Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný manažér - nákupca
Start Group s.r.o.
Miesto práce
Prešovský kraj, Košický kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Prešovský kraj, Košický kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1200 EUR/mesiac. Uvedený plat predstavuje minimum, ktoré je záujemcom o pracovnú pozíciu ponúknuté. Náš klient zohľadní kvalifikačné predpoklady vybraného kandidáta a na základe seniority jeho skúseností a znalostí mu môže ponúknuť aj vyššiu mesačnú mzdu.
1200 EUR/mesiac. Uvedený plat predstavuje minimum, ktoré je záujemcom o pracovnú pozíciu ponúknuté. Náš klient zohľadní kvalifikačné predpoklady vybraného kandidáta a na základe seniority jeho skúseností a znalostí mu môže ponúknuť aj vyššiu mesačnú mzdu.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ponúkame pracovnú príležitosť pre šikovného kandidáta na kumulovanú pozíciu Obchodného manažéra - nákupcu.
Túto pracovnú pozíciu obsadzujeme pre úspešnú, stabilnú a neustále sa rozvíjajúcu spoločnosť, ktorá je súčasťou silnej holdingovej skupiny pôsobiacej v drevospracujúcom priemysle.
Spoločnosť pôsobí v oblasti výroby a predaja hygienických potrieb. Momentálne realizuje výstavbu novej výrobnej haly pre zberovú linku, papierenské stroje a spracovateľské linky. Výstupným produktom po spracovaní zberového papiera, budú rôzne papierenské výrobky (napr. viacúčelové kartóny, vlnité kartóny atď.).
Obchodný manažér - nákupca sa bude na tejto pozícii venovať cca. 70% svojho pracovného času obchodovaniu, predaju papierenských produktov a vyhľadávaniu nových strategických partnerov. Zároveň zvyšných 30 % bude vyvíjať nákupné aktivity spočívajúce z vyhľadávania a uzatvárania zmlúv so strategickými dodávateľmi zberového papieru.
Úspešný kandidát si sám nastaví systém fungovania a svoje obchodné aktivity môže vyvíjať po celom svete.
Na tejto pracovnej pozícii si vieme predstaviť šikovného obchodníka, ktorý má rád výzvy a hľadá príležitosť kariérneho rastu na pozíciu Riaditeľa obchodného odd. prípadne Riaditeľa odd. nákup.
Po rozbehnutí obchodných aktivít, je predpoklad, že do jedného roka sa vytvoria dve samostatné oddelenia, obchodné odd. a odd. nákupu. Na základe preferencií kandidáta, bude na jednom z menovaných odd. už ako Riaditeľ budovať systém fungovania odd. a tvoriť si vlastný tím podriadených.
Hľadáme človeka, ktorý:
• má obchodného ducha a je ochotný cestovať po celom svete;
• si vie nájsť cestu a komunikovať s ľuďmi, ktorých hierarchické postavenie u klientov môže byť na rôznych úrovniach od nákupcov až po predstaviteľov vyššieho manažmentu;
• sa dokáže plynule dohovoriť vo veciach obchodných v anglickom prípadne nemeckom jazyku, ruský jazyk je veľmi vítaný;
• hľadá výzvy, rôznorodú, kreatívnu, zaujímavú a dlhodobo perspektívnu prácu s možnosťou vlastnej realizácie a kariérnym postupom.
Úspešného kandidáta počas adaptácie konateľ spoločnosti spolu s technológmi a marketingovými pracovníkmi dôkladne oboznámia s produktovým portfóliom, s legislatívou týkajúcej sa exportu a importu komodity a naučia ho aké technológie sa pri výrobe používajú a aké normy produkty spĺňajú.
Túto pracovnú pozíciu obsadzujeme pre úspešnú, stabilnú a neustále sa rozvíjajúcu spoločnosť, ktorá je súčasťou silnej holdingovej skupiny pôsobiacej v drevospracujúcom priemysle.
Spoločnosť pôsobí v oblasti výroby a predaja hygienických potrieb. Momentálne realizuje výstavbu novej výrobnej haly pre zberovú linku, papierenské stroje a spracovateľské linky. Výstupným produktom po spracovaní zberového papiera, budú rôzne papierenské výrobky (napr. viacúčelové kartóny, vlnité kartóny atď.).
Obchodný manažér - nákupca sa bude na tejto pozícii venovať cca. 70% svojho pracovného času obchodovaniu, predaju papierenských produktov a vyhľadávaniu nových strategických partnerov. Zároveň zvyšných 30 % bude vyvíjať nákupné aktivity spočívajúce z vyhľadávania a uzatvárania zmlúv so strategickými dodávateľmi zberového papieru.
Úspešný kandidát si sám nastaví systém fungovania a svoje obchodné aktivity môže vyvíjať po celom svete.
