Brigáda - administratívny pracovník

Stredoslovenská energetika, a. s.

Mzdové podmienky (brutto)
3,6 EUR/hod.
Miesto práce
Žilina
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
01.04.2020

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pokiaľ máte radi osobný kontakt so zákazníkom a nie je pre Vás problémom profesionálna komunikácia je brigáda v našom Zákazníckom centre v Prievidzi pre Vás tá pravá. Hľadáme denného študenta vysokoškolského štúdia (nekončiaci ročník), ktorému rozvrh umožňuje pracovať 18 hodín týždenne.

Naša pracovná pozícia je pre Vás vhodná, ak máte záujem počas školy nadobudnúť reálne pracovné skúsenosti a prax. Vy ste pre nás naopak vhodnou kolegyňou, či kolegom, ak máte zmysel pre detail, ste precízny, spoľahlivý a máte schopnosť prevziať zodpovednosť. Brigáda v našej spoločnosti je skvelou šancou na vyplnenie prázdneho miesta v životopise, čím sa stanete zaujímavejším kandidátom pre budúceho zamestnávateľa.

Vašou náplňou práce bude administratívna podpora Zákazníckeho centra. Po zaučení budete brigádnikom prvého osobného kontaktu a Vašou úlohou bude usmerňovanie zákazníkov prichádzajúcich na naše Zákaznícke centrum, poskytnutie celkovej pomoci (napr. pri vypisovaní tlačív) a kompletného balíka informácií (napr. o postupe pri zmene odberateľa (prepis), pri novom pripojení, pri uzatváraní zmluvy a pri potrebe modifikovať zmluvy). Súčasťou práce je aj bežná administratíva, zastrešovanie mailovej komunikácie a archivácia.

Súčasťou Vašich pracovných úloh bude aj vyhľadávanie a spracovanie dát v našich interných informačných systémoch (okrem iného aj napr. SAP), a preto je pre nás dôležité, aby ste mali minimálne užívateľské schopnosti na prácu v MS Word, MS Excel, či mailového konta a schopnosť rýchleho zaučenia do ďalších programov.

Je pre nás podstatná pravidelná a stabilná dochádzka, ako aj to, aby ste dohodnutý rozpis mesačných smien zodpovedne dodržiavali a prípadné zmeny s nami odkonzultovali vopred. Pracovať môžete maximálne 18 hodín týždenne v rámci otváracej doby nášho Zákazníckeho centra, čo je pondelok až streda od 08:00 hod. do 17:00 hod. a utorok, štvrtok a piatok od 08:00 hod. do 15:00 hod.

Zamestnajte sa u nás a získate

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Informácie o výberovom konaní

Dovoľujeme si Vás informovať, že v súvislosti s týmto výberovým konaním organizovaným našou spoločnosťou, vystupujete ako dotknuté osoby podľa článku 13 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) o spracúvaní osobných údajov obsiahnutých v životopise, motivačnom liste a dotazníku.

Spracúvanie osobných údajov na účel výberového konania je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov. Právnym základom spracúvania osobných údajov je čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov. Osobné údaje môžu byť poskytnuté týmto príjemcom: subjekty vykonávajúce psychodiagnostiku, poskytovateľ IT podpory, subjekt zabezpečujúci výkon externého auditu, spolupracujúce personálne agentúry a subjekty, ktorým poskytnutie osobných údajov vyplýva zo zákona. Osobné údaje ďalej môžu byť poskytnuté orgánom verejnej moci podľa osobitných predpisov. Osobné údaje nie sú poskytované do tretích krajín mimo EÚ, ani prevádzkovateľ nezamýšľa preniesť osobné údaje do tretích krajín. Pri spracúvaní osobných údajov nedochádza k automatizovanému rozhodovaniu, ani profilovaniu. Osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas trvania výberového konania a ďalších 6 mesiacov po jeho ukončení; po skončení doby uchovávania budú tieto osobné údaje zlikvidované alebo (v prípade uzavretia pracovnej alebo obdobnej zmluvy) budú nadväzne využívané na pracovnoprávne účely.

Dotknutá osoba má právo podať sťažnosť dozornému orgánu, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov SR, a právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k svojim osobným údajom, právo na opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania svojich osobných údajov, ako aj právo na prenosnosť údajov. Podrobné informácie o právach dotknutých osôb a spôsobe ich uplatnenia sú uvedené na webovom sídle prevádzkovateľa: www.sse.sk.

Ako dotknutá osoba nás môžete kontaktovať e-mailom na [email protected] alebo poštou na adrese sídla prevádzkovateľa. Dotknutá osoba sa môže v prípade otázok týkajúcich sa spracúvania osobných údajov obrátiť tiež na zodpovednú osobu e-mailom na adresu [email protected]. Poskytnutie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov; neposkytnutie osobných údajov na uvedený účel znemožňuje účasť na výberovom konaní.
SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV

Kontakt

ID: 3857172  Dátum zverejnenia: 27.1.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 3,6 EUR/hod.