Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent pre plánovanie a cenotvorbu
STUDIO MODERNA s.r.o.
Miesto práce
Košická 49, Ružinov, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Košická 49, Ružinov, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
október
október
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac
1 100 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zamestnanec je súčasťou Obchodného oddelenia a jeho úlohou je poskytovanie asistencie a zástupu ohľadom vybraných procesov na úseku naceňovania produktov, logistiky a plánovania predaja.
- Úzka spolupráca s Managerom Logistiky, plánovania a naceňovania
- Implementácia cenovej stratégie pri uvádzaní nových produktov a ich náležitá úprava v súvislosti so životným cyklom produktov na základe podkladov od marketingových a brand managerov, nadriadeného managera,
- Práca s vybranými internými databázami
- Kontrola súladu retailových cien medzi oddeleniami pred plánovanými multichannel a channel specific aktivitami a na to nadväzujúca kontrola súladu cien medzi internými databázami spoločnosti – kontrola správnosti cenovej hladiny produktov pred, počas a po kampani,
- Príprava produktov pre predaj – vkladanie názvov a cien v databáze /CPR/, Príprava kampaní a ponúk v internom systéme
- Stock management - reporting stavu skladu prebytočných produktov a produktov na konci životného cyklu, kontrola stavu zásob v centrálnom sklade, komunikácia s centrálnym tímom pri zabezpečovaní dostatočných zásob.
- Riešenie problematickým produktov s lokálnym tímom zákazníckeho centra.
- Uprava demand plánu pri kontrole skladových zásob a prichádzajúcich závozoch
- Vykonávanie zástupu v čase neprítomnosti Managera Logistiky, plánovania a naceňovania
- Zodpovedá za správne a včasné poskytnutie informácií Logistics, - Planning and Pricing Managerovi
- Plnenie ďalších pokynov na základe požiadaviek zamestnávateľa
- Úzka spolupráca s Managerom Logistiky, plánovania a naceňovania
- Implementácia cenovej stratégie pri uvádzaní nových produktov a ich náležitá úprava v súvislosti so životným cyklom produktov na základe podkladov od marketingových a brand managerov, nadriadeného managera,
- Práca s vybranými internými databázami
- Kontrola súladu retailových cien medzi oddeleniami pred plánovanými multichannel a channel specific aktivitami a na to nadväzujúca kontrola súladu cien medzi internými databázami spoločnosti – kontrola správnosti cenovej hladiny produktov pred, počas a po kampani,
- Príprava produktov pre predaj – vkladanie názvov a cien v databáze /CPR/, Príprava kampaní a ponúk v internom systéme
- Stock management - reporting stavu skladu prebytočných produktov a produktov na konci životného cyklu, kontrola stavu zásob v centrálnom sklade, komunikácia s centrálnym tímom pri zabezpečovaní dostatočných zásob.
- Riešenie problematickým produktov s lokálnym tímom zákazníckeho centra.
- Uprava demand plánu pri kontrole skladových zásob a prichádzajúcich závozoch
- Vykonávanie zástupu v čase neprítomnosti Managera Logistiky, plánovania a naceňovania
- Zodpovedá za správne a včasné poskytnutie informácií Logistics, - Planning and Pricing Managerovi
- Plnenie ďalších pokynov na základe požiadaviek zamestnávateľa
Zamestnanecké výhody, benefity
• stravné lístky vo výške 5 €
• masáže vo firme
• 3 dni office 2 homeoffice
• flexibilný pracovný čas
• medzinárodná spoločnosť s príjemným pracovným prostredím, ktoré podporuje osobný a profesionálny rast
• funkčné tréningy a vzdelávacie semináre potrebné na pozíciu
• zvýhodnený zamestnanecký program pri nákupe produktov
• pozitívna atmosféra v mladom dynamickom kolektíve
• masáže vo firme
• 3 dni office 2 homeoffice
• flexibilný pracovný čas
• medzinárodná spoločnosť s príjemným pracovným prostredím, ktoré podporuje osobný a profesionálny rast
• funkčné tréningy a vzdelávacie semináre potrebné na pozíciu
• zvýhodnený zamestnanecký program pri nákupe produktov
• pozitívna atmosféra v mladom dynamickom kolektíve
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša pracovná ponuka zaujala, pošlite nám AKTUÁLNY ŽIVOTOPIS V SLOVENSKOM A ANGLICKOM JAZYKU, v ktorom prosím uveďte telefonický a emailový kontakt.
Ďakujeme všetkým uchádzačom, ktorí prejavia záujem o danú pozíciu, kontaktovať však budeme iba vybraných kandidátov.
