Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér oddelenia nákupu
Start Group s.r.o.
Miesto práce
Banská Bystrica
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1400 EUR/mesiac + osobné ohodnotenie a výkonnostné prémie v závislosti od plnenia stanovených cieľov.
1400 EUR/mesiac + osobné ohodnotenie a výkonnostné prémie v závislosti od plnenia stanovených cieľov.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ponúkame pracovnú príležitosť pre šikovného kandidáta na pozíciu Manažér oddelenia nákupu.
Manažér na tejto pozícii bude plánovať, riadiť, koordinovať a kontrolovať činnosti menšieho kolektívu špecialistov na odd. nákupu. Jeho hlavným cieľom bude nastavenie interných komunikačných tokov do procesov nákupu, zavedenie kontrolných mechanizmov a ďalších štandardov, zabezpečenie bezproblémového fungovania oddelenia. A to s dôrazom na optimalizáciu vynaložených nákladov na obstarávaný materiál a plynulosť dodávok v požadovanom termíne.
Ďalšie typické činnosti, ktoré vykonáva Manažér úseku na tejto pozícii, sú:
- zanalyzovanie trhu a výber vhodných dodávateľov;
- zastupovanie spoločnosti pri jednaniach s hlavnými dodávateľmi nielen na Slovensku ale aj v zahraničí;
- uzatváranie kúpnych a rámcových zmlúv;
- riadenie, motivovanie a hodnotenie tímu podriadených pracovníkov;
- reporting vedeniu spoločnosti.
Manažér si svoju prácu organizuje sám, čo so sebou prináša istú mieru voľnosti a priestor pre sebarealizáciu. T.j. sám sa rozhoduje, koľko času strávi priamo kontrolou vykonávaných prác svojich podriadených, prípadne koľko sa bude venovať nevyhnutnej administratívnej činnosti a ďalším aktivitám.
Na tejto pozícii si vieme predstaviť Manažéra, ktorý má skúsenosti s riadením a vedením aspoň menšieho kolektívu. Manažéra s obchodným duchom, ktorý si dokáže vyjednať dobré ceny a zorganizovať celý nákup, vrátane logistiky dodávok a koordinácie jednotlivých činností svojich podriadených.
Hľadáme človeka, ktorý:
- hľadá výzvy, zaujímavú perspektívnu prácu s možnosťou sebarealizácie;
- bude po odbornej aj osobnostnej stránke podporou pre svoj tím;
- sa chce spolupodieľať na riadení spoločnosti so silným progresívnym potenciálom;
- ovláda platnú legislatívu súvisiacu s nákupom a dovozom tovaru zo zahraničia (napr. Incoterms, clá, dvojité zdaňovanie atď.);
- je ochotný cestovať nielen po Slovensku ale aj do zahraničia;
- sa dokáže dohovoriť vo veciach obchodno-technických v anglickom prípadne ruskom jazyku.
Plat uvedený pri pracovnej pozícii predstavuje minimum, ktoré je záujemcom o pracovnú pozíciu ponúknuté. Náš klient zohľadní kvalifikačné predpoklady vybraného kandidáta a na základe seniority jeho skúseností a znalostí mu môže ponúknuť aj vyššiu mesačnú mzdu.
Manažér na tejto pozícii bude plánovať, riadiť, koordinovať a kontrolovať činnosti menšieho kolektívu špecialistov na odd. nákupu. Jeho hlavným cieľom bude nastavenie interných komunikačných tokov do procesov nákupu, zavedenie kontrolných mechanizmov a ďalších štandardov, zabezpečenie bezproblémového fungovania oddelenia. A to s dôrazom na optimalizáciu vynaložených nákladov na obstarávaný materiál a plynulosť dodávok v požadovanom termíne.
Ďalšie typické činnosti, ktoré vykonáva Manažér úseku na tejto pozícii, sú:
- zanalyzovanie trhu a výber vhodných dodávateľov;
- zastupovanie spoločnosti pri jednaniach s hlavnými dodávateľmi nielen na Slovensku ale aj v zahraničí;
- uzatváranie kúpnych a rámcových zmlúv;
- riadenie, motivovanie a hodnotenie tímu podriadených pracovníkov;
- reporting vedeniu spoločnosti.
Manažér si svoju prácu organizuje sám, čo so sebou prináša istú mieru voľnosti a priestor pre sebarealizáciu. T.j. sám sa rozhoduje, koľko času strávi priamo kontrolou vykonávaných prác svojich podriadených, prípadne koľko sa bude venovať nevyhnutnej administratívnej činnosti a ďalším aktivitám.
Na tejto pozícii si vieme predstaviť Manažéra, ktorý má skúsenosti s riadením a vedením aspoň menšieho kolektívu. Manažéra s obchodným duchom, ktorý si dokáže vyjednať dobré ceny a zorganizovať celý nákup, vrátane logistiky dodávok a koordinácie jednotlivých činností svojich podriadených.
Hľadáme človeka, ktorý:
- hľadá výzvy, zaujímavú perspektívnu prácu s možnosťou sebarealizácie;
- bude po odbornej aj osobnostnej stránke podporou pre svoj tím;
- sa chce spolupodieľať na riadení spoločnosti so silným progresívnym potenciálom;
- ovláda platnú legislatívu súvisiacu s nákupom a dovozom tovaru zo zahraničia (napr. Incoterms, clá, dvojité zdaňovanie atď.);
- je ochotný cestovať nielen po Slovensku ale aj do zahraničia;
- sa dokáže dohovoriť vo veciach obchodno-technických v anglickom prípadne ruskom jazyku.
Plat uvedený pri pracovnej pozícii predstavuje minimum, ktoré je záujemcom o pracovnú pozíciu ponúknuté. Náš klient zohľadní kvalifikačné predpoklady vybraného kandidáta a na základe seniority jeho skúseností a znalostí mu môže ponúknuť aj vyššiu mesačnú mzdu.
Zamestnanecké výhody, benefity
• vlastný time management a priestor pre sebarealizáciu;
• plná podpora vedenia spoločnosti;
• priateľská a otvorená firemná kultúra;
• nevyhnutné pracovné pomôcky sú samozrejmosťou (auto, mobil, notebook atď.);
• možnosť využitia služobného vozidla aj na súkromné účely;
• pravidelné vzdelávane;
• príspevok do III. piliera DDP
• ďalšie benefity.
• plná podpora vedenia spoločnosti;
• priateľská a otvorená firemná kultúra;
• nevyhnutné pracovné pomôcky sú samozrejmosťou (auto, mobil, notebook atď.);
• možnosť využitia služobného vozidla aj na súkromné účely;
• pravidelné vzdelávane;
• príspevok do III. piliera DDP
• ďalšie benefity.
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme za prejavený záujem. Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Ostatná priemyselná výroba
Spoločnosť pôsobí v oblasti priemyselnej výroby.
Spoločnosť pôsobí v oblasti priemyselnej výroby.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Start Professionals s.r.o, založená v roku 2012 so sídlom v Bratislave, vznikla s úmyslom prepojenia rôznorodých oblastí. Zastrešuje aktivity rôznych dcérskych spoločností.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3401316
Dátum zverejnenia: 25.5.2018
2018-05-25
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Manažér logistiky, Nákupca, Obchodný analytik, Riaditeľ logistiky Spoločnosť: Start Group s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1400 EUR/mesiac + osobné ohodnotenie a výkonnostné prémie v závislosti od plnenia stanovených cieľov.