Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúca/vedúci ekonomického oddelenia
Stavebná fakulta, Slovenská technická univerzita v Bratislave
Miesto práce
Radlinského, Bratislava
Radlinského, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
15.5. 2023
15.5. 2023
Mzdové podmienky (brutto)
1 066,5 EUR/mesiacMinimálny priemerný mesačný príjem - je stanovený ako celoročný priemer súčtu tarifného platu, príplatkov, odmien a podielu na hospodárskych výsledkoch zdaňovanej činnosti fakulty v súlade so zákonom a Platovým poriadkom STU. Uvedený minimálny priemerný mesačný príjem zodpovedá minimálnym kvalifikačným predpokladom a požadovanej praxi víťazného uchádzača tohto výberového konania, ako aj priebežnému dosahovaniu požadovanej kvality jeho pracovných výsledkov. Horná hranica priemerného mesačného príjmu závisí od dlhodobej kvality pracovných výsledkov víťazného uchádzača a od jeho úrovne morálne, tvorivo a odborne riadiť zverený rezort.
1 066,5 EUR/mesiacMinimálny priemerný mesačný príjem - je stanovený ako celoročný priemer súčtu tarifného platu, príplatkov, odmien a podielu na hospodárskych výsledkoch zdaňovanej činnosti fakulty v súlade so zákonom a Platovým poriadkom STU. Uvedený minimálny priemerný mesačný príjem zodpovedá minimálnym kvalifikačným predpokladom a požadovanej praxi víťazného uchádzača tohto výberového konania, ako aj priebežnému dosahovaniu požadovanej kvality jeho pracovných výsledkov. Horná hranica priemerného mesačného príjmu závisí od dlhodobej kvality pracovných výsledkov víťazného uchádzača a od jeho úrovne morálne, tvorivo a odborne riadiť zverený rezort.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- pracovné miesto sa obsadzuje výberovým konaním podľa zákona č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme,
- riadi, usmerňuje a koordinuje činnosť ekonomického oddelenia na fakulte verejnej vysokej školy,
- zodpovedá za správne použitie finančných prostriedkov fakulty na základe schváleného rozpočtu a platných zákonov,
- kontroluje a zodpovedá za úplnosť a správnosť účtovných dokladov fakulty,
- pripravuje a kontroluje podklady na prevody medzi účtami,
- pripravuje podklady k výročným správam fakulty, spracúva analýzy, zabezpečuje prípravu a kontroluje podklady a ekonomické výkazy pre Vedenie fakulty a pre Rektorát STU,
- kontroluje na fakulte priznania DPH a dane z príjmu právnických osôb v podmienkach verejnej vysokej školy,
- zodpovedá za vystavené faktúry,
- analyzuje a pripravuje podklady pre návrh rozpočtu fakulty a zabezpečuje jeho priebežnú kontrolu,
- vykonáva samostatnú odbornú prácu v rámci uzatvorených zákaziek (zmlúv) zdaňovanej činnosti fakulty,
- kontroluje podriadené pracovisko evidencie majetku fakulty,
- plní ďalšie úlohy súvisiace so zabezpečením ekonomických vzťahov fakulty.
- riadi, usmerňuje a koordinuje činnosť ekonomického oddelenia na fakulte verejnej vysokej školy,
- zodpovedá za správne použitie finančných prostriedkov fakulty na základe schváleného rozpočtu a platných zákonov,
- kontroluje a zodpovedá za úplnosť a správnosť účtovných dokladov fakulty,
- pripravuje a kontroluje podklady na prevody medzi účtami,
- pripravuje podklady k výročným správam fakulty, spracúva analýzy, zabezpečuje prípravu a kontroluje podklady a ekonomické výkazy pre Vedenie fakulty a pre Rektorát STU,
- kontroluje na fakulte priznania DPH a dane z príjmu právnických osôb v podmienkach verejnej vysokej školy,
- zodpovedá za vystavené faktúry,
- analyzuje a pripravuje podklady pre návrh rozpočtu fakulty a zabezpečuje jeho priebežnú kontrolu,
- vykonáva samostatnú odbornú prácu v rámci uzatvorených zákaziek (zmlúv) zdaňovanej činnosti fakulty,
- kontroluje podriadené pracovisko evidencie majetku fakulty,
- plní ďalšie úlohy súvisiace so zabezpečením ekonomických vzťahov fakulty.
Zamestnanecké výhody, benefity
- pracovný pomer v stabilnej verejnoprávnej inštitúcii, na najstaršej a najväčšej Stavebnej fakulte na Slovensku,
- priestor pre realizáciu vlastných návrhov na zlepšenie procesov,
- možnosť byť súčasťou tímu, ktorí iniciuje a zavádza zmeny v elektronizácii administratívy,
- pružný pracovný čas,
- work-life balance, vysoká miera voľby home-office a dovolenky počas roka,
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona,
- family-friendly zamestnávateľ,
- konštruktívna spätná väzba,
- možnosť odborného rozvoja,
- príspevky pri rôznych životných udalostiach (pracovné výročia, životné jubileá, narodenie dieťaťa, liečebné pobyty, rozmanitá sociálna výpomoc v súlade s Kolektívnou zmluvou atď.)
- vlastné stravovacie a rekreačné zariadenia, príspevky na stravu nad rámec zákona,
- vlastný bazén, telocvičňa, posilňovňa aj pre rodinných príslušníkov,
- ... a viac .
- priestor pre realizáciu vlastných návrhov na zlepšenie procesov,
- možnosť byť súčasťou tímu, ktorí iniciuje a zavádza zmeny v elektronizácii administratívy,
- pružný pracovný čas,
- work-life balance, vysoká miera voľby home-office a dovolenky počas roka,
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona,
- family-friendly zamestnávateľ,
- konštruktívna spätná väzba,
- možnosť odborného rozvoja,
- príspevky pri rôznych životných udalostiach (pracovné výročia, životné jubileá, narodenie dieťaťa, liečebné pobyty, rozmanitá sociálna výpomoc v súlade s Kolektívnou zmluvou atď.)
- vlastné stravovacie a rekreačné zariadenia, príspevky na stravu nad rámec zákona,
- vlastný bazén, telocvičňa, posilňovňa aj pre rodinných príslušníkov,
- ... a viac .
Informácie o výberovom konaní
- zoznam požadovaných dokladov:
1. motivačný list
2. štruktúrovaný profesijný životopis
3. koncepcia riadeného útvaru na max. 2 A4
4. kópie dokladov o vzdelaní
5. kópie dokladov preukazujúcich predchádzajúce zamestnania a celkovú dĺžku odbornej praxe a kontaktné osoby vrátane tel. čísla na overenie referencií
6. čestné vyhlásenie uchádzača o spôsobilosti na právne úkony a čestné vyhlásenie uchádzača o bezúhonnosti
7. súhlas so spracovaním osobných údajov na účely tohto výberového konania v súlade s § 13 ods. 1 a) zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení a to pre vyhlasovateľa výberového konania : Stavebná fakulta STU v Bratislave, osobné údaje nebudú poskytnuté tretím osobám, písomný súhlas sa nevyžaduje od interných zamestnancov vyhlasovateľa,
- od uchádzača, ktorý bude pozvaný na výberové konanie, údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov v súlade s § 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z.z. o registri trestov v platnom znení.
Prihlášku s požadovanými dokladmi zasielajte písomne alebo elektronicky do 13.04.2023 s označením obálky "výberové konanie č. 9570/2023 - Neotvárať" na adresu vyhlasovateľa tohto výberového konania. Elektronické podklady v správe je možné zaslať na email: [email protected] s označením správy Výberové konanie č. 9570/2023 .
Termín a miesto výberového konania bude písomne oznámené vybraným uchádzačom v lehote stanovenej v zmysle platných predpisov.
Výberové konanie sa uskutoční formou osobného pohovoru. Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo urobiť predbežný výber z prihlásených uchádzačov a na ústny pohovor pozvať len takto vybraných uchádzačov.
Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo nevybrať vo výberovom konaní žiadneho z uchádzačov a výberové konanie zrušiť.
