Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Key Account Manager - potrebná znalosť nemčiny
SunSet Blvd. s.r.o.
Miesto práce
Kopčianska, Petržalka
Kopčianska, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
800,- Eur + garantovaná variabilná zložka vo výške od 400,- Eur do 700,- Eur (plat do výšky 1500,- Eur)
800,- Eur + garantovaná variabilná zložka vo výške od 400,- Eur do 700,- Eur (plat do výšky 1500,- Eur)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Už 14 rokov zabezpečujeme starostlivosť pre klientov v ich domácom prostredí a zároveň ponúkame zmysluplnú prácu pre opatrovateľky zo šiestich krajín Európske únie.
Vašou úlohou bude:
- Aktívna komunikácia so zmluvnými nemeckými obchodnými partnermi
- Aktívne koordinovanie a kontrola činnosti pracovníkov na ostatných medzinárodných pobočkách v nemčine
- Prozakaznícky spôsob riešenie problémov
- Zabezpečenie písomných dokumentov pre klientov
- Reportovanie pre obchodných partnerov a pre vedenie spoločnosti a pravidelné medzinárodné mítingy
Vašou úlohou bude:
- Aktívna komunikácia so zmluvnými nemeckými obchodnými partnermi
- Aktívne koordinovanie a kontrola činnosti pracovníkov na ostatných medzinárodných pobočkách v nemčine
- Prozakaznícky spôsob riešenie problémov
- Zabezpečenie písomných dokumentov pre klientov
- Reportovanie pre obchodných partnerov a pre vedenie spoločnosti a pravidelné medzinárodné mítingy
Zamestnanecké výhody, benefity
- Motivačné platové ohodnotenie až do výšky 1500 EUR Brutto
- Kompletné a kvalitné zaškolenie v danej oblasti
- Zodpovedná a samostatná pozícia
- Firemný mobil aj notebook
- Denný tréning a možnosť zlepšovať svoju nemčinu
- Mladé a energické vedenie spoločnosti, s ktorým môžeš diskutovať o nových nápadoch alebo zlepšeniach
- Možnosť navštíviť kolegov v metropolách ako Sofia, Budapešť, Praha, Temešvár či Zahreb - ale už aj v iných mestách
- Dynamický a mladý kolektív
- Kompletné a kvalitné zaškolenie v danej oblasti
- Zodpovedná a samostatná pozícia
- Firemný mobil aj notebook
- Denný tréning a možnosť zlepšovať svoju nemčinu
- Mladé a energické vedenie spoločnosti, s ktorým môžeš diskutovať o nových nápadoch alebo zlepšeniach
- Možnosť navštíviť kolegov v metropolách ako Sofia, Budapešť, Praha, Temešvár či Zahreb - ale už aj v iných mestách
- Dynamický a mladý kolektív
Informácie o výberovom konaní
Životopis nám prosím zasielajte na: [email protected]
Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať iba uchádzačov, ktorí spĺňajú zadané podmienky.
Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať iba uchádzačov, ktorí spĺňajú zadané podmienky.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Sme stabilná a medzinárodne pôsobiaca spoločnosť s dlhoročnou tradíciou, ktorá sa špecializuje na zabezpečenie plnohodnotnej starostlivosti o seniorov v rámci celej Európy.
Starostlivosť pre klientov zabezpečujeme v ich domácom prostredí a zároveň ponúkame zmysluplnu prácu pre opatrovateľky zo šiestich krajín Európskej únie.
Sme stabilná a medzinárodne pôsobiaca spoločnosť s dlhoročnou tradíciou, ktorá sa špecializuje na zabezpečenie plnohodnotnej starostlivosti o seniorov v rámci celej Európy.
Starostlivosť pre klientov zabezpečujeme v ich domácom prostredí a zároveň ponúkame zmysluplnu prácu pre opatrovateľky zo šiestich krajín Európskej únie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- V prvom rade plynulá znalosť nemeckého jazyka – podmienkou
- Dobré koordinačné skúsenosti
- Prozakaznícky orientovaný spôsob komunikácie
- Vyjednávacie zručnosti
- Skúsenosti s Outlookom
- Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť , proaktivita
- Dobré koordinačné skúsenosti
- Prozakaznícky orientovaný spôsob komunikácie
- Vyjednávacie zručnosti
- Skúsenosti s Outlookom
- Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť , proaktivita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V spoločnosti SUNSET sa zaoberáme poskytovaním personálnych služieb už od roku 1998. Vzhľadom na naše úspešné pôsobenie na slovenskom trhu, sme od roku 2004 rozšírili pôsobnosť aj do zahraničia. Od roku 2005 sa špecializujeme na poskytovanie opatrovateľskej služby v nemecky hovoriacich krajinách. Našim cieľom je stať sa globálnou renomovanou agentúrou špecializujúcou sa na opatrovateľské služby s dôrazom na vysokú kvalitu poskytovaných služieb a maximálnu spokojnosť našich zákazníkov a zamestnancov.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3550153
Dátum zverejnenia: 29.11.2018
2018-11-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, HR Koordinátor, Office manager, Personalista Spoločnosť: SunSet Blvd. s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800,- Eur + garantovaná variabilná zložka vo výške od 400,- Eur do 700,- Eur (plat do výšky 1500,- Eur)