Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Sales Manager
Stengl a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacod 2000 EUR brutto + sales odmeny
2 000 EUR/mesiacod 2000 EUR brutto + sales odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš skúsenosti ako sales manager z personálnej spoločnosti alebo z iného software house-u v oblasti IT a ešte stále si nenašiel tú správnu spoločnosť, s ktorou by si mohol rásť? Ktorá by Ťa prijala ako svoju neoddeliteľnú súčasť?
Pridaj sa do nášho tímu na IT sourcing, kde už 25 rok prispievame s IT špecialistami na projekty našim klientom a nie len na Slovensku, ale aj v Čechách, Rakúsku a Nemecku. Buď súčasťou nášho stabilného a pracovitého tímu.
Hľadáme na dlhodobú spoluprácu pracovitého, inteligentného kolegu s veľkou dávkou obchodníckeho šarmu, ktorý sa vie presadiť na IT trhu.
Tvojou úlohou bude:
- aktívne vyhľadávanie a oslovovanie nových klientov na Slovensku,
- account management služieb IT Sourcing-u pre našich klientov zo Slovenska,
- rozvoj a realizácia obchodných príležitostí,
- starostlivosť už o existujúcich klientov a partnerov, rozvíjanie obchodných kontaktov,
- zodpovednosť za dosahované obchodné výsledky,
- aktívny prieskum trhu, sústavné vzdelávanie v širokej problematike IT,
- príprava a realizácia prezentácií našich služieb,
- uzatváranie zmlúv, objednávok a následná starostlivosť o zákazníkov a ostatných partnerov,
- komunikácia a aktívna práca s ostatnými členmi tímu,
- profesionálne a reprezentatívne vystupovanie a prezentovanie služieb spoločnosti STENGL.
Zamestnanecké výhody, benefity
- kurzy nemeckého a anglického jazyka,
- rôzne športové a relaxačno-regeneračné aktivity,
- 200 eur na vlastne športové a relaxačno – regeneračné aktivity,
- plne preplácané stravné lístky (len pri TPP),
- príspevok na DDS (po 12. mesiacoch) (len pri TPP),
- bonusy pri jubileách vo firme,
- bonusy pri narodení dieťaťa,
- firemné akcie – športové aj rekreačné,
- 2dni sick day ročne (len pri TPP),
- možnosť využitia občasného home-office,
- služobné vozidlo po skúšobnej dobe aj na súkromné účely.
Ponúkame tiež:
- možnosť vzdelávania a výberu rôznych školení (hard skill / soft skill),
- možnosť čerpať z našich dlhoročných skúseností a dobrých vzťahov s klientmi,
- organizovanie vlastných team-buildingov s projektovými ľudmi,
- stabilitu spoločnosti a dlhodobú spoluprácu,
- veselý a priateľský kolektív.
Informácie o výberovom konaní
Všetkým záujemcom, ktorí nám zaslali profesný životopis, ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Pre veľké množstvo uchádzačov si vyhradzujeme právo kontaktovať len uchádzačov s požadovanými predpokladmi uvedenými v zaslanom CV.
Životopisy a prípadné motivačné listy s kontaktnými údajmi posielajte na email: [email protected].
Životopisy a prípadné motivačné listy s kontaktnými údajmi posielajte na email: [email protected].
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
6
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti s vedením obchodných rokovaní, s presales aktivitami (analýza trhu a potrieb zákazníka, tvorby ponúk, kalkulácie obchodných prípadov, ...),
- skúsenosti v prostredí informačných technológií a obchodnej činnosti minimálne 6 rokov
- dobrý prehľad o SW riešeniach, platformách, prostrediach, architektúrach, trendoch,
- dobrý prehľad o IT prostrediach v segmentoch bánk, poisťovní, telekom. firiem, centier zdieľaných služieb, priemyselných koncernov, ...
- proaktívny a kooperatívny prístup, tímová orientácia, samostatnosť v riešení pracovných úloh,
- vynikajúce komunikačné zručnosti,
- stabilita a vízia dlhodobej spolupráce,
- vynikajúca znalosť práce s PC (MS-Office)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
STENGL je IT konzultačná spoločnosť a súčasne softvérový dom, ktorý realizuje vlastné interné projekty ako aj projekty u zákazníkov, prostredníctvom skúsených IT expertov a odborníkov z rôznych doménových oblastí.
STENGL je spoločnosť, ktorá má viac ako 24 ročné skúsenosti na slovenskom a českom trhu, ako aj v nemecky hovoriacich krajinách. Máme za sebou desiatky tisíc konzultačných a vývojových hodín pre našich klientov naprieč všetkými sektormi národného hospodárstva. Na Slovensku sme historicky jeden z najväčších poskytovateľov IT služieb pre klientov z nemecky hovoriacich krajín.
STENGL je spoločnosť, ktorá má viac ako 24 ročné skúsenosti na slovenskom a českom trhu, ako aj v nemecky hovoriacich krajinách. Máme za sebou desiatky tisíc konzultačných a vývojových hodín pre našich klientov naprieč všetkými sektormi národného hospodárstva. Na Slovensku sme historicky jeden z najväčších poskytovateľov IT služieb pre klientov z nemecky hovoriacich krajín.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4827405
Dátum zverejnenia: 10.5.2024
2024-05-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Account manager, Key account manager, Obchodný zástupca Spoločnosť: Stengl a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac