Vedúci realizácie / Site Manager (Ref. č.: 1140/25)

Miesto práce
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
1300 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ovládaš anglický a maďarský jazyk, rád cestuješ a máš vzdelanie v technickom odbore? Pre nášho klienta, spoločnosť, ktorá realizuje dodávky a inžinierske služby hľadáme práve teba!

Náplň práce:
• riadenie a zodpovednosť za realizáciu pridelených zákaziek
• zaisťovanie definovania jasných priorít, organizácie práce, plynulosť jednotlivých etáp realizácie a sústavné sledovanie úrovne kvality
• vedenie a riadenie realizačného tímu
• delegovanie úloh, ktoré vyplývajú z požiadaviek zákazníka na jednotlivých členov realizačného tímu
• zabezpečenie preukázateľného oboznámenia sa podriadených pracovníkov s príslušnými predpismi BOZP, internými predpismi a kontroluje ich dodržiavanie

V etape PRÍPRAVY:
• spolupracuje pri tvorbe ponuky a vypracovaní rozpočtov
• preberá projektovú dokumentáciu
• vypracováva plánovací list výroby, montáže
• sumarizuje a vyhodnocuje požiadavky na personálne zabezpečenie, technologickú dokumentáciu, výrobné a materiálové prostriedky
• vypracováva TPV zákazky
• je zodpovedný za vypracovanie zmluvne požadovanej dokumentácie
• je zodpovedný za vystavenie žiadanky na dodávky a montážny materiál na zákazku
• pripravuje harmonogram realizácie a sleduje a vyhodnocuje ich plnenie, prijíma opatrenia na zabezpečenie plnenia harmonogramu termínov

V etape REALIZÁCIE:
• riadi prácu vedúcich montérov
• zodpovedná za prevzatie montážneho pracoviska a dôsledné vedenie montážnych denníkov
• dohliada na vykonávanie montážnych prác v zmysle projektovej dokumentácie, pracovných a technologických postupov
• zodpovedá za vykonanie jednotlivých skúšok a uvedenie do prevádzky podľa plánu kontrol a skúšok a tiež za evidenciu a stav používaných meracích prístrojov
• spolupracuje pri vedení zákazkovej mapy
• zodpovedá za dodržiavanie dohodnutých termínov realizácie
• sleduje a riadi náklady na realizáciu
• zodpovedá za odovzdanie zákazky odberateľovi vrátane príslušnej dokumentácie, odstránenie prípadných vád a nedorobkov, operatívne rieši vzniknuté problémy
• plánuje kapacity
• vedie rokovania a komunikáciu so zákazníkom

Zamestnanecké výhody, benefity

• služobný automobil
• príspevok na dopravu a ubytovanie
• flexibilný pracovný čas
• bezplatné jazykové kurzy v pracovnej dobe
• odborné vzdelávanie, certifikáty

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že spĺňate požiadavky pošlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku. Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• SŠ/VŠ vzdelanie technického smeru
• prax min. 5 rokov
• MS Office - pokročilý
• Anglický a maďarský jazyk - aktívne
• VP sk. B

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Start Group s.r.o, založená v roku 2012 so sídlom v Bratislave vznikla s úmyslom prepojenia rôznorodