EGOV konzultant

STENGL a.s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho interného tímu obsadzujeme pozíciu eGOV konzultanta pre IT projekty.
Vašou úlohou bude poskytovanie konzultačných služieb zákazníkom spoločnosti:
• v oblasti podpory pri vypracovaní alebo aktualizácie strategických a programových dokumentov eGovernmentu,
• v oblasti podpory pri vypracovaní alebo aktualizácie expertných stanovísk, posudkov, správ a inej dokumentácie súvisiacej s prípravou, implementáciou a hodnotením eGovernment projektov,
• v oblasti podpory pri vypracovaní alebo aktualizácii reformných zámerov, projektov a projektovej dokumentácie, štúdií realizovateľnosti, štúdií a analýz súvisiacich s prípravou a implementáciou eGovernment projektov,
• v oblasti podpory pri riadení a realizácii eGovernment projektov,
• v oblasti podpory pri vypracovaní a aplikácii systému riadenia rizík IT projektov,
• v oblasti podpory pri tvorbe systémov monitorovania a hodnotenia programov, finančných mechanizmov, politík, stratégií a projektov,
• v oblasti podpory pri interpretácii a analýze získaných údajov,
• odborné konzultácie, poradenstvo, účasť v pracovných skupinách týkajúcich sa problematiky eGovernmentu.

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

od 2000 EUR brutto (v závislosti od relevantných pracovných skúseností)

Zamestnanecké výhody, benefity

• atraktívna, rôznorodá práca na zaujímavých projektoch, práca na konzultačných projektoch, kde klientmi sú najmä inštitúcie verejnej správy,
• možnosť odborného rastu a účasti na projektovom rozhodovaní projektov,
• kvalitné technické vybavenie, vyspelá IT infraštruktúra,
• samostatná a flexibilná práca, možnosť sebarealizácie,
• motivujúce finančné ohodnotenie s možnosťou pravidelného prehodnotenia,
• možnosť vzdelávania a výberu rôznych školení (hard skill / soft skill),
• balík benefitov (kultúra, šport, homeoffice po dohode).

Informácie o výberovom konaní

Všetkým záujemcom, ktorí nám zaslali profesný životopis, ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Pre veľké množstvo uchádzačov si vyhradzujeme právo kontaktovať len uchádzačov s požadovanými predpokladmi uvedenými v zaslanom CV.
Životopisy a prípadné motivačné listy s kontaktnými údajmi posielajte na email: [email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• znalosti z oblasti IS a IKT technológií,
• znalosti z oblasti eGOV legislatívy,
• znalosti strategických dokumentov týkajúcich sa eGovernmentu,
• znalosti z oblasti štrukturálnych fondov,
• znalosti z oblasti fungovania verejnej správy,
• certifikát TOGAF alebo ITIL výhodou,
• skúsenosti so spracovaním štúdií uskutočniteľností a ŽoNFP výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

STENGL je IT konzultačná spoločnosť a súčasne softvérový dom, ktorý realizuje vlastné interné projekty ako aj projekty u zákazníkov, prostredníctvom skúsených IT expertov a odborníkov z rôznych doménových oblastí.

STENGL je spoločnosť, ktorá má viac ako 20 ročné skúsenosti na slovenskom a českom trhu, ako aj v nemecky hovoriacich krajinách. Máme za sebou desiatky tisíc konzultačných a vývojových hodín pre našich klientov naprieč všetkými sektormi národného hospodárstva. Na Slovensku sme historicky jeden z najväčších poskytovateľov IT služieb pre klientov z nemecky hovoriacich krajín.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Adresa spoločnosti

stengl a.s.
Sumbalova 1A
841 04 Bratislava
http://www.stengl.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: HR
Tel.: +421232604846
E-mail: poslať životopis
ID: 3794060   Dátum zverejnenia: 7.11.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 2000 EUR brutto (v závislosti od relevantných pracovných skúseností)