Asistentka

StartUp Europe, s. r. o.

Miesto práce
Zámocká, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• podporné administratívne práce pre účtovné oddelenie –príprava podkladov, tabuliek a iných zadaných úloh - minimálne základy účtovníctva sú podmienkou,
• administratívna podpora kancelárie – skenovanie, kopírovanie a archivácia dokumentov,
• samostatné riešenie zverených pracovných úloh, zodpovednosť za ich priebeh a úspešné ukončenie,
• podieľanie sa na tvorbe webových stránok,
• operatívne riešenie úloh a požiadaviek nadriadeného,
• spracovávanie jednoduchých listov na hlavičkovom papieri spoločností,
• zhromažďovanie podkladov pre účtovníctvo, zmlúv, a pod,
• zabezpečenie potrebných servisných prác, opráv, úprav, reklamácií,
• komunikácia s úradmi, dodávateľmi, inštitúciami,
• nákup kancelárskych potrieb,
• správa a evidencia termínov v kalendári,
• komunikácia na dennej báze s účtovným a právnym oddelením,
• telefonická a emailová komunikácia, prijímanie a odovzdávanie odkazov,
• spracovanie a evidencia korešpondencie a elektronickej pošty,
• zodpovedanie za poriadok a čistotu kancelárskych priestorov,
• starostlivosť o zázemie firmy /kuchynka, firemné nákupy/ - starostlivosť o usporiadanosť a čistotu zasadačiek a vzhľad kancelárie, zabezpečenie občerstvenia,
• odpoveď ,,nedá sa,nieje to možné neexistuje,, vždy hľadá riešenie,

Zamestnanecké výhody, benefity

• práca v príjemnom prostredí a poloha v centre Bratislavy,
• notebook a mobilný telefón,
• vstupenky na kultúrne podujatia,
• káva a nápoje na pracovisku sú samozrejmosťou,
• narodeninové a vianočné darčeky,
• zázemie pre osobný rozvoj a sebarealizáciu,
• dobrý prístup na MHD,

Informácie o výberovom konaní

Zaslaním svojich osobných údajov dávate súhlas spoločnosti k spracovaniu svojich osobných údajov v databáze uchádzačov o zamestnanie t. j. k ich ukladaniu na nosiče dát, uchovávaniu, vyhľadávaniu v nich, triedeniu, kombinovaniu a likvidácií v zmysle Zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Súhlas poskytujete na dobu neurčitú až do jeho písomného odvolania.

V prípade záujmu zasielajte na email [email protected] CV spoločne s fotkou a pár vetami, v ktorých nám prezradíte niečo o sebe a vašich skúsenostiach s administratívou/účtovníctvom.
Prosíme všetkých uchádzačov o poriadne preštudovanie inzerátu.
Spoločnosť bude kontaktovať len vybraných uchádzačov.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

15.5.2021 (ostávajú ešte 2 dni)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchodná akadémia

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Dropbox - základy
Google Docs - pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - základy
Účtovníctvo - základy
Obchodná korešpondencia - expert
Strojopis - expert
Internet - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

asistent/administratívny pracovník
2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• skúsenosť na rovnakej resp. podobnej pozícii minimálne 2 roky,
• proaktívny prístup a zodpovednosť,
• zmysel pre detail, správne a včas riešiť pridelenú agendu,
• schopnosť myslieť v súvislostiach,
• flexibilita a samostatnosť,
• plynulá práca s nástrojmi MS Office,
• čiastočná znalosť účtovníctva,
• predošlé skúsenosti s administratívou a účtovnými dokladmi sú veľkou výhodou,
• 10 prstová hmatová metódia písania na PC,

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť poskytuje služby v rôznych činnostiach podľa potrieb klientov.

Adresa spoločnosti

StartUp Europe, s. r. o.
Lermontovova 3
811 05 Bratislava
ID: 4070739  Dátum zverejnenia: 28.4.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac