Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci oddelenia prevádzky a správy majetku
Štátny ústav pre kontrolu liečiv
Miesto práce
Kvetná 11, 821 08 Bratislava 26, Bratislava
Kvetná 11, 821 08 Bratislava 26, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov.
Podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. Komplexné riadenie a koordinácia agendy v oblasti prevádzky a správy hnuteľného a nehnuteľného majetku v zmysle zavedených štandardov súvisiacich so správou objektov a prevádzkových strojov, prístrojov, zariadení a techniky vrátane motorových vozidiel.
2. Vykonávanie koncepčnej, riadiacej, metodickej a koordinačnej činnosti v oblasti prevádzky a správy majetku.
3. Vypracovávanie interných riadiacich aktov v danej oblasti.
4. Zabezpečovanie úloh vyplývajúcich z agendy bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a úlohy v požiarnej ochrane.
5. Zabezpečovanie odborných, personálnych a technických prác na oddelení.
6. Zodpovednosť za harmonizáciu činnosti, kompletnosť a termíny úloh oddelenia.
7. Zabezpečovanie materiálno-technického vybavenia a skladového hospodárstva.
8. Riadenie výkonu správy objektov vrátane passportu budov, zabezpečovanie prevádzky a vybavenia pracovísk.
9. Zodpovednosť za hospodárne a efektívne vynakladanie finančných prostriedkov a finančnú kontrolu finančných operácií v príslušnej oblasti.
10. Participácia na procesoch verejného obstarávania pri zabezpečovaní tovarov, služieb a stavebných prác v príslušnej oblasti v spolupráci s útvarom pre verejné obstarávanie.
11. Vypracovávanie príslušnej časti návrhu rozpočtu, sledovanie čerpania rozpočtu pridelených finančných prostriedkov.
12. Ďalšie činnosti súvisiace s prevádzkou a správou majetku.
2. Vykonávanie koncepčnej, riadiacej, metodickej a koordinačnej činnosti v oblasti prevádzky a správy majetku.
3. Vypracovávanie interných riadiacich aktov v danej oblasti.
4. Zabezpečovanie úloh vyplývajúcich z agendy bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a úlohy v požiarnej ochrane.
5. Zabezpečovanie odborných, personálnych a technických prác na oddelení.
6. Zodpovednosť za harmonizáciu činnosti, kompletnosť a termíny úloh oddelenia.
7. Zabezpečovanie materiálno-technického vybavenia a skladového hospodárstva.
8. Riadenie výkonu správy objektov vrátane passportu budov, zabezpečovanie prevádzky a vybavenia pracovísk.
9. Zodpovednosť za hospodárne a efektívne vynakladanie finančných prostriedkov a finančnú kontrolu finančných operácií v príslušnej oblasti.
10. Participácia na procesoch verejného obstarávania pri zabezpečovaní tovarov, služieb a stavebných prác v príslušnej oblasti v spolupráci s útvarom pre verejné obstarávanie.
11. Vypracovávanie príslušnej časti návrhu rozpočtu, sledovanie čerpania rozpočtu pridelených finančných prostriedkov.
12. Ďalšie činnosti súvisiace s prevádzkou a správou majetku.
Zamestnanecké výhody, benefity
Závodné stravovanie
Týždeň dovolenky naviac
Týždeň dovolenky naviac
Informácie o výberovom konaní
Výberové konanie bude pozostávať z osobného pohovoru pred výberovou komisiou
z nasledovných právnych predpisov:
1. Zákon č. 278/1993 Z. z. Národnej rady Slovenskej republiky o správe majetku štátu
2. Zákon č. 555/2005 Z. z. o energetickej hospodárnosti budov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
3. Zákon č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov
4. Zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Požadované doklady:
- Písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania
- Kópia vysvedčenia, diplomu požadovaného vzdelania
- Výpis z registra trestov nie staršieho ako 3 mesiace
- Profesijný štruktúrovaný životopis
- Písomné čestné vyhlásenie o štátnom občianstve členskej krajiny Európskej únie
- Písomné čestné vyhlásenie o trvalom pobyte na území Slovenskej republiky
- Písomné čestné vyhlásenie o ovládaní štátneho jazyka
- Čestné vyhlásenie o spôsobnosti na právne úkony
- Písomné čestné vyhlásenie o zdravotnej spôsobilosti na vykonávanie danej funkcie vo verejnom záujme
- Čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých predložených údajov
Žiadosti o prijatie do pracovného pomeru a profesijné životopisy spolu s požadovanými dokladmi zasielajte na našu kontaktnú adresu do 29.03.2018. Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí budú spĺňať nami stanovené požiadavky.
z nasledovných právnych predpisov:
1. Zákon č. 278/1993 Z. z. Národnej rady Slovenskej republiky o správe majetku štátu
2. Zákon č. 555/2005 Z. z. o energetickej hospodárnosti budov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
3. Zákon č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov
4. Zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Požadované doklady:
- Písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania
- Kópia vysvedčenia, diplomu požadovaného vzdelania
- Výpis z registra trestov nie staršieho ako 3 mesiace
- Profesijný štruktúrovaný životopis
- Písomné čestné vyhlásenie o štátnom občianstve členskej krajiny Európskej únie
- Písomné čestné vyhlásenie o trvalom pobyte na území Slovenskej republiky
- Písomné čestné vyhlásenie o ovládaní štátneho jazyka
- Čestné vyhlásenie o spôsobnosti na právne úkony
- Písomné čestné vyhlásenie o zdravotnej spôsobilosti na vykonávanie danej funkcie vo verejnom záujme
- Čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých predložených údajov
Žiadosti o prijatie do pracovného pomeru a profesijné životopisy spolu s požadovanými dokladmi zasielajte na našu kontaktnú adresu do 29.03.2018. Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí budú spĺňať nami stanovené požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technického alebo ekonomického zamerania
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prax v odbore minimálne 2 roky, prax v oblasti riadenia správy majetku, nakladanie s hmotným a nehmotným majetkom výhodou.
Znalosť legislatívy verejnej správy.
Riadiaca prax minimálne 1 rok.
Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné riešenie problémov, technické a analytické myslenie, zodpovednosť.
Znalosť legislatívy verejnej správy.
Riadiaca prax minimálne 1 rok.
Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné riešenie problémov, technické a analytické myslenie, zodpovednosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Štátny ústav pre kontrolu liečiv je orgánom štátnej správy na úseku humánnej farmácie a drogových prekurzorov.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
ID: 3342346
Dátum zverejnenia: 22.3.2018
2018-03-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Vedúci oddelenia Spoločnosť: Štátny ústav pre kontrolu liečiv
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov.