Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Assistant to Project Management Office - Part Time for University student
Študentský servis, s.r.o.
- Miesto práce: Ružinov
- Mzdové podmienky (brutto): 4,50 EUR/hrs
- Termín nástupu: asap
- Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády)
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
The Project Management Office runs and supports a variety of projects as well as internal organizational activities in the Shared Service Center (SSC) Bratislava. The projects range from small migrations of positions to Bratislava and internal SSC projects up to cross-border initiatives and global SSC projects together with our other SSC locations. Furthermore, we are the supporting unit to our Head of the Shared Service Center with several ad hoc and recurring organizational tasks. We share best practices, find synergies and help to document processes that are being executed.
What we offer
- Support to process coordinators in various projects
- Coordination and delivery of own projects
- Maintenance of internal database
- Close cooperation with various stakeholders within the SSC organization
- Support in coordination of some events
- Ad hoc support in case of additional requests
What we offer
- Support to process coordinators in various projects
- Coordination and delivery of own projects
- Maintenance of internal database
- Close cooperation with various stakeholders within the SSC organization
- Support in coordination of some events
- Ad hoc support in case of additional requests
Iné výhody
- experience in a multinational company
- international work team
- possibility to get a full time offer after graduation
- modern and first-class work environment
- international work team
- possibility to get a full time offer after graduation
- modern and first-class work environment
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Chemický priemysel, výroba farmaceutických výrobkov
Pozícia je obsadzovaná pre spoločnosť HENKEL SLOVENSKO, spol. s r.o. Spoločnosť pôsobí celosvetovo s vyrovnaným a diverzifikovaným portfóliom produktov v oblasti pracích a čistiacich prostriedkov, značkovej vlasovej kozmetiky, produktov pre profesionálne vlasové salóny, a priemyselných produktov ako sú lepidlá, tmely a nátery. Vďaka silným značkám, inováciám a technológiám zastáva vedúce postavenie na trhu tak v spotrebiteľských, ako aj priemyselných odvetviach.
Pozícia je obsadzovaná pre spoločnosť HENKEL SLOVENSKO, spol. s r.o. Spoločnosť pôsobí celosvetovo s vyrovnaným a diverzifikovaným portfóliom produktov v oblasti pracích a čistiacich prostriedkov, značkovej vlasovej kozmetiky, produktov pre profesionálne vlasové salóny, a priemyselných produktov ako sú lepidlá, tmely a nátery. Vďaka silným značkám, inováciám a technológiám zastáva vedúce postavenie na trhu tak v spotrebiteľských, ako aj priemyselných odvetviach.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Economics / Business
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- University student with business-related studies, preferably in Economics or Business Administration
- Fluent English language (verbal and written)
- Good user-skills of MS Office
- Energetic and driven personality with analytical thinking and result oriented mind-set
- Organised person with the attention to detail
- Fluent English language (verbal and written)
- Good user-skills of MS Office
- Energetic and driven personality with analytical thinking and result oriented mind-set
- Organised person with the attention to detail
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pracovná agentúra
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/38267/12829/OISS)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/38267/12829/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
In case of interest, do not hesitate to send us your Curriculum Vitae in English and Slovak language.
Kontakt
ID: 3466911
Dátum zverejnenia: 9.8.2018
2018-08-09
lokalita: Ružinov Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Študentský servis, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 4,50 EUR/hrs