Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky

Špecialista odmeňovania a reportingu
Stredoslovenská energetika, a. s.
Mzdové podmienky (brutto)
1 960 EUR/mesiacFinálna mzdová ponuka kandidátovi závisí od reálnych skúseností a celkového profilu úspešného kandidáta.
Minimálna priemerná hrubá mesačná mzda 1.960 €, zložená:
- zo základnej mesačnej mzdy 1.453 €
- zo štvrťročnej výkonnostnej prémie do výšky 20 % zo základnej mesačnej mzdy v hodnotenom štvrťroku (pri 100% hodnotení 873 €)
- z Dovolenkovej mzdy vo výške 56% zo základnej mesačnej mzdy v mzde za mesiac máj (814 €)
- z Vianočnej mzdy 56% vo výške zo základnej mesačnej mzdy v mzde za mesiac október (814 €)
- z Ročnej odmeny závislej od hospodárskeho výsledku - pri 100% plnení vo výške 968 € (vyplatenej v 2 častiach: záloha 50% v mzde za mesiac august a doplatku najneskôr v mzde za mesiac apríl nasledujúceho roku)
- ďalšie zložky mzdy (príplatky, odmeny za mimoriadne úlohy, účasť na projektoch)
Miesto práce
Pri Rajčianke, Žilina, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď, príp. dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Účelom pracovnej pozície, ktorá Vás zaujala je príprava komplexných analýz v oblasti personálneho controllingu za účelom zabezpečenia konkurencieschopnosti našej spoločnosti na energetickom pracovnom trhu.
Požadujeme prax minimálne 3 roky, ktorú ste získali v personálnej a mzdovej oblasti, v oblasti odmeňovania a reportingu mzdových nákladov. Viete sa prakticky orientovať v legislatívnom rámci, v súvisiacich predpisoch, vyhláškach a v nariadeniach (najmä Zákonník práce, ale aj legislatíva v oblasti kolektívneho vyjednávania odmeňovania, sociálnej politiky, zdravotného a sociálneho poistenia...).
Vysoká miera samostatnosti, precíznosti s orientáciou na cieľ je nevyhnutná pri spracovaní, kontrole a operatívnom nastavovaní komplexných výstupov v oblasti personálnych nákladov (plánovanie, Forecast, Fast close, operatívne analýzy, štatistiky a celkový reporting, čerpanie Sociálneho fondu, Politiky odmeňovania, kolektívne vyjednávanie), ako aj pri príprave operatívnych a hĺbkových rozborov a kalkulácií za oblasť miezd, personalistiky, sociálnej politiky a personálnych nákladov na úrovni spoločnosti, ako aj na korporátnej medzinárodnej úrovni. A práve tu je nevyhnutná praktická orientácia v oblasti miezd a personalistiky, personálnych nákladov a ďalších zložiek mzdy podľa aktuálne platnej legislatívy.
Naša pozícia nie je „len o práci s číslami,“ budete sa aktívne podieľať na analyzovaní konkurencieschopnosti, spracovaní prieskumov, benchmarkingu, ale budete aj spolupracovať pri implementácii strategických plánov a celkovej politiky odmeňovania, či samostatne tvoriť súvisiace dokumenty, či konsolidované korporátne dokumenty.
Záleží nám na pozitívnom prístupe a celkovej schopnosti riešiť prípadné problémy prakticky, zodpovedne a efektívne. Je nevyhnutné, aby ste si samostatne organizovali plnenie pridelených úloh tak, aby aj pri veľkej kvantite, či nárazových úlohách bola zachovaná požadovaná kvalita.
V rámci interného aj externého prostredia budete zastrešovať konzultačnú činnosť, a preto sú nevyhnutné komunikačné schopnosti na vysokej úrovni a bezpodmienečná profesionalita v diskrétnom narábaní s citlivými a osobnými údajmi.
Celková počítačová gramotnosť by mala byť na vysokej úrovni. Vaším aktívnym pracovných nástrojom bude MS Excel a zdrojové údaje budú prevažne z informačného systému SAP, materiály budete pripravovať v MS Word, prezentácie v MS PowerPoint, na komunikáciu využívať Outlook, ale aj MS Teams a zároveň, pri plnení každodenných úloh budete prichádzať do kontaktu s množstvom interných na mieru šitých SWs.
Budete súčasťou rôznorodého 10-členného tímu sekcie Ľudské zdroje. Najintenzívnejšie budete spolupracovať priamo s riaditeľkou sekcie, ale v podstate s každým členom tímu budete participovať na plnení čiastkových úloh. Hľadáme tímového hráča, pre ktorého spolupráca znamená pozitívne nastavenie, chuť učiť sa nové veci a otvorenosť v komunikácii. Prostredie a procesy našej spoločnosti je špecifické, a preto je podstatná aj schopnosť aktívneho počúvania nielen počas procesu „zapracovania,“ ale celkovo v každodennej komunikácii a spolupráci.
