Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka ředitele
Sto Slovensko, s.r.o.
Miesto práce
Pribylinská 2, Bratislava
Pribylinská 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
550 - 600 EUR/mesiac
550 - 600 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Back office-chod kancelárie:
- správa odoslanej a prijatej pošty
- administratívna agenda, preklady dokumentov a písomností
- zaisťovanie ubytovania a dopravy pre návštevy
- zariaďovanie priestoru a občerstvenia v prípade konania väčších akcií
- zaisťovanie občerstvenia na pracovisku a zaisťovanie prevádzky kuchyne, komunikácia s upratovacou firmou
- objednavanie kancelárskych potrieb a reklamných predmetov
- obsluha prichádzajúcich telefónnych hovorov a emailov, recepcia, uvedenie návštev
- vedenie pokladne
Personálna agenda:
- správa vozového parku, komunikácia s leasingovými spoločnosťami
- správa poistenia áut, komunikácia s poisťovňou
- agenda okolo služobných ciest-bookovanie leteniek, spracovanie podkladov zo služobných ciest, zaisťovanie poistenia
- príprava, zhromažďovanie a evidencia podkladov pre externú účtáreň
- správa online školení nováčikov a školení BOZP/PO
- pravidelná kontrola zdravotných prehliadok zamestnancov
- konsolidácia cestovných výkazov a výpočet stravného pre danný mesiac a následné zasielanie externej mzdovej účtarni
- správa odoslanej a prijatej pošty
- administratívna agenda, preklady dokumentov a písomností
- zaisťovanie ubytovania a dopravy pre návštevy
- zariaďovanie priestoru a občerstvenia v prípade konania väčších akcií
- zaisťovanie občerstvenia na pracovisku a zaisťovanie prevádzky kuchyne, komunikácia s upratovacou firmou
- objednavanie kancelárskych potrieb a reklamných predmetov
- obsluha prichádzajúcich telefónnych hovorov a emailov, recepcia, uvedenie návštev
- vedenie pokladne
Personálna agenda:
- správa vozového parku, komunikácia s leasingovými spoločnosťami
- správa poistenia áut, komunikácia s poisťovňou
- agenda okolo služobných ciest-bookovanie leteniek, spracovanie podkladov zo služobných ciest, zaisťovanie poistenia
- príprava, zhromažďovanie a evidencia podkladov pre externú účtáreň
- správa online školení nováčikov a školení BOZP/PO
- pravidelná kontrola zdravotných prehliadok zamestnancov
- konsolidácia cestovných výkazov a výpočet stravného pre danný mesiac a následné zasielanie externej mzdovej účtarni
Zamestnanecké výhody, benefity
• rôznorodú a zaujímavú prácu v stabilnej nadnárodnej spoločnosti, ktorá patrí medzi popredných svetových špecialistov v odbore stavebnej chémie
• priateľskú pracovnú atmosféru
• dobré platové podmienky
• služobnný mobilný telefón a notebook
• príspevok na dôchodkové sporenie
• stravné lístky
• priateľskú pracovnú atmosféru
• dobré platové podmienky
• služobnný mobilný telefón a notebook
• príspevok na dôchodkové sporenie
• stravné lístky
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
administrativa
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme medzinárodná spoločnosť, ktorá je členom nadnárodného koncernu Sto, svetovej jednotky v oblasti zatepľovacích systémov a stavebných hmôt s hlavným zameraním na fasády, podlahové systémy a interiéry. Vyznávame hodnoty ako čestnosť, úprimnosť a otvorený prístup k spätnej väzbe. Záleží nám nielen na pracovných výsledkoch, ale aj na atmosfére v práci. Prístup k našim zamestnancom je úplne otvorený a vo firme všetko transparentné. V Slovenskej republike pôsobíme od roku 1998.
Pokiaľ Vás naša ponuka zaujala, pošlite svoj štruktúrovaný životopis na nižšie uvedenú kontaktnú adresu.
Pokiaľ Vás naša ponuka zaujala, pošlite svoj štruktúrovaný životopis na nižšie uvedenú kontaktnú adresu.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4246143
Dátum zverejnenia: 11.7.2022
2022-07-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Sto Slovensko, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 550 EUR/mesiac