Ďakujeme všetkým uchádzačom, ktorí prejavia záujem o danú pozíciu, kontaktovať však budeme iba vybraných kandidátov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- MS Excel – pokročilý
- Presnosť a schopnosť efektívne pracovať s číslami
- Analytické myslenie
- Schopnosť a ochota učiť sa novým veciam
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
- Presnosť a schopnosť efektívne pracovať s číslami
- Analytické myslenie
- Schopnosť a ochota učiť sa novým veciam
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme medzinárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v 21 krajinách Európy. Na Slovenskom trhu pôsobíme už viac ako 25 rokov. Patríme k popredným lídrom v oblasti direct marketingu. Vo svojom portfóliu máme etablované značky ako Dormeo či Delimano. Pre svoje aktivity využívame všetky dostupné predajné kanály: internet, maloobchodné predajne, veľkoobchod, tlač, telemarketing, televízia.
Máme viac ako 130 webových stránok, vyše 220 maloobchodných predajní, 22 call centier a cez 300 hodín denného vysielacieho času televíznej reklamy, 6 vlastných televíznych kanálov, tisíce maloobchodných distribútorov. Taktiež kreujeme vlastné produkty, ktoré následne prinášame našim zákazníkom po celom svete.
Naše značky sa tešia veľkej obľube nielen v rámci regiónu strednej a východnej Európy ale majú veľký úspech na svetových trhoch ako USA, Japonsko, Veľká Británia, Kórea, Austrália, Francúzsko alebo Taliansko.
Naše značky predstavujú širokú paletu produktov pre zdravý životný štýl. Dormeo ponúka široký sortiment matracov, posteľného príslušenstvo a lifestylových produktov, Delimano prináša celé portfólio pre kuchyňu a zdravé varenie od hrncov cez elektrospotrebiče až po drobné kuchynské vychytávky, Rovus, to sú výrobky pre efektívnejšie čistenie a upratovanie v domácnosti, Walkmaxx, topánky pre zdravšiu a pohodlnejšiu chôdzu pre všetky vekové kategórie a v neposlednom rade Wellneo pre zdravie a krásu.
Našim zamestnancom poskytujeme profesionálne školenia, možnosť kariérneho rastu a príležitosť získať bohaté skúsenosti v oblasti obchodu a marketingu. Počas svojho fungovania spoločnosť umožnila veľkému počtu svojich zamestnancov uplatniť svoje vedomosti a schopnosti, vybudovať si kariéru a získať prácu svojich snov.
Studio Moderna ponúka pracovnú príležitosť pre všetky vekové kategórie, či už na plný, skrátený úväzok alebo dlhodobú brigádu.
Hľadáme ľudí, ktorí sa stanú členmi nášho tímu a budú zdieľať spoločné hodnoty, a pre ktorých je práca výzvou!
Máme viac ako 130 webových stránok, vyše 220 maloobchodných predajní, 22 call centier a cez 300 hodín denného vysielacieho času televíznej reklamy, 6 vlastných televíznych kanálov, tisíce maloobchodných distribútorov. Taktiež kreujeme vlastné produkty, ktoré následne prinášame našim zákazníkom po celom svete.
Naše značky sa tešia veľkej obľube nielen v rámci regiónu strednej a východnej Európy ale majú veľký úspech na svetových trhoch ako USA, Japonsko, Veľká Británia, Kórea, Austrália, Francúzsko alebo Taliansko.
Naše značky predstavujú širokú paletu produktov pre zdravý životný štýl. Dormeo ponúka široký sortiment matracov, posteľného príslušenstvo a lifestylových produktov, Delimano prináša celé portfólio pre kuchyňu a zdravé varenie od hrncov cez elektrospotrebiče až po drobné kuchynské vychytávky, Rovus, to sú výrobky pre efektívnejšie čistenie a upratovanie v domácnosti, Walkmaxx, topánky pre zdravšiu a pohodlnejšiu chôdzu pre všetky vekové kategórie a v neposlednom rade Wellneo pre zdravie a krásu.
Našim zamestnancom poskytujeme profesionálne školenia, možnosť kariérneho rastu a príležitosť získať bohaté skúsenosti v oblasti obchodu a marketingu. Počas svojho fungovania spoločnosť umožnila veľkému počtu svojich zamestnancov uplatniť svoje vedomosti a schopnosti, vybudovať si kariéru a získať prácu svojich snov.
Studio Moderna ponúka pracovnú príležitosť pre všetky vekové kategórie, či už na plný, skrátený úväzok alebo dlhodobú brigádu.
Hľadáme ľudí, ktorí sa stanú členmi nášho tímu a budú zdieľať spoločné hodnoty, a pre ktorých je práca výzvou!
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4435955
Dátum zverejnenia: 30.9.2022
2022-09-30
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Logistik, Produktový manažér Spoločnosť: STUDIO MODERNA s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac