Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR & Office Administrator
Superior SDI Slovakia s. r. o.
Miesto práce
Kopčianska, Petržalka, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Kopčianska, Petržalka, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
15.5.2023/po dohode
15.5.2023/po dohode
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacFinálna nástupná mzda bude závisieť od skúsenosti kandidáta
1 300 EUR/mesiacFinálna nástupná mzda bude závisieť od skúsenosti kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Momentálne hľadáme do nášho tímu nového HR & Office Administrátora, ktorý by rád nadobudol skúsenosti v oblasti ľudských zdrojov, má vynikajúce komunikačné schopnosti, plynulú angličtinu (úroveň B2 a viac) a bez problémov zvláda multitasking. Vhodný kandidát by mal mať skúsenosť z oblasti ľudských zdrojov alebo office managementu aspoň 1 rok.
HR & Office Administrátor bude podporovať HR manažéra a jeho úlohou bude pôsobiť ako kontaktná osoba pre zamestnancov a externých dodávateľov pre všetky otázky súvisiace s HR & Office. Zároveň bude pomáhať pri koordinácii oddelenia ľudských zdrojov, zabezpečovať chod kancelárie a bude tiež zodpovedný za celkový process výberu nových zamestnancov v rámci celého EMEA regiónu.
Úlohy a zodpovednosti HR & Office Administrator budú zahŕňať:
Ľudské zdroje
• Koordinácia náborového procesu, tj. vytváranie pracovných postov, vyhľadávanie potencionálnych kandidátov, vedenie pohovorov a preverovanie zručností kandidátov, príprava pracovných ponúk a pracovných zmlúv
• Zodpovednosť za každodenný chod HR oddelenia
• Podpora zamestnancom v prípade akýchkoľvek otázok
• Analýza a interpretácia údajov a následné vytváranie jednoduchých reportov o ľudských zdrojoch
• Príprava popisov práce, pracovných ponúk, pracovných zmlúv a dodatkov
• Vedenie a aktualizácia všetkých personálnych dokumentov
• Koordinácia firemných akcií
Office
• Zabezpečiť, aby kancelária dodržiavala všetky zdravotné a bezpečnostné predpisy a normy
• Sledovanie výdavkov a zabezpečenie toho, aby kancelária neprekročila svoj rozpočet
• Zabezpečiť, aby kancelária bola vždy dobre zásobená
• Vybavovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty a korešpondencie
• Správa služobných mobilných telefónov
HR & Office Administrátor bude podporovať HR manažéra a jeho úlohou bude pôsobiť ako kontaktná osoba pre zamestnancov a externých dodávateľov pre všetky otázky súvisiace s HR & Office. Zároveň bude pomáhať pri koordinácii oddelenia ľudských zdrojov, zabezpečovať chod kancelárie a bude tiež zodpovedný za celkový process výberu nových zamestnancov v rámci celého EMEA regiónu.
Úlohy a zodpovednosti HR & Office Administrator budú zahŕňať:
Ľudské zdroje
• Koordinácia náborového procesu, tj. vytváranie pracovných postov, vyhľadávanie potencionálnych kandidátov, vedenie pohovorov a preverovanie zručností kandidátov, príprava pracovných ponúk a pracovných zmlúv
• Zodpovednosť za každodenný chod HR oddelenia
• Podpora zamestnancom v prípade akýchkoľvek otázok
• Analýza a interpretácia údajov a následné vytváranie jednoduchých reportov o ľudských zdrojoch
• Príprava popisov práce, pracovných ponúk, pracovných zmlúv a dodatkov
• Vedenie a aktualizácia všetkých personálnych dokumentov
• Koordinácia firemných akcií
Office
• Zabezpečiť, aby kancelária dodržiavala všetky zdravotné a bezpečnostné predpisy a normy
• Sledovanie výdavkov a zabezpečenie toho, aby kancelária neprekročila svoj rozpočet
• Zabezpečiť, aby kancelária bola vždy dobre zásobená
• Vybavovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty a korešpondencie
• Správa služobných mobilných telefónov
Zamestnanecké výhody, benefity
• Stravné lístky vo výške 5,10 EUR plne hradené zamestnávateľom (u nás dostanete stravný lístok aj za dni kedy budete na dovolenke, u lekára alebo si budete čerpať Personal day)
• Príspevok na zdravie v hodnote 183 EUR na rok
• Príspevok na šport v hodnote 23 EUR každý mesiac
• 3 dni dovolenky nad rámec, tzv. Personal days
• Multisport karta
• Finančná kompenzácia v čase PN
• Narodeninová darčeková karta v hodnote 50 EUR
• Teambuildingové a CSR aktivity
• Práca v medzinárodnom prostredí
• Príspevok na zdravie v hodnote 183 EUR na rok
• Príspevok na šport v hodnote 23 EUR každý mesiac
• 3 dni dovolenky nad rámec, tzv. Personal days
• Multisport karta
• Finančná kompenzácia v čase PN
• Narodeninová darčeková karta v hodnote 50 EUR
• Teambuildingové a CSR aktivity
• Práca v medzinárodnom prostredí
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Ukončené bakalárske/magisterské štúdium
• Anglický jazyk min.na úrovni B2
• Výborné komunikačné schopnosti
• Schopnosť multitaskingu a efektívne prioritizovať úlohy
• Veľký dôraz na detail
• Dobrá znalosť práce s PC (MS Office)
• Znalosť Linkedin Recruitera alebo akéhokoľvek iného pracovného portálu je výhodou
• Anglický jazyk min.na úrovni B2
• Výborné komunikačné schopnosti
• Schopnosť multitaskingu a efektívne prioritizovať úlohy
• Veľký dôraz na detail
• Dobrá znalosť práce s PC (MS Office)
• Znalosť Linkedin Recruitera alebo akéhokoľvek iného pracovného portálu je výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Since 1992, SDI International Corp. (SDI) has continued to push our competition and the marketplace in relation to best practices within the business and workforce solutions industries. We strive to provide responsive, quality-driven supply chain management programs and technical and professional talent acquisition services. In pursuit of this mission, SDI will:
Provide sustained cost savings and process improvements to our customers
Provide innovative business solutions that respond to changing market conditions
Implement leading-edge programs and services that complement the core business focus of our customers
This corporate-wide mission statement pledges that our programs and services exceed our customers’ expectations.
More info on:
www.sdintl.com
LinkedIn page: https://www.linkedin.com/company/sdi-international-corp-emea/
Instagram page: https://www.instagram.com/sdi_international_corp/
Provide sustained cost savings and process improvements to our customers
Provide innovative business solutions that respond to changing market conditions
Implement leading-edge programs and services that complement the core business focus of our customers
This corporate-wide mission statement pledges that our programs and services exceed our customers’ expectations.
More info on:
www.sdintl.com
LinkedIn page: https://www.linkedin.com/company/sdi-international-corp-emea/
Instagram page: https://www.instagram.com/sdi_international_corp/
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4538447
Dátum zverejnenia: 14.3.2023
2023-03-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, Office manager, Personalista, Recruiter, špecialista výberov Spoločnosť: Superior SDI Slovakia s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac