900 - 1 100 EUR

Asistent pre logistiku a cenotvorbu

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Zamestnanec je súčasťou Obchodného oddelenia a jeho úlohou je poskytovanie asistencie a zástupu ohľadom vybraných procesov na úseku naceňovania produktov a logistiky.

  • implementácia cenovej stratégie pri uvádzaní nových produktov a ich náležitá úprava v súvislosti so životným cyklom produktov na základe podkladov od marketingových a brand managerov, nadriadeného managera,
  • kontrola súladu retailových cien medzi oddeleniami pred plánovanými multichannel a channel specific aktivitami a na to nadväzujúca kontrola súladu cien medzi internými databázami spoločnosti – kontrola správnosti cenovej hladiny produktov pred, počas a po kampani,
  • kontrola cenovej databázy pred promo aktivitami /CPR/,
  • príprava produktov pre predaj – vkladanie názvov, predajných kanálov v CRM databáze a kontrola návodov a štítkov v databáze /CPR/,
  • organizovanie dodávok tovaru a vratiek od WHS partnerov, najmä komunikácia s centrálnym skladom, s kuriérskou spoločnosťou a so zákazníkom (príprava podkladov na nabalenie podľa požiadaviek zákazníka, avízo, dodacie listy, závozové okná),
  • koordinácia reklamácií z dodávok tovaru do maloobchodných predajní s centrálnym skladom v Poľsku a s kuriérskou spoločnosťou – zadávanie HD eventov,
  • organizácia a koordinácia vratiek pomaly - obrátkového a poškodeného tovaru z maloobchodných predajní do centrálneho skladu,
  • organizovanie return truckov v spolupráci s kuriérskou spoločnosťou, maloobchodnými predajňami, finančným oddelením a centrálnym skladom,
  • riešenie reklamácií balíkov s kuriérskou spoločnosťou a s centrálnym skladom v Poľsku,
  • zodpovedá za správne a včasné poskytnutie informácií Demand, Logistics and Pricing Managerovi.

Zamestnanecké výhody, benefity

• medzinárodná spoločnosť s príjemným pracovným prostredím, ktoré podporuje osobný a profesionálny rast
• funkčné tréningy a vzdelávacie semináre potrebné na pozíciu
• zvýhodnený zamestnanecký program pri nákupe produktov
• príjemná pracovná atmosféra
• flexibilný pracovný čas
• stravné lístky vo výške 4 €
• firemné teambuildingy a večierky
• Cafetéria systém
• zvýhodnená karta Multipsort

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša pracovná ponuka zaujala, pošlite nám AKTUÁLNY ŽIVOTOPIS V SLOVENSKOM A ANGLICKOM JAZYKU, v ktorom prosím uveďte telefonický a emailový kontakt.

Ďakujeme všetkým uchádzačom, ktorí prejavia záujem o danú pozíciu, kontaktovať však budeme iba vybraných kandidátov.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.7.2019 (ostáva ešte 15 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • MS Excel – pokročilý
  • Presnosť a schopnosť efektívne pracovať s číslami
  • Analytické myslenie
  • Schopnosť a ochota učiť sa novým veciam
  • Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme medzinárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v 21 krajinách Európy. Na Slovenskom trhu pôsobíme už viac ako 22 rokov. Patríme k popredným lídrom v oblasti direct marketingu. Vo svojom portfóliu máme etablované značky ako Dormeo či Delimano. Pre svoje aktivity využívame všetky dostupné predajné kanály: internet, maloobchodné predajne, veľkoobchod, tlač, telemarketing, televízia.

Máme viac ako 130 webových stránok, vyše 220 maloobchodných predajní, 22 call centier a cez 300 hodín denného vysielacieho času televíznej reklamy, 6 vlastných televíznych kanálov, tisíce maloobchodných distribútorov. Taktiež kreujeme vlastné produkty, ktoré následne prinášame našim zákazníkom po celom svete.

Naše značky sa tešia veľkej obľube nielen v rámci regiónu strednej a východnej Európy ale majú veľký úspech na svetových trhoch ako USA, Japonsko, Veľká Británia, Kórea, Austrália, Francúzsko alebo Taliansko.

Naše značky predstavujú širokú paletu produktov pre zdravý životný štýl. Dormeo ponúka široký sortiment matracov, posteľného príslušenstvo a lifestylových produktov, Delimano prináša celé portfólio pre kuchyňu a zdravé varenie od hrncov cez elektrospotrebiče až po drobné kuchynské vychytávky, Rovus, to sú výrobky pre efektívnejšie čistenie a upratovanie v domácnosti, Walkmaxx, topánky pre zdravšiu a pohodlnejšiu chôdzu pre všetky vekové kategórie a v neposlednom rade Wellneo pre zdravie a krásu.

Našim zamestnancom poskytujeme profesionálne školenia, možnosť kariérneho rastu a príležitosť získať bohaté skúsenosti v oblasti obchodu a marketingu. Počas svojho fungovania spoločnosť umožnila veľkému počtu svojich zamestnancov uplatniť svoje vedomosti a schopnosti, vybudovať si kariéru a získať prácu svojich snov.

Studio Moderna ponúka pracovnú príležitosť pre všetky vekové kategórie, či už na plný, skrátený úväzok alebo dlhodobú brigádu.

Hľadáme ľudí, ktorí sa stanú členmi nášho tímu a budú zdieľať spoločné hodnoty, a pre ktorých je práca výzvou!

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Studio Moderna s.r.o.
Košická 49
821 08 Bratislava
http://www.studio-moderna.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Kristína Ivanovičová
Tel.: +421911283517
E-mail: poslať životopis

Miesto práce

Košická 49, Bratislava

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

900 € základná mzda + pohyblivá zložka vo výške 200 €

Termín nástupu

dohodou

Druh pracovného pomeru

plný úväzok
„Do SM som nastúpil v roku 2012 ako telefonický operátor. Predpokladal som, že nepôjde o dlhodobú prácu v SM, ale okolnosti ukázali, že áno. Z pozície outbound operátora som sa asi za 3 mesiace posunul na inbound, kde som pomáhal zákazníckemu centru s ich projektmi. Táto spolupráca ma v roku 2013 posunula do tímu zákazníckeho centra, kde som vykonával pozíciu referenta zákazníckeho centra so špecializáciou na logistiku. Práca bola zaujímavá a bavila ma. Logistika ma zaujala až tak, že som sa v roku 2017 prihlásil na voľnú pozíciu logistického koordinátora, kde som uspel. Momentálne vykonávam prácu na tejto pozícii, ktorá prináša každý deň nové výzvy a posúva ma ďalej.“
(Dominik)
ID: 3714470   Dátum zverejnenia: 11.7.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   900 € základná mzda + pohyblivá zložka vo výške 200 €