Poradca zákazníckeho centra

Stredoslovenská energetika, a. s.

Mzdové podmienky (brutto)
719 EUR/mesiacMinimálne základná hrubá mzda vo výške € 719,- (po skúšobnej dobe navýšenie základnej mzdy na € 817,-) + variabilná mesačná odmena (do výšky 20 %) naviazaná na splnenie cieľov + 13. a 14. mzda vo výške 56 % a ďalšie zložky odmeňovacieho systému.
Miesto práce
Lučenec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.10.2022

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavnou náplňou práce pri tejto pracovnej pozícii je okrem profesionálnej osobnej komunikácie so zákazníkom aj zákaznícky servis a aktívny predaj našich produktov (elektrická energia, plyn a iné produkty). Hľadáme cieľavedomého kandidáta, pre ktorého je spokojnosť zákazníkov prioritou a predajné ciele výzvou.

Okrem vyššie uvedených činností budete vybavovať požiadavky zákazníkov spoločnosti súvisiacich najmä so vznikom a zmenou zmluvných podmienok nami poskytovaných služieb a produktov (napr. zavedenie, modifikácia, ukončenie zmlúv ...) a ich následné spracovanie v informačných systémoch a listinnej forme.

Preferujeme kandidáta, pre ktorého je prirodzená presnosť, precíznosť a zodpovednosť. Je potrebná odolnosť voči stresu nielen pri zaúčaní sa do mnohých procesov, ale aj pre plnenie predajných cieľov. Požadujeme proklientský prístup, ako aj záujem a schopnosť vzdelávať sa v oblasti energetiky a nových produktov. Ideálny kandidát by mal mať skúsenosti so starostlivosťou o zákazníkov, či už z nášho segmentu, telekomunikácií, či bankovníctva.

K výkonu práce budete potrebovať užívateľskú úroveň práce s MS Excel a MS Word a schopnosť rýchleho zaučenia sa do ďalších IT systémov. Je výhodou, ak máte skúsenosti napr. s programom SAP, či Lancelot. Samozrejmosťou je pre nás zabezpečenie dôkladného zaškolenia do postupov a procesov, práce s IS ako aj predajných zručností.

Pracovný čas je pružný v rámci prevádzkovej doby Zákazníckeho centra, čo je pondelok a streda od 08:00 do 17:00 hod., utorok, štvrtok a piatok od 08:00 do 15:00 hod. Naše Zákaznícke centrum v Lučenci sa nachádza na Kubínyiho námestí 9. Charakter tejto pracovnej pozície si vyžaduje aj občasnú prácu nadčas.

Zamestnajte sa u nás a získate

• 7,5 hodinový pracovný úväzok - v prepočte o 16 dní v roku viac voľna;
• voľné víkendy, týždeň platenej dovolenky nad rámec Zákonníka práce - oddych s rodinou a priateľmi nabíja pozitívnou energiou;
• možnosť sebarealizácie, kariérneho rastu, podpora v osobnom, ako aj v odbornom rozvoji - rastieme spolu;
• podieľanie sa na úspechoch a rozvoji silnej a stabilnej spoločnosti - iba spoločný úspech podporuje našu stabilitu;
• motivujúce finančné ohodnotenie v závislosti od pracovného výkonu - oceňujeme reálny výkon;
• firemné, kultúrne, športové podujatia, teambuildingové a spoločenské akcie - najskôr kvalitná práca, potom kvalitná zábava a my sa bavíme radi;
• možnosť zapojenia sa do charitatívnych a dobrovoľníckych akcií, či ekologických vylepšení - nie je nám to jedno;
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie - spoločne myslíme na budúcnosť;
• príspevky zo Sociálneho fondu (napr. rekondičné pobyty, MDD, Mikuláš, rekreácia detí, narodenie dieťaťa, darovanie krvi) stravné lístky plne hradené zo strany zamestnávateľa a ďalšie benefity zamerané na zamestnanca - lebo benefitov nie je nikdy dosť;
• profitový systém inovácií pre zamestnancov - realizujeme a oceňujeme nápady našich zamestnancov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Informácie o výberovom konaní

Vážení uchádzači, v prípade záujmu zašlite ŽIVOTOPIS so zameraním na Vaše odborné znalosti v zmysle našich požiadaviek na pracovnú pozíciu. Uvítame doručenie MOTIVAČNÉHO LISTU, v ktorom popíšete, prečo ste sa rozhodli reagovať na našu pracovnú pozíciu.

Vážime si Váš prejavený záujem a dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovaní budú do 21 pracovných dní uchádzači, ktorí spĺňajú vyššie uvedené špecifické požiadavky a naše predstavy o úspešnom kandidátovi. V rámci výberového konania v sídle našej spoločnosti absolvujete tak osobný individuálny rozhovor, ako aj ďalšie časti, ktoré nám pomôžu spoznať Vašu osobnosť a odborné predpoklady pre pracovnú pozíciu.
SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.8.2022 (ostáva ešte 19 dní)

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Pavol Tichý
Tel.: +421415192497
E-mail: poslať životopis
ID: 4390692  Dátum zverejnenia: 29.7.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 719 EUR/mesiac