1. motivačný list
2. štruktúrovaný profesijný životopis
3. koncepcia riadeného útvaru na max. 2 A4
4. kópie dokladov o vzdelaní
5. kópie dokladov preukazujúcich predchádzajúce zamestnania a celkovú dĺžku odbornej praxe a kontaktné osoby vrátane tel. čísla na overenie referencií
6. čestné vyhlásenie uchádzača o spôsobilosti na právne úkony a čestné vyhlásenie uchádzača o bezúhonnosti
7. súhlas so spracovaním osobných údajov na účely tohto výberového konania v súlade s § 13 ods. 1 a) zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení a to pre vyhlasovateľa výberového konania : Stavebná fakulta STU v Bratislave, osobné údaje nebudú poskytnuté tretím osobám, písomný súhlas sa nevyžaduje od interných zamestnancov vyhlasovateľa,
- od uchádzača, ktorý bude pozvaný na výberové konanie, údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov v súlade s § 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z.z. o registri trestov v platnom znení.
Prihlášku s požadovanými dokladmi zasielajte písomne alebo elektronicky do 13.04.2023 s označením obálky "výberové konanie č. 9570/2023 - Neotvárať" na adresu vyhlasovateľa tohto výberového konania. Elektronické podklady v správe je možné zaslať na email: [email protected] s označením správy Výberové konanie č. 9570/2023 .
Termín a miesto výberového konania bude písomne oznámené vybraným uchádzačom v lehote stanovenej v zmysle platných predpisov.
Výberové konanie sa uskutoční formou osobného pohovoru. Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo urobiť predbežný výber z prihlásených uchádzačov a na ústny pohovor pozvať len takto vybraných uchádzačov.
Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo nevybrať vo výberovom konaní žiadneho z uchádzačov a výberové konanie zrušiť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické alebo technické
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
minimálne 4 roky v riadiacej funkcii
Počet rokov praxe
20
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- ukončené vysokoškolské vzdelanie v požadovanom odbore,
- znalosť platnej legislatívy v ekonomickej činnosti verejno-právnej inštitúcie a prax v jej uplatňovaní sú nevyhnutnou podmienkou,
- vynikajúca znalosť ekonomickej a rozpočtovej klasifikácie vo verejnej správe sú nevyhnutnou podmienkou,
- prax v oblasti financovania vysokého školstva výhodou,
- riadiace, organizačné a komunikačné schopnosti,
- vysoké pracovné nasadenie a odolnosť voči stresu,
- spoľahlivosť, samostatnosť, dôslednosť, predvídavosť, flexibilita,
- schopnosť samostatne vyhodnocovať informácie, navrhovať riešenia, rozhodovať,
- schopnosť implementovať zmeny, navrhovať opatrenia na zefektívnenie procesov,
- schopnosť manažovať stredne veľký pracovný kolektív a personálne ho budovať,
- znalosť práce s PC (MS Office, Excel – práca s kontingenčnými tabuľkami),
- skúsenosti s ekonomicko-účtovným softvérom,
- znalosť práce v systéme Štátnej pokladnice MANEX, modul RIS, MUR – je nevyhnutnou podmienkou,
- znalosť prostredia STU výhodou.
- znalosť platnej legislatívy v ekonomickej činnosti verejno-právnej inštitúcie a prax v jej uplatňovaní sú nevyhnutnou podmienkou,
- vynikajúca znalosť ekonomickej a rozpočtovej klasifikácie vo verejnej správe sú nevyhnutnou podmienkou,
- prax v oblasti financovania vysokého školstva výhodou,
- riadiace, organizačné a komunikačné schopnosti,
- vysoké pracovné nasadenie a odolnosť voči stresu,
- spoľahlivosť, samostatnosť, dôslednosť, predvídavosť, flexibilita,
- schopnosť samostatne vyhodnocovať informácie, navrhovať riešenia, rozhodovať,
- schopnosť implementovať zmeny, navrhovať opatrenia na zefektívnenie procesov,
- schopnosť manažovať stredne veľký pracovný kolektív a personálne ho budovať,
- znalosť práce s PC (MS Office, Excel – práca s kontingenčnými tabuľkami),
- skúsenosti s ekonomicko-účtovným softvérom,
- znalosť práce v systéme Štátnej pokladnice MANEX, modul RIS, MUR – je nevyhnutnou podmienkou,
- znalosť prostredia STU výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Vzdelávanie, verejná vysoká škola.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 4544218
Dátum zverejnenia: 23.3.2023
2023-03-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Vedúci oddelenia Spoločnosť: Stavebná fakulta, Slovenská technická univerzita v Bratislave
Základná zložka mzdy (brutto): 1 066,5 EUR/mesiac