Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR referent s nemčinou - vhodné pre absolventa
SunSet Blvd. s.r.o.
Miesto práce
Kopčianska, Petržalka
Kopčianska, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1200,- Eur
1200,- Eur
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho SunSet tímu hľadáme cieľavedomú a usilovnú absolventku, ktorá sa nebojí komunikácie v nemčine a chce si zistiť o čom je práca s ľuďmi.
Sme medzinárodná spoločnosť s pobočkami v piatich krajinách strednej a východnej Európy. Špecializujeme sa už 15 rokov na poskytovanie opatrovateľských služieb v nemecky hovoriacich krajinách.
Tvojou náplňou práce by bolo vyhľadávanie interných pracovníkov pre náš centrálny tím na Slovensku ako aj pre naše zahraničné pobočky. Ide o pozície ako napr. reckruiter, registračný špecialista, personalista, administratívny referent a pod. (nebudeš vyhľadávať opatrovateľky).
So zaškolovaním ti pomôže naša skúsená HR Generalist.
Ako HR assistent ťa čakajú tieto činnosti:
• Zadávanie inzercie na pracovných portáloch vo všetkých krajinách kde máme pobočky
• Triedenie životopisov a výber vhodných uchádzačov podľa vopred nastavených kritérií
• Aktívne oslovovanie kandidátov na sociálnych sieťach
• Komunikácia s potenciálnymi kandidátmi, overovanie jazykových znalostí uchádzačov a testovanie ich administratívnych zručností
• Pozývanie uchádzačov na pohovory
• Príprava pracovno-právnych dokumentov pre interných zamestnancov (pracovné zmluvy, dodatky, ukončenia a pod.)
• Zabezpečenie úvodného školenia nových pracovníkov
• Plánovanie a realizácia náborových projektov v spolupráci s marketingovým oddelením
• Úzka spolupráca s vedením firmy
Sme medzinárodná spoločnosť s pobočkami v piatich krajinách strednej a východnej Európy. Špecializujeme sa už 15 rokov na poskytovanie opatrovateľských služieb v nemecky hovoriacich krajinách.
Tvojou náplňou práce by bolo vyhľadávanie interných pracovníkov pre náš centrálny tím na Slovensku ako aj pre naše zahraničné pobočky. Ide o pozície ako napr. reckruiter, registračný špecialista, personalista, administratívny referent a pod. (nebudeš vyhľadávať opatrovateľky).
So zaškolovaním ti pomôže naša skúsená HR Generalist.
Ako HR assistent ťa čakajú tieto činnosti:
• Zadávanie inzercie na pracovných portáloch vo všetkých krajinách kde máme pobočky
• Triedenie životopisov a výber vhodných uchádzačov podľa vopred nastavených kritérií
• Aktívne oslovovanie kandidátov na sociálnych sieťach
• Komunikácia s potenciálnymi kandidátmi, overovanie jazykových znalostí uchádzačov a testovanie ich administratívnych zručností
• Pozývanie uchádzačov na pohovory
• Príprava pracovno-právnych dokumentov pre interných zamestnancov (pracovné zmluvy, dodatky, ukončenia a pod.)
• Zabezpečenie úvodného školenia nových pracovníkov
• Plánovanie a realizácia náborových projektov v spolupráci s marketingovým oddelením
• Úzka spolupráca s vedením firmy
Zamestnanecké výhody, benefity
- Motivačné platové ohodnotenie (1200 EUR Brutto)
- Kompletné a kvalitné zaškolenie v danej oblasť
- Možnosť kariérneho rastu a rozvoja
- Firemný mobil aj notebook
- Denný tréning a možnosť zlepšovať svoje jazykové znalosti
- Samostatnú a zodpovednú pozíciu
- Kompletné a kvalitné zaškolenie v danej oblasť
- Možnosť kariérneho rastu a rozvoja
- Firemný mobil aj notebook
- Denný tréning a možnosť zlepšovať svoje jazykové znalosti
- Samostatnú a zodpovednú pozíciu
Informácie o výberovom konaní
Životopis nám prosím zasielajte na: [email protected]
Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať iba uchádzačov, ktorí spĺňajú zadané podmienky.
Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať iba uchádzačov, ktorí spĺňajú zadané podmienky.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Sme stabilná a medzinárodne pôsobiaca spoločnosť s dlhoročnou tradíciou, ktorá sa špecializuje na zabezpečenie plnohodnotnej starostlivosti o seniorov v rámci celej Európy.
Starostlivosť pre klientov zabezpečujeme v ich domácom prostredí a zároveň ponúkame zmysluplnu prácu pre opatrovateľky zo šiestich krajín Európskej únie.
Sme stabilná a medzinárodne pôsobiaca spoločnosť s dlhoročnou tradíciou, ktorá sa špecializuje na zabezpečenie plnohodnotnej starostlivosti o seniorov v rámci celej Európy.
Starostlivosť pre klientov zabezpečujeme v ich domácom prostredí a zároveň ponúkame zmysluplnu prácu pre opatrovateľky zo šiestich krajín Európskej únie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Personalistika, HR
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- v prvom rade plynulá znalosť nemeckého - podmienkou
- vzdelanie v HR oblasti alebo ročná prax v HR odbore
- schopnosť viesť pracovný pohovor s kandidátom
- aktívny šofér
- samostatnosť, spoľahlivosť , proaktivita a komunikatívnosť
- chuť učiť sa a pracovať
- vzdelanie v HR oblasti alebo ročná prax v HR odbore
- schopnosť viesť pracovný pohovor s kandidátom
- aktívny šofér
- samostatnosť, spoľahlivosť , proaktivita a komunikatívnosť
- chuť učiť sa a pracovať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V spoločnosti SUNSET sa zaoberáme poskytovaním personálnych služieb už od roku 1998. Vzhľadom na naše úspešné pôsobenie na slovenskom trhu, sme od roku 2004 rozšírili pôsobnosť aj do zahraničia. Od roku 2005 sa špecializujeme na poskytovanie opatrovateľskej služby v nemecky hovoriacich krajinách. Našim cieľom je stať sa globálnou renomovanou agentúrou špecializujúcou sa na opatrovateľské služby s dôrazom na vysokú kvalitu poskytovaných služieb a maximálnu spokojnosť našich zákazníkov a zamestnancov.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3626282
Dátum zverejnenia: 21.3.2019
2019-03-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, HR Koordinátor, Office manager, Personalista, Recruiter, špecialista výberov Spoločnosť: SunSet Blvd. s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1200,- Eur