Spoločne budeme pracovať v open space kancelárii a po zaškolení a dohode s nadriadeným budete mať možnosť odpracovať z mesačného fondu pracovného času 60% z kancelárie a 40 % z domu.
Požadujeme prax minimálne 3 roky, ktorú ste získali v personálnej a mzdovej oblasti, v oblasti odmeňovania a reportingu mzdových nákladov. Viete sa prakticky orientovať v legislatívnom rámci, v súvisiacich predpisoch, vyhláškach a v nariadeniach (najmä Zákonník práce, ale aj legislatíva v oblasti kolektívneho vyjednávania odmeňovania, sociálnej politiky, zdravotného a sociálneho poistenia...).
Vysoká miera samostatnosti, precíznosti s orientáciou na cieľ je nevyhnutná pri spracovaní, kontrole a operatívnom nastavovaní komplexných výstupov v oblasti personálnych nákladov (plánovanie, Forecast, Fast close, operatívne analýzy, štatistiky a celkový reporting, čerpanie Sociálneho fondu, Politiky odmeňovania, kolektívne vyjednávanie), ako aj pri príprave operatívnych a hĺbkových rozborov a kalkulácií za oblasť miezd, personalistiky, sociálnej politiky a personálnych nákladov na úrovni spoločnosti, ako aj na korporátnej medzinárodnej úrovni. A práve tu je nevyhnutná praktická orientácia v oblasti miezd a personalistiky, personálnych nákladov a ďalších zložiek mzdy podľa aktuálne platnej legislatívy.
Naša pozícia nie je „len o práci s číslami,“ budete sa aktívne podieľať na analyzovaní konkurencieschopnosti, spracovaní prieskumov, benchmarkingu, ale budete aj spolupracovať pri implementácii strategických plánov a celkovej politiky odmeňovania, či samostatne tvoriť súvisiace dokumenty, či konsolidované korporátne dokumenty.
Záleží nám na pozitívnom prístupe a celkovej schopnosti riešiť prípadné problémy prakticky, zodpovedne a efektívne. Je nevyhnutné, aby ste si samostatne organizovali plnenie pridelených úloh tak, aby aj pri veľkej kvantite, či nárazových úlohách bola zachovaná požadovaná kvalita.
V rámci interného aj externého prostredia budete zastrešovať konzultačnú činnosť, a preto sú nevyhnutné komunikačné schopnosti na vysokej úrovni a bezpodmienečná profesionalita v diskrétnom narábaní s citlivými a osobnými údajmi.
Celková počítačová gramotnosť by mala byť na vysokej úrovni. Vaším aktívnym pracovných nástrojom bude MS Excel a zdrojové údaje budú prevažne z informačného systému SAP, materiály budete pripravovať v MS Word, prezentácie v MS PowerPoint, na komunikáciu využívať Outlook, ale aj MS Teams a zároveň, pri plnení každodenných úloh budete prichádzať do kontaktu s množstvom interných na mieru šitých SWs.
Budete súčasťou rôznorodého 10-členného tímu sekcie Ľudské zdroje. Najintenzívnejšie budete spolupracovať priamo s riaditeľkou sekcie, ale v podstate s každým členom tímu budete participovať na plnení čiastkových úloh. Hľadáme tímového hráča, pre ktorého spolupráca znamená pozitívne nastavenie, chuť učiť sa nové veci a otvorenosť v komunikácii. Prostredie a procesy našej spoločnosti je špecifické, a preto je podstatná aj schopnosť aktívneho počúvania nielen počas procesu „zapracovania,“ ale celkovo v každodennej komunikácii a spolupráci.
Spoločne budeme pracovať v open space kancelárii a po zaškolení a dohode s nadriadeným budete mať možnosť odpracovať z mesačného fondu pracovného času 60% z kancelárie a 40 % z domu.
