Nakoľko úspech možno dosiahnuť len spoločnými silami.

Ako technologický koncern európskeho formátu poskytujúci služby v oblasti stavebníctva sa každoročne celosvetovo podieľame na tisíckach stavieb tým, že sústredíme tých správnych ľudí, stavebné materiály a stavebnú mechanizáciu v správnom čase na správnom mieste. Bez tímovej spolupráce - naprieč geografickými hranicami - by to nebolo možné. Staňte sa súčasťou nášho tímu!

Personalistka seniorka / Personalista senior, Bratislava (Ref. č.: SK-2018-124142)

Značka pozície:

SK-2018-124142

Miesto nasadenia:

Mlynské Nivy 61/A, Bratislava

Náplň práce:

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE:
  • pracovná pozícia je otvorená z dôvodu odchodu kolegyne do dôchodku,
  • personálne oddelenie nemá vlastný sekretariát,
  • tím personalistiek pozostáva: z 1 vedúcej, 1 HR konzultantky a momentálne z 3 personalistiek, z ktorých odchádza 1 kolegyňa do dôchodku,
  • spoločnosť zamestnáva cca 750 zamestnancov a zamestnankýň po celej SR.

PRIORITNE:
  • prvotná komunikácia s novo nastupujúcim zamestnancom do pracovného pomeru (PP),
  • kompletná administrácia pred nástupom zamestnanca (vstupné formuláre, zaistenie BOZP školenia, zber obligatórnych dokumentov pred nástupom do PP),
  • spolupráca so servisnou koncernovou spoločnosťou pri vyhotovení pracovných zmlúv (PZ),
  • príprava dodatkov k PZ, predlžovaniu PP,
  • príprava podkladov k ukončeniam PP,
  • sumarizácia podkladov k uzávierke pre robotníckych zamestnancov na mesačnej báze, spravidla na prelome mesiacov,
  • nahadzovanie dochádzky (= uzávierky) pre robotníckych pracovníkov, cca 130-150 zamestnacov do koncernového programu Consite (zaškolíme),
  • zakladanie osobných zložiek zamestnancov, ich aktualizácia a archivácia,
  • zodpovednosť za evidenciu osvedčení technického personálu,
  • aktívna spolupráca s bezpečnostnými technikmi pri zaisťovaní vstupných lekárskych prehliadok a preškolení z BOZP pre novo nastupujúcich zamestnancov, resp. preventívnych LP pre existujúcich zamestnancov,
  • aktívna spolupráca so zodpovednými osobami z pracovnej zdravotnej služby,
  • zodpovednosť za usledovanie "toku" a aktuálneho stavu podpisových kníh s rôznymi dokumentami pracovnoprávneho charakteru,
  • pri každomesačnej uzávierke komunikácia so stavebným personálom kvôli včasnému zaslaniu podkladov k spracovaniu miezd (očakáva sa vysoká dávka trpezlivosti a asertívneho správania),
  • spolupodieľanie sa na riešení rôznych pracovnoprávnych záležitostiach (porušenia pracovnej disciplíny) a pod.,
  • dodržiavanie Zákonníka práce a interných koncernových smerníc a usmernení.

OSTATNÉ ČINNOSTI:
  • práca s programom AS400 (rsp. AS4U), ďalej SOFTIP, BE SOFT, a ostatné koncernové programové platformy (engage!, go app, STRAnet...), do ktorých Vás zaškolíme,
  • denná mailová / telefonická / osobná komunikácia s internými zákazníkmi (manažment spoločnosti, kolegyne v tíme, vedúca personálneho oddelenia, ostatní vedúci pracovníci, robotníci, uchádzači o zamestnanie, pracovníci ostatných koncernových servisných spoločností),

ČO OD PRACOVNEJ POZÍCIE NATERAZ N E O Č A K Á V A J T E :
  • spracovávanie, resp. výpočet miezd pre THP a Robotníkov,
  • nahadzovanie dochádzky do systémov, resp. kontrola dochádzky,
  • samostatná príprava pracovných zmlúv a dodatkov k PZ,
  • zaškoľovanie nových zamestnancov z oblasti BOZP,
  • "raketový" kariérny posun vertikálnym smerom,
  • služobné cesty,
  • služobný automobil,
  • samostatnú kanceláriu.

Požiadavky:

ODBORNÉ PREDPOKLADY:
  • pokročilá znalosť pracovného práva SR,
  • skúsenosti k prijímaním zamestnancom, s ukončovaním prac.pomeru,
  • najmenej 10 ročné pracovné skúsenosti v personalistike.

OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY:
  • zákaznícka orientácia a príjemné vystupovanie,
  • absolútna diskrétnosť pri styku s pracovno -právnymi dokumentami a osobnými údajmi zamestnancov,
  • schopnosť pracovať v tíme,
  • zodpovedný prístup k práci,
  • lojalita k tímu a k zvereným úlohám,
  • pokojné zvládanie časového tlaku (v čase mesačných uzávierok),
  • empatia (viac než žiadaná !),
  • vynikajúci time manažment,
  • asertívne a diplomatické jednanie, správanie a taktnosť,
  • zmysel pre detail textu,
  • schopnosť zdieľať a odovzdávať získané poznatky,
  • precíznosť,
  • tímový a inovatívny "duch" (nebáť sa prísť s konštruktívnou kritikou na "rutinné" procesy).

OSTATNÉ:
  • ústretovosť pri nemožnosti čerpať dovolenku v čase uzávierok,
  • pochopenie a stotožnenie sa s koncernovými štandartmi (napr. celozávodné nariadenie čerpania dovolenky v internciách zákonníka práce),
  • nefajčiari/-rky sú v tíme viac než vítaní/-é.

Benefity:

  • Silné a stabilné zázemie úspešnej stavebnej spoločnosti s medzinárodnou účasťou 100% vlastníkom je rakúsky stavebný koncern STRABAG Societas Europaea,
  • zoznámenie sa s procesmi veľkej nadnárodnej spoločnosti, možnosť odborného (horizontálneho rastu),
  • demokratické vedenie,
  • pracovný pomer ponúkame na dobu neurčitú,
  • v prípade jazykových znalostí (spravidla nemčina, ktorej ovládanie sme nestanovili ako podmienku) možnosť participovať na rôznych medzinárodných projektoch (napr.tvorba interných guidelinov, pripomienkovanie, zapájanie sa do internej koncernovej komunikačnej platformy tzv."Connect")
  • priateľský pracovný kolektív personalistiek,
  • zaškolenie do interných procesov skúsenou personalistkou v dostatočnom časovom rámci,
  • stravovanie zabezpečné priamo v budove zamestnávateľa, s príspevkom zamestnávateľa nad rámec zákona,
  • materská škôlka ŠTRABÁČIK pre deti zamestnancov zamestnávateľa (detaily na osobnom pohovore),
  • možnosti návštevy kultúrnych a športových podujatí, hradených zamestnávateľom,
  • Multisport karta (za úhradu zamestnancom, viac na osobnom pohovore)
  • podpora ďalšieho vzdelávania (hard skills, soft skills, ako aj jazykového), návšteva konferencií, odborných prednášok a pod.,
  • garancia dodržiavania výplatného termínu,
  • špeciálne motivačné dni (športový deň),
  • teambuildingové aktivity
  • možnosti zúčastňovať sa na aktoch spoločenskej zodpovednosti, čiastočne v rámci pracovnej doby,
  • notebook aj na súkromné účely,
  • v spoločnosti má aktívnu činnosť odborová organizácia (informácie na osobnom pohovore)
  • z psychohygienického hľadiska - sedenie v kancelárií po 2 (žiadny open space),
  • koncernová koncepcia podnikového manažmentu zdravia "PMZ" napr: možnosť cvičiť priamo na centrále, masáže na pracovisku (za úhradu), dni zdravia 1x v roku, možnosť aktívne na dobrovoľnej báze účastniť sa podujatí pod záštitou PMZ,
  • v prípade dochádzania do zamestnania bicyklom - parkovanie bikov (vonku) strážené a v dohľadnej dobe budú dobudované sprchy,
  • parkovanie v garáži zamestnávateľa (podmienky na osobnom pohovore).
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám, prosím, Vašu žiadosť prostredníctvom online formulára.
K žiadosti pripojte i Váš štrukturovaný životopis s fotografiou, motivačný list, certifikáty a potvrdenia o praxi.


STRABAG Pozemné a inžinierske staviteľstvo s.r.o.
Mlynské Nivy 61/A
82015 Bratislava
http://www.strabag.sk

Kontaktná osoba: Hana Horniačková
Tel.: +421232622034
E-mail: poslať životopis

 
ID: 3356086   Dátum zverejnenia: 10.4.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   dohodou, na osobnom pohovore