Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny referent
SunSet Blvd. s.r.o.
Miesto práce
Bratislava, okres Svidník
Bratislava, okres Svidník
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Už 13 rokov zabezpečujeme starostlivosť pre klientov v ich domácom prostredí a zároveň ponúkame zmysluplnú prácu pre opatrovateľky zo šiestich krajín Európske únie.
Tvojou úlohou bude:
- administratívna a organizačná podpora chodu kancelárie
- spracovanie a evidencia poštovej agendy spoločnosti
- práca s firemnou databázou
- zodpovednosť za podanie žiadosti o A1 za každého vyslaného pracovníka
- spracovanie pridelených úloh
Práca je vhodná pre študentov alebo mamičky. Podmienkou je schopnosť pracovať min. 20 hodín týždenne.
Tvojou úlohou bude:
- administratívna a organizačná podpora chodu kancelárie
- spracovanie a evidencia poštovej agendy spoločnosti
- práca s firemnou databázou
- zodpovednosť za podanie žiadosti o A1 za každého vyslaného pracovníka
- spracovanie pridelených úloh
Práca je vhodná pre študentov alebo mamičky. Podmienkou je schopnosť pracovať min. 20 hodín týždenne.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť kariérneho rastu a rozvoja
- Denný tréning a možnosť zlepšovať svoju nemčinu
- Mladé a energické vedenie spoločnosti, s ktorým môžeš diskutovať o nových nápadoch alebo zlepšeniach
- Dynamický a mladý kolektív
- Denný tréning a možnosť zlepšovať svoju nemčinu
- Mladé a energické vedenie spoločnosti, s ktorým môžeš diskutovať o nových nápadoch alebo zlepšeniach
- Dynamický a mladý kolektív
Informácie o výberovom konaní
Životopis nám prosím zasielajte na: [email protected]
Miesto výkonu práce: Bratislava alebo Svidník, podľa záujmu uchádzača.
Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať iba uchádzačov, ktorí spĺňajú zadané podmienky.
Osobné údaje kandidátov, ktorí neuspeli vo výberovom procese budú po jeho ukončení zlikvidované, v zmysle zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov
Miesto výkonu práce: Bratislava alebo Svidník, podľa záujmu uchádzača.
Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať iba uchádzačov, ktorí spĺňajú zadané podmienky.
Osobné údaje kandidátov, ktorí neuspeli vo výberovom procese budú po jeho ukončení zlikvidované, v zmysle zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Sme stabilná a medzinárodne pôsobiaca spoločnosť s dlhoročnou tradíciou, ktorá sa špecializuje na zabezpečenie plnohodnotnej starostlivosti o seniorov v rámci celej Európy.
Starostlivosť pre klientov zabezpečujeme v ich domácom prostredí a zároveň ponúkame zmysluplnu prácu pre opatrovateľky zo šiestich krajín Európskej únie.
Sme stabilná a medzinárodne pôsobiaca spoločnosť s dlhoročnou tradíciou, ktorá sa špecializuje na zabezpečenie plnohodnotnej starostlivosti o seniorov v rámci celej Európy.
Starostlivosť pre klientov zabezpečujeme v ich domácom prostredí a zároveň ponúkame zmysluplnu prácu pre opatrovateľky zo šiestich krajín Európskej únie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Základy
Pokladňa - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- V prvom rade komunikatívna znalosť nemeckého jazyka
- Možnosť pracovať min. 20 hodín / týždenne
- Samostatnosť, spoľahlivosť , proaktivita a komunikatívnosť
- Skúsenosti s Outlookom výhodou
- Chuť učiť sa a pracovať
- Možnosť pracovať min. 20 hodín / týždenne
- Samostatnosť, spoľahlivosť , proaktivita a komunikatívnosť
- Skúsenosti s Outlookom výhodou
- Chuť učiť sa a pracovať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V spoločnosti SUNSET sa zaoberáme poskytovaním personálnych služieb už od roku 1998. Vzhľadom na naše úspešné pôsobenie na slovenskom trhu, sme od roku 2004 rozšírili pôsobnosť aj do zahraničia. Od roku 2005 sa špecializujeme na poskytovanie opatrovateľskej služby v nemecky hovoriacich krajinách. Našim cieľom je stať sa globálnou renomovanou agentúrou špecializujúcou sa na opatrovateľské služby s dôrazom na vysokú kvalitu poskytovaných služieb a maximálnu spokojnosť našich zákazníkov a zamestnancov.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3266383
Dátum zverejnenia: 12.12.2017
2017-12-12
lokalita: Bratislava, okres Svidník Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: SunSet Blvd. s.r.o.