Administratívny referent

SunSet Blvd. s.r.o.

Miesto práce
Bratislava, okres Svidník
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ASAP

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Už 13 rokov zabezpečujeme starostlivosť pre klientov v ich domácom prostredí a zároveň ponúkame zmysluplnú prácu pre opatrovateľky zo šiestich krajín Európske únie.

Tvojou úlohou bude:
- administratívna a organizačná podpora chodu kancelárie
- spracovanie a evidencia poštovej agendy spoločnosti
- práca s firemnou databázou
- zodpovednosť za podanie žiadosti o A1 za každého vyslaného pracovníka
- spracovanie pridelených úloh

Práca je vhodná pre študentov alebo mamičky. Podmienkou je schopnosť pracovať min. 20 hodín týždenne.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Možnosť kariérneho rastu a rozvoja
- Denný tréning a možnosť zlepšovať svoju nemčinu
- Mladé a energické vedenie spoločnosti, s ktorým môžeš diskutovať o nových nápadoch alebo zlepšeniach
- Dynamický a mladý kolektív

Informácie o výberovom konaní

Životopis nám prosím zasielajte na: [email protected]

Miesto výkonu práce: Bratislava alebo Svidník, podľa záujmu uchádzača.

Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať iba uchádzačov, ktorí spĺňajú zadané podmienky.
Osobné údaje kandidátov, ktorí neuspeli vo výberovom procese budú po jeho ukončení zlikvidované, v zmysle zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Sme stabilná a medzinárodne pôsobiaca spoločnosť s dlhoročnou tradíciou, ktorá sa špecializuje na zabezpečenie plnohodnotnej starostlivosti o seniorov v rámci celej Európy.
Starostlivosť pre klientov zabezpečujeme v ich domácom prostredí a zároveň ponúkame zmysluplnu prácu pre opatrovateľky zo šiestich krajín Európskej únie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Základy
Pokladňa - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- V prvom rade komunikatívna znalosť nemeckého jazyka
- Možnosť pracovať min. 20 hodín / týždenne
- Samostatnosť, spoľahlivosť , proaktivita a komunikatívnosť
- Skúsenosti s Outlookom výhodou
- Chuť učiť sa a pracovať

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

V spoločnosti SUNSET sa zaoberáme poskytovaním personálnych služieb už od roku 1998. Vzhľadom na naše úspešné pôsobenie na slovenskom trhu, sme od roku 2004 rozšírili pôsobnosť aj do zahraničia. Od roku 2005 sa špecializujeme na poskytovanie opatrovateľskej služby v nemecky hovoriacich krajinách. Našim cieľom je stať sa globálnou renomovanou agentúrou špecializujúcou sa na opatrovateľské služby s dôrazom na vysokú kvalitu poskytovaných služieb a maximálnu spokojnosť našich zákazníkov a zamestnancov.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3266383  Dátum zverejnenia: 12.12.2017