Na tejto pracovnej pozícii si vieme predstaviť šikovného obchodníka, ktorý má rád výzvy a hľadá príležitosť kariérneho rastu na pozíciu Riaditeľa obchodného odd. prípadne Riaditeľa odd. nákup.
Po rozbehnutí obchodných aktivít, je predpoklad, že do jedného roka sa vytvoria dve samostatné oddelenia, obchodné odd. a odd. nákupu. Na základe preferencií kandidáta, bude na jednom z menovaných odd. už ako Riaditeľ budovať systém fungovania odd. a tvoriť si vlastný tím podriadených.
Hľadáme človeka, ktorý:
• má obchodného ducha a je ochotný cestovať po celom svete;
• si vie nájsť cestu a komunikovať s ľuďmi, ktorých hierarchické postavenie u klientov môže byť na rôznych úrovniach od nákupcov až po predstaviteľov vyššieho manažmentu;
• sa dokáže plynule dohovoriť vo veciach obchodných v anglickom prípadne nemeckom jazyku, ruský jazyk je veľmi vítaný;
• hľadá výzvy, rôznorodú, kreatívnu, zaujímavú a dlhodobo perspektívnu prácu s možnosťou vlastnej realizácie a kariérnym postupom.
Úspešného kandidáta počas adaptácie konateľ spoločnosti spolu s technológmi a marketingovými pracovníkmi dôkladne oboznámia s produktovým portfóliom, s legislatívou týkajúcej sa exportu a importu komodity a naučia ho aké technológie sa pri výrobe používajú a aké normy produkty spĺňajú.
Zamestnanecké výhody, benefity
• dlhodobo perspektívna práca v stabilnej a dobre prosperujúcej spoločnosti s dlhoročnou históriou;
• plná podpora vedenia spoločnosti;
• pravidelný odborný rozvoj prostredníctvom rôznych interný a externých školení;
• dostatočný priestor na sebarealizáciu a uplatňovanie vlastných nápadov na podporu predaja;
• nevyhnuté pracovné prostriedky sú samozrejmosťou (auto, mobil, notebook atď).;
• projektové a výkonnostné prémie;
• príspevok na stravovanie nad rámec zákona;
• v prípade relokácie - zabezpečenie ubytovania.
• plná podpora vedenia spoločnosti;
• pravidelný odborný rozvoj prostredníctvom rôznych interný a externých školení;
• dostatočný priestor na sebarealizáciu a uplatňovanie vlastných nápadov na podporu predaja;
• nevyhnuté pracovné prostriedky sú samozrejmosťou (auto, mobil, notebook atď).;
• projektové a výkonnostné prémie;
• príspevok na stravovanie nad rámec zákona;
• v prípade relokácie - zabezpečenie ubytovania.
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme za prejavený záujem. Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Výroba celulózy, papierenských výrobkov
Túto pracovnú pozíciu obsadzujeme pre úspešnú, stabilnú a neustále sa rozvíjajúcu spoločnosť, ktorá je súčasťou silnej holdingovej skupiny pôsobiacej v drevospracujúcom priemysle.
Spoločnosť pôsobí v oblasti výroby a predaja hygienických potrieb. Momentálne realizuje výstavbu novej výrobnej haly pre zberovú linku, papierenské stroje a spracovateľské linky. Výstupným produktom po spracovaní zberového papiera, budú rôzne papierenské výrobky (napr. viacúčelové kartóny, vlnité kartóny atď.).
Túto pracovnú pozíciu obsadzujeme pre úspešnú, stabilnú a neustále sa rozvíjajúcu spoločnosť, ktorá je súčasťou silnej holdingovej skupiny pôsobiacej v drevospracujúcom priemysle.
Spoločnosť pôsobí v oblasti výroby a predaja hygienických potrieb. Momentálne realizuje výstavbu novej výrobnej haly pre zberovú linku, papierenské stroje a spracovateľské linky. Výstupným produktom po spracovaní zberového papiera, budú rôzne papierenské výrobky (napr. viacúčelové kartóny, vlnité kartóny atď.).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz
B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Start Professionals s.r.o, založená v roku 2012 so sídlom v Bratislave, vznikla s úmyslom prepojenia rôznorodých oblastí. Zastrešuje aktivity rôznych dcérskych spoločností.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3427670
Dátum zverejnenia: 21.6.2018
2018-06-21
lokalita: Prešovský kraj, Košický kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Key account manager, Obchodný manažér, Obchodný riaditeľ, Produktový manažér, Vedúci nákupu Spoločnosť: Start Group s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1200 EUR/mesiac. Uvedený plat predstavuje minimum, ktoré je záujemcom o pracovnú pozíciu ponúknuté. Náš klient zohľadní kvalifikačné predpoklady vybraného kandidáta a na základe seniority jeho skúseností a znalostí mu môže ponúknuť aj vyššiu mesačnú mzdu.