Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčný/Recepčná
SUNBIT COMPANY s.r.o.
Miesto práce
EBSC Digital Park III., Bratislava
EBSC Digital Park III., Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Asap
Asap
Mzdové podmienky (brutto)
1000
1000
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Listening to customers, managing any requests or issues with genuine interest
• Delivering a great customer experience, make sure you deliver consistently great service
• Welcoming our visitors, management of visitor’s access cards, badges, registration and orientation support
• Access cards management (permanent cards for newhires)
• Various support as requested by HR, Facility or Team assistants (interviews, employee training – invitations, meeting rooms booking, materials preparations)
• Event coordination:
• presentations and meeting materials preparation,
• catering orders,
• meeting rooms set up
• Incoming mail distribution and registration, outcoming mail preparation, courrier items preparation
• Communication with maintenance services, ticket registration
• Office supplies distribution, ordering and keeping track of amounts
• Motion detection –alarm system in Digital Park - agenda handling (exceptions outside of working hours)
• Internal employee information TV channels administration – information collection and selection, graphic processing, direct publication
• Parking cards and validation agenda handling
• Employees access administration, chips and access cards setting
• Mail administration, tracking and distribution of mail. Administration and ordering of express couriers
• Pre-empt problems before they arise and resolve promptly when they do
• Keep your line manager up to date with any problems and follow up where necessary
• Delivering a great customer experience, make sure you deliver consistently great service
• Welcoming our visitors, management of visitor’s access cards, badges, registration and orientation support
• Access cards management (permanent cards for newhires)
• Various support as requested by HR, Facility or Team assistants (interviews, employee training – invitations, meeting rooms booking, materials preparations)
• Event coordination:
• presentations and meeting materials preparation,
• catering orders,
• meeting rooms set up
• Incoming mail distribution and registration, outcoming mail preparation, courrier items preparation
• Communication with maintenance services, ticket registration
• Office supplies distribution, ordering and keeping track of amounts
• Motion detection –alarm system in Digital Park - agenda handling (exceptions outside of working hours)
• Internal employee information TV channels administration – information collection and selection, graphic processing, direct publication
• Parking cards and validation agenda handling
• Employees access administration, chips and access cards setting
• Mail administration, tracking and distribution of mail. Administration and ordering of express couriers
• Pre-empt problems before they arise and resolve promptly when they do
• Keep your line manager up to date with any problems and follow up where necessary
Zamestnanecké výhody, benefity
Čokoládový zlom
Informácie o výberovom konaní
Zašlite mailom CV v SJ a AJ s fotkou.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Výroba potravín, nápojov a tabakových výrobkov
Mondelez International je najväčší potravinársky výrobca na Slovensku,
druhá najväčšia potravinárska spoločnosť na svete.
Mondelez International je najväčší potravinársky výrobca na Slovensku,
druhá najväčšia potravinárska spoločnosť na svete.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Good customer service skills
• Positive attitude and professional approach
• Good interpersonal and communication skills
• Solid organizational skills with attention to detail
• Previous experience using Word and Excel applications
• Good time management
• Flexibility and problem solving attitude
• Positive attitude and professional approach
• Good interpersonal and communication skills
• Solid organizational skills with attention to detail
• Previous experience using Word and Excel applications
• Good time management
• Flexibility and problem solving attitude
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Firma SUNBIT COMPANY pôsobí na slovenskom trhu od roku 1996.
Naša spoločnosť ponúka sprostredkovanie zamestnania za úhradu a činnosť agentúry dočasného zamestnania.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Naša spoločnosť ponúka sprostredkovanie zamestnania za úhradu a činnosť agentúry dočasného zamestnania.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
ID: 3191953
Dátum zverejnenia: 19.9.2017
2017-09-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Recepčná Spoločnosť: SUNBIT COMPANY s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000