Manažér oddelenia nákupu

Start Group s.r.o.

Miesto práce
Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1400 EUR/mesiac + osobné ohodnotenie a výkonnostné prémie v závislosti od plnenia stanovených cieľov.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ponúkame pracovnú príležitosť pre šikovného kandidáta na pozíciu Manažér oddelenia nákupu.

Manažér na tejto pozícii bude plánovať, riadiť, koordinovať a kontrolovať činnosti menšieho kolektívu špecialistov na odd. nákupu. Jeho hlavným cieľom bude nastavenie interných komunikačných tokov do procesov nákupu, zavedenie kontrolných mechanizmov a ďalších štandardov, zabezpečenie bezproblémového fungovania oddelenia. A to s dôrazom na optimalizáciu vynaložených nákladov na obstarávaný materiál a plynulosť dodávok v požadovanom termíne.

Ďalšie typické činnosti, ktoré vykonáva Manažér úseku na tejto pozícii, sú:
- zanalyzovanie trhu a výber vhodných dodávateľov;
- zastupovanie spoločnosti pri jednaniach s hlavnými dodávateľmi nielen na Slovensku ale aj v zahraničí;
- uzatváranie kúpnych a rámcových zmlúv;
- riadenie, motivovanie a hodnotenie tímu podriadených pracovníkov;
- reporting vedeniu spoločnosti.

Manažér si svoju prácu organizuje sám, čo so sebou prináša istú mieru voľnosti a priestor pre sebarealizáciu. T.j. sám sa rozhoduje, koľko času strávi priamo kontrolou vykonávaných prác svojich podriadených, prípadne koľko sa bude venovať nevyhnutnej administratívnej činnosti a ďalším aktivitám.

Na tejto pozícii si vieme predstaviť Manažéra, ktorý má skúsenosti s riadením a vedením aspoň menšieho kolektívu. Manažéra s obchodným duchom, ktorý si dokáže vyjednať dobré ceny a zorganizovať celý nákup, vrátane logistiky dodávok a koordinácie jednotlivých činností svojich podriadených.

Hľadáme človeka, ktorý:
- hľadá výzvy, zaujímavú perspektívnu prácu s možnosťou sebarealizácie;
- bude po odbornej aj osobnostnej stránke podporou pre svoj tím;
- sa chce spolupodieľať na riadení spoločnosti so silným progresívnym potenciálom;
- ovláda platnú legislatívu súvisiacu s nákupom a dovozom tovaru zo zahraničia (napr. Incoterms, clá, dvojité zdaňovanie atď.);
- je ochotný cestovať nielen po Slovensku ale aj do zahraničia;
- sa dokáže dohovoriť vo veciach obchodno-technických v anglickom prípadne ruskom jazyku.

Zamestnanecké výhody, benefity

• vlastný time management a priestor pre sebarealizáciu;
• plná podpora vedenia spoločnosti;
• priateľská a otvorená firemná kultúra;
• nevyhnutné pracovné pomôcky sú samozrejmosťou (auto, mobil, notebook atď.);
• možnosť využitia služobného vozidla aj na súkromné účely;
• pravidelné vzdelávane;
• príspevok do III. piliera DDP
• ďalšie benefity.

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za prejavený záujem. Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Stavebný priemysel

Stavebná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Start Professionals s.r.o, založená v roku 2012 so sídlom v Bratislave, vznikla s úmyslom prepojenia rôznorodých oblastí. Zastrešuje aktivity rôznych dcérskych spoločností.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3462080  Dátum zverejnenia: 2.8.2018  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1400 EUR/mesiac + osobné ohodnotenie a výkonnostné prémie v závislosti od plnenia stanovených cieľov.