Zamestnajte sa u nás a získate
Ponúkame:
• 7,5 hodinový pracovný úväzok - v prepočte o 16 dní v roku viac voľna;
• voľné víkendy, týždeň platenej dovolenky nad rámec Zákonníka práce - oddych s rodinou a priateľmi nabíja pozitívnou energiou;
• možnosť sebarealizácie, kariérneho rastu, podpora v osobnom, ako aj v odbornom rozvoji - rastieme spolu;
• podieľanie sa na úspechoch a rozvoji silnej a stabilnej spoločnosti - iba spoločný úspech podporuje našu stabilitu;
• motivujúce finančné ohodnotenie v závislosti od pracovného výkonu - oceňujeme reálny výkon;
• firemné, kultúrne, športové podujatia, teambuildingové a spoločenské akcie - najskôr kvalitná práca, potom kvalitná zábava a my sa bavíme radi;
• možnosť zapojenia sa do charitatívnych a dobrovoľníckych akcií, či ekologických vylepšení - nie je nám to jedno;
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie - spoločne myslíme na budúcnosť;
• príspevky zo Sociálneho fondu (napr. rekondičné pobyty, MDD, Mikuláš, rekreácia detí, narodenie dieťaťa, darovanie krvi) stravné lístky plne hradené zo strany zamestnávateľa a ďalšie benefity zamerané na zamestnanca - lebo benefitov nie je nikdy dosť;
• profitový systém inovácií pre zamestnancov - realizujeme a oceňujeme nápady našich zamestnancov.
• 7,5 hodinový pracovný úväzok - v prepočte o 16 dní v roku viac voľna;
• voľné víkendy, týždeň platenej dovolenky nad rámec Zákonníka práce - oddych s rodinou a priateľmi nabíja pozitívnou energiou;
• možnosť sebarealizácie, kariérneho rastu, podpora v osobnom, ako aj v odbornom rozvoji - rastieme spolu;
• podieľanie sa na úspechoch a rozvoji silnej a stabilnej spoločnosti - iba spoločný úspech podporuje našu stabilitu;
• motivujúce finančné ohodnotenie v závislosti od pracovného výkonu - oceňujeme reálny výkon;
• firemné, kultúrne, športové podujatia, teambuildingové a spoločenské akcie - najskôr kvalitná práca, potom kvalitná zábava a my sa bavíme radi;
• možnosť zapojenia sa do charitatívnych a dobrovoľníckych akcií, či ekologických vylepšení - nie je nám to jedno;
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie - spoločne myslíme na budúcnosť;
• príspevky zo Sociálneho fondu (napr. rekondičné pobyty, MDD, Mikuláš, rekreácia detí, narodenie dieťaťa, darovanie krvi) stravné lístky plne hradené zo strany zamestnávateľa a ďalšie benefity zamerané na zamestnanca - lebo benefitov nie je nikdy dosť;
• profitový systém inovácií pre zamestnancov - realizujeme a oceňujeme nápady našich zamestnancov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Teams - Základy
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Teams - Základy
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
personálny controlling, personalistika a mzdy, odmeňovanie,
Počet rokov praxe
5
Informácie o výberovom konaní
Vážení uchádzači, v prípade záujmu zašlite ŽIVOTOPIS so zameraním na naše požiadavky na pracovnú pozíciu. Uvítame doručenie MOTIVAČNÉHO LISTU, v ktorom popíšete, prečo ste sa rozhodli reagovať na našu pracovnú pozíciu. Dokumenty, prosím, zašlite V SLOVENSKOM JAZYKU NA KONTAKTNÚ OSOBU: Ing. Katarína Kadašiová.
DO PREDMETU E-MAILU UVEĎTE NÁZOV PRACOVNEJ POZÍCIE, NA KTORÚ REAGUJETE.
Vážime si Váš prejavený záujem, avšak dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovaní do 21 pracovných dní budú uchádzači, ktorí budú spĺňať vyššie uvedené špecifické požiadavky a naše predstavy o úspešnom kandidátovi. V rámci výberového konania v sídle našej spoločnosti absolvujete tak osobný individuálny rozhovor, ako aj ďalšie časti, ktoré nám pomôžu spoznať Vašu osobnosť a odborné predpoklady pre pracovnú pozíciu.
Na prihlásenie do výberového konania môžete použiť aj mailovú adresu kariera@sse.sk.
SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV
DO PREDMETU E-MAILU UVEĎTE NÁZOV PRACOVNEJ POZÍCIE, NA KTORÚ REAGUJETE.
Vážime si Váš prejavený záujem, avšak dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovaní do 21 pracovných dní budú uchádzači, ktorí budú spĺňať vyššie uvedené špecifické požiadavky a naše predstavy o úspešnom kandidátovi. V rámci výberového konania v sídle našej spoločnosti absolvujete tak osobný individuálny rozhovor, ako aj ďalšie časti, ktoré nám pomôžu spoznať Vašu osobnosť a odborné predpoklady pre pracovnú pozíciu.
Na prihlásenie do výberového konania môžete použiť aj mailovú adresu kariera@sse.sk.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
31.7.2025 (ostáva ešte 13 dní)
Kontakt
ID: 5094879
Dátum zverejnenia: 9.6.2025
2025-06-09
lokalita: Žilina Pozícia: HR generalist, Personalista, Špecialista odmeňovania a benefitov Spoločnosť: Stredoslovenská energetika, a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 960 EUR/mesiac