskytovanie všeobecných informácií týkajúcich sa produktov a služieb
• poskytovanie užívateľskej, HW podpory a technického poradenstva zákazníkom
• telefonický príjem a riešenie fakturačných/technických reklamácií
• všeobecná administratívna práca
• plnenie ďalších úloh a pokynov pridelených priamym nadriadeným.
• aktívne oslovovanie zákazníkov telekomunikačného operátora za účelom aktívnej servisnej pomoci
• zodpovednosť za spracovanie zákazníckych požiadaviek a reklamácií
• aktívna telefonická komunikácia smerom na zákazníka
• poskytovanie všeobecných informácií týkajúcich sa produktov a služieb
• poskytovanie užívateľskej, HW podpory a technického poradenstva zákazníkom
• telefonický príjem a riešenie fakturačných/technických reklamácií
• všeobecná administratívna práca
• plnenie ďalších úloh a pokynov pridelených priamym nadriadeným.
Zamestnanecké výhody, benefity
- 5 dní benefitnej dovolenky
- karta MultiSport
- zdravé stredy (čerstvé ovocie)
- eventy pre zamestnancov v priebehu celého roka (párty, športové podujatia ai.)
- príspevok firmy na doplnkové dôchodkové sporenie
- zľavy na produkty a služby SWAN/SWAN Mobile a ďalšie
- karta MultiSport
- zdravé stredy (čerstvé ovocie)
- eventy pre zamestnancov v priebehu celého roka (párty, športové podujatia ai.)
- príspevok firmy na doplnkové dôchodkové sporenie
- zľavy na produkty a služby SWAN/SWAN Mobile a ďalšie
Informácie o výberovom konaní
Pracovná doba len v pracovných dňoch (pondelok-piatok). Pozíciu obsadzujeme ako zástup kolegyne na rodičovskej dovolenke. Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise spoločnosti DanubiaTel, a. s., Borská 6, 841 04 Bratislava, IČO: 35 831 545, zapísaná v OR OS Bratislava I., odd.: SA, vložka č.: 2922/B k za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z o ochrane osobných údajov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov.
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem o pracovné miesto v spoločnosti. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem o pracovné miesto v spoločnosti. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
zákazníckej starostlivosti
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• prax v telekomunikáciách/mobilného operátora výhodou
• prax v oblasti zákazníckej starostlivosti/call centra výhodou
• orientácia na zákazníka, empatický prístup
• tímový duch a zároveň schopnosť samostatnej práce
• vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne aj písomne)
• zodpovednosť a ochota pracovať
• schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky
• schopnosť práce s PC a informačnými systémami na základnej úrovni
• užívateľská skúsenosť s mobilnými/pevnými telekomunikačnými službami výhodou
• prax v oblasti zákazníckej starostlivosti/call centra výhodou
• orientácia na zákazníka, empatický prístup
• tímový duch a zároveň schopnosť samostatnej práce
• vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne aj písomne)
• zodpovednosť a ochota pracovať
• schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky
• schopnosť práce s PC a informačnými systémami na základnej úrovni
• užívateľská skúsenosť s mobilnými/pevnými telekomunikačnými službami výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich už viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich už viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 4075027
Dátum zverejnenia: 5.5.2021
2021-05-05
lokalita: Prešov Pozícia: Helpdesk operátor Spoločnosť: SWAN, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 740 EUR/mesiac