Špecialista pre účtovníctvo

Stredoslovenská energetika, a. s.

Mzdové podmienky (brutto)
1 042 EUR/mesiacMinimálne základná hrubá mzda vo výške € 1.042,- + variabilná kvartálna kumulatívna odmena (do výšky 20 %) naviazaná na splnenie cieľov, 13. a 14. plat, Ročná odmena + ďalšie zložky odmeňovacieho systému.
Miesto práce
Pri Rajčianke, Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď, príp. dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu „závierkových prác a metodiky“ hľadáme kolegyňu, či kolegu srdcom a dušou účtovníka, ktorý má schopnosť a chuť sa aktívne podieľať na tvorbe metodík, či postupov, má ale aj chuť a schopnosť v tejto oblasti odborne rásť.

Kľúčovou sú minimálne 3-ročné skúsenosti a znalosti z oblasti účtovníctva, legislatívy v oblasti Slovenských postupov účtovania a IFRS, dane z príjmov a ďalších súvisiacich zákonov.

Hlavnou pracovnou náplňou je sledovanie legislatívnych predpisov v oblasti účtovníctva, dane z príjmov právnických osôb s vplyvom na procesy finančného účtovníctva a ostatné procesy v skupine SSE Holding, ktoré vyúsťujú vo finančnom účtovníctve. Následne, zabezpečenie ich implementácie a aplikácie v spoločnostiach skupiny SSE Holding a priama zodpovednosť za tvorbu metodík účtovníctva, spracovanie postupov účtovania a ďalších interných predpisov v oblasti finančného účtovníctva a dane z príjmov právnických osôb v zmysle platnej legislatívy Slovenskej republiky.

Dôležitou súčasťou sú aj nasledovné činnosti:
  • analýza transakcií a účtovných prípadov z pohľadu platnej účtovnej legislatívy;
  • spracovanie a príprava podkladov pre reporting;
  • spracovanie, príprava a účtovanie podkladov k mesačnej a ročnej účtovnej závierke (individuálnej a konsolidovanej) za vymedzenú oblasť.

V rámci našej pracovnej pozície budete aktívne komunikovať a riešiť sporné otázky s daňovým poradcom a audítormi. Úzko budete spolupracovať s príslušnými organizačnými jednotkami za účelom odsúhlasovania metodiky účtovania, testovania nových účtovných prípadov, ako aj tvorby a úpravy transakčných máp.

Je pre nás dôležitá nielen osobná motivácia a angažovanosť pre oblasť ekonomiky a účtovníctva, ale aj dobré komunikačné zručnosti, keďže súčasťou našej pracovnej pozície je ako interná, tak externá komunikácia. My komunikáciu vnímame ako schopnosť aktívneho počúvania, pochopenia a celkovo asertívneho prístupu v rámci komunikácie odbornej, ale aj medziľudskej.

Pre nás účtovníkov je prirodzene požadovaná zodpovednosť, spoľahlivosť a vysoké pracovné nasadenie. Hľadáme tímového hráča, ktorý však bude schopný samostatne, koncepčne a systematicky plniť pracovné úlohy. S ohľadom na nami požadovaný dátum nástupu očakávame schopnosť rýchlej adaptácie sa na nové pracovné podmienky a taktiež schopnosť pracovať pod tlakom a vyrovnania sa so stresom.

Pokročilé počítačové znalosti a schopnosť rýchleho zaučenia sa do ostatných aplikácií je pri tejto pozícii samozrejmosťou. Anglický jazyk nebudete využívať na každodennú komunikáciu, ale ako každodenný pracovný nástroj (mnohé interpretácie sú výhradne v anglickom jazyku). Požadujeme pokročilé užívateľské znalosti v SAP ERP (modul FI), ako aj MS Excel a MS Word.

Zamestnajte sa u nás a získate

• flexibilný pracovný čas - dôležité sú výsledky a nie príchod na 07:00;
• 7,5 hodinový pracovný úväzok - v prepočte o 16 dní v roku viac voľna;
• voľné víkendy, týždeň platenej dovolenky nad rámec Zákonníka práce - oddych s rodinou a priateľmi nabíja pozitívnou energiou;
• možnosť sebarealizácie, kariérneho rastu, podpora v osobnom, ako aj v odbornom rozvoji - rastieme spolu;
• podieľanie sa na úspechoch a rozvoji silnej a stabilnej spoločnosti - iba spoločný úspech podporuje našu stabilitu;
• motivujúce finančné ohodnotenie v závislosti od pracovného výkonu - oceňujeme reálny výkon;
• firemné, kultúrne, športové podujatia, teambuildingové a spoločenské akcie - najskôr kvalitná práca, potom kvalitná zábava a my sa bavíme radi;
• možnosť zapojenia sa do charitatívnych a dobrovoľníckych akcií, či ekologických vylepšení - nie je nám to jedno;
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie - spoločne myslíme na budúcnosť;
• príspevky zo Sociálneho fondu (napr. rekondičné pobyty, MDD, Mikuláš, rekreácia detí, narodenie dieťaťa, darovanie krvi) stravné lístky plne hradené zo strany zamestnávateľa a ďalšie benefity zamerané na zamestnanca - lebo benefitov nie je nikdy dosť ;
• profitový systém inovácií pre zamestnancov - realizujeme a oceňujeme nápady našich zamestnancov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

účtovníctvo, ekonomika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Informácie o výberovom konaní

Vážení uchádzači, v prípade záujmu zašlite ŽIVOTOPIS so zameraním na Vaše odborné znalosti v zmysle našich požiadaviek na pracovnú pozíciu. Uvítame doručenie MOTIVAČNÉHO LISTU, v ktorom popíšete, prečo ste sa rozhodli reagovať na našu pracovnú pozíciu. Dokumenty, prosím, zašlite V SLOVENSKOM JAZYKU NA KONTAKTNÚ OSOBU: Ing. Katarína Kadašiová, tel. +421 41 519 2247, e-mail [email protected]

DO PREDMETU E-MAILU UVEĎTE NÁZOV PRACOVNEJ POZÍCIE, NA KTORÚ REAGUJETE.

Vážime si Váš prejavený záujem, avšak dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovaní do 21 pracovných dní budú uchádzači, ktorí budú spĺňať vyššie uvedené špecifické požiadavky a naše predstavy o úspešnom kandidátovi. V rámci výberového konania v sídle našej spoločnosti absolvujete tak osobný individuálny rozhovor, ako aj ďalšie časti, ktoré nám pomôžu spoznať Vašu osobnosť a odborné predpoklady pre pracovnú pozíciu.

SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV
Dovoľujeme si Vás informovať, že v súvislosti s týmto výberovým konaním organizovaným našou spoločnosťou, vystupujete ako dotknuté osoby podľa článku 13 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) o spracúvaní osobných údajov obsiahnutých v životopise, motivačnom liste a dotazníku.
Spracúvanie osobných údajov na účel výberového konania je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov. Právnym základom spracúvania osobných údajov je čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov. Osobné údaje môžu byť poskytnuté týmto príjemcom: subjekty vykonávajúce psychodiagnostiku, poskytovateľ IT podpory, subjekt zabezpečujúci výkon externého auditu, spolupracujúce personálne agentúry a subjekty, ktorým poskytnutie osobných údajov vyplýva zo zákona. Osobné údaje ďalej môžu byť poskytnuté orgánom verejnej moci podľa osobitných predpisov. Osobné údaje nie sú poskytované do tretích krajín mimo EÚ, ani prevádzkovateľ nezamýšľa preniesť osobné údaje do tretích krajín.
Pri spracúvaní osobných údajov nedochádza k automatizovanému rozhodovaniu, ani profilovaniu.

Osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas trvania výberového konania a ďalších 6 mesiacov po jeho ukončení; po skončení doby uchovávania budú tieto osobné údaje zlikvidované alebo (v prípade uzavretia pracovnej alebo obdobnej zmluvy) budú nadväzne využívané na pracovnoprávne účely.

Dotknutá osoba má právo podať sťažnosť dozornému orgánu, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov SR, a právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k svojim osobným údajom, právo na opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania svojich osobných údajov, ako aj právo na prenosnosť údajov.

Podrobné informácie o právach dotknutých osôb a spôsobe ich uplatnenia sú uvedené na webovom sídle prevádzkovateľa: www.sse.sk.

Ako dotknutá osoba nás môžete kontaktovať e-mailom na [email protected] alebo poštou na adrese sídla prevádzkovateľa. Dotknutá osoba sa môže v prípade otázok týkajúcich sa spracúvania osobných údajov obrátiť tiež na zodpovednú osobu e-mailom na adresu [email protected]. Poskytnutie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov; neposkytnutie osobných údajov na uvedený účel znemožňuje účasť na výberovom konaní.
SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV

Kontakt

ID: 3865913  Dátum zverejnenia: 7.2.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 042 EUR/mesiac