Mentor/mentorka v Regionálnom centre podpory učiteľov pre okresy Hlohovec a Piešťany (Polovičný úväzok)
Súkromná základná škola BESST
Miesto práce
Trnavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Trnavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
1.9.2024
1.9.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 050 EUR/mesiac1050 eur/brutto je mzda za polovičný úväzok. Prípadné korekcie v úväzku (min. 40% a max. 60%) sa prejavia vo výške mzdy.
1 050 EUR/mesiac1050 eur/brutto je mzda za polovičný úväzok. Prípadné korekcie v úväzku (min. 40% a max. 60%) sa prejavia vo výške mzdy.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Poskytovať individuálne poradenstvo PZ a OZ (vrátane vedúcich PZ a OZ):
- realizovať individuálne poradenstvo pre PZ a OZ v tzv. prioritných tematických oblastiach (vzdelávacie programy, hodnotenie vzdelávacích výsledkov žiakov, vzdelávací proces a vyučovací štýl učiteľa, personalizácia vyučovania a inkluzívne vzdelávanie, digitalizácia)
- realizovať návštevy vyučovacích hodín PZ a OZ s cieľom zvýšenia kvality výchovno-vzdelávacieho procesu,
- poskytovať spätnú väzbu k pozorovaným edukačným postupom (navrhovať odporúčania na zvýšenie kvality výchovno-vzdelávacieho procesu, identifikovať a diagnostikovať problémy PZ a OZ, podporovať PZ a OZ pri tvorbe návrhov možných riešení ich problémov, pomáhať v zapracovaní riešení vo výchovno-vzdelávacom procese v triede a práci so žiakmi)
Pripravovať a realizovať skupinové formy rozvoja spôsobilosti PZ a OZ v stanovených oblastiach formou:
- poldňových workshopov,
- celodňových workshopov,
- facilitácie učiacich sa skupín,
- organizácie prednášok a diskusií
- iných aktivít, ktoré považuje RCPU za potrebné v regióne.
Monitorovať potreby PZ a VPZ škôl v regióne formou:
- dotazníkov pre PZ a VPZ škôl a školských zariadení,
- individuálnych rozhovorov s PZ a VPZ škôl a školských zariadení.
Budovať partnerstvá v regióne a sieťovanie formou
- predstavenia činnosti uvedených v bodoch 1-3,
- bilaterálnych stretnutí s riaditeľmi škôl a/alebo so zriaďovateľmi,
- multilaterálnych stretnutí s viacerými potenciálnymi partnermi v regióne s cieľom networkingu.
Vlastné vzdelávanie a práca na vlastnom profesijnom raste v prioritných témach:
- mentoring,
- vzdelávacie programy,
- hodnotenie vzdelávacích výsledkov žiakov,
- vzdelávací proces a vyučovací štýl učiteľa – sociálna klíma,
- personalizácia vyučovania a inklúzia vzdelávania,
- digitalizácia.
- realizovať individuálne poradenstvo pre PZ a OZ v tzv. prioritných tematických oblastiach (vzdelávacie programy, hodnotenie vzdelávacích výsledkov žiakov, vzdelávací proces a vyučovací štýl učiteľa, personalizácia vyučovania a inkluzívne vzdelávanie, digitalizácia)
- realizovať návštevy vyučovacích hodín PZ a OZ s cieľom zvýšenia kvality výchovno-vzdelávacieho procesu,
- poskytovať spätnú väzbu k pozorovaným edukačným postupom (navrhovať odporúčania na zvýšenie kvality výchovno-vzdelávacieho procesu, identifikovať a diagnostikovať problémy PZ a OZ, podporovať PZ a OZ pri tvorbe návrhov možných riešení ich problémov, pomáhať v zapracovaní riešení vo výchovno-vzdelávacom procese v triede a práci so žiakmi)
Pripravovať a realizovať skupinové formy rozvoja spôsobilosti PZ a OZ v stanovených oblastiach formou:
- poldňových workshopov,
- celodňových workshopov,
- facilitácie učiacich sa skupín,
- organizácie prednášok a diskusií
- iných aktivít, ktoré považuje RCPU za potrebné v regióne.
Monitorovať potreby PZ a VPZ škôl v regióne formou:
- dotazníkov pre PZ a VPZ škôl a školských zariadení,
- individuálnych rozhovorov s PZ a VPZ škôl a školských zariadení.
Budovať partnerstvá v regióne a sieťovanie formou
- predstavenia činnosti uvedených v bodoch 1-3,
- bilaterálnych stretnutí s riaditeľmi škôl a/alebo so zriaďovateľmi,
- multilaterálnych stretnutí s viacerými potenciálnymi partnermi v regióne s cieľom networkingu.
Vlastné vzdelávanie a práca na vlastnom profesijnom raste v prioritných témach:
- mentoring,
- vzdelávacie programy,
- hodnotenie vzdelávacích výsledkov žiakov,
- vzdelávací proces a vyučovací štýl učiteľa – sociálna klíma,
- personalizácia vyučovania a inklúzia vzdelávania,
- digitalizácia.
Zamestnanecké výhody, benefity
Bezplatné vzdelávania a priestor na sebarozvoj.
Možnosť spolupodieľať sa na rozvoji vzdelávania v regióne.
Príložitosť byť súčasťou tímu pedagogických lídrov regiónu.
Možnosť spolupodieľať sa na rozvoji vzdelávania v regióne.
Príložitosť byť súčasťou tímu pedagogických lídrov regiónu.
Informácie o výberovom konaní
Prihláškou do výberového konania je vyplnenie dotazníka do 30.4.2024 TU: https://forms.office.com/pages/responsepage.aspx?id=bfk52mzVAk-MnDX1UNGRl-9i0RMJ93tPkKIX8YpOgB9UQ1NYOFZJRlJEMTFGRkVSVUNONlhYRkZJVC4u
Bližšie informácie nájdete na stránke https://zs.besst.sk/sk/vyzva-na-poziciu-mentora-hcpn
Vybraných uchádzačov pozveme na online pracovný pohovor.
V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte na [email protected] alebo 0908 026 511.
Bližšie informácie nájdete na stránke https://zs.besst.sk/sk/vyzva-na-poziciu-mentora-hcpn
Vybraných uchádzačov pozveme na online pracovný pohovor.
V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte na [email protected] alebo 0908 026 511.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
15.6.2024 (ostáva ešte 46 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
PZ a OZ podľa §9 zákona č. 138/2019 o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov pre niektorú z kategórií PZ učiteľ, vychovávateľ, pedagogický asistent, školský špeciálny pedagóg.
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- otvorenosť novým výzvam,
- ochota učiť sa nové veci,
- proaktívne nastavenie,
- schopnosť asertívne komunikovať,
- tímovosť
Hľadáme šikovného, inšpiratívneho a aktívneho pedagóga otvoreného inováciám, ktorý má potenciál formou mentoringu podporovať ostatných učiteľov.
- ochota učiť sa nové veci,
- proaktívne nastavenie,
- schopnosť asertívne komunikovať,
- tímovosť
Hľadáme šikovného, inšpiratívneho a aktívneho pedagóga otvoreného inováciám, ktorý má potenciál formou mentoringu podporovať ostatných učiteľov.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Súkromná základná škola BESST je jedinou školou v Trnavskom kraji, ktorá ponúka vzdelávanie podľa medzinárodných štandardov Cambridge University. Patríme k prestížnym školám so štatútom Cambridge International Centre, ktorý nám umožňuje poskytovať vzdelávanie akceptované na celom svete. História školy sa začala písať v roku 2009. Vysokú úroveň inovatívneho vyučovacieho procesu u nás dopĺňa harmónia, priateľská atmosféra a komfortné moderne vybavené prostredie.
Pre lepšiu predstavu navštívte našu 3D prehliadku školy:
https://zs.besst.sk/sk/3d-prehliadka-skoly
Pre lepšiu predstavu navštívte našu 3D prehliadku školy:
https://zs.besst.sk/sk/3d-prehliadka-skoly
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4805450
Dátum zverejnenia: 11.4.2024
2024-04-11
lokalita: Trnavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Učiteľ Spoločnosť: Súkromná základná škola BESST
Základná zložka mzdy (brutto): 1 050 EUR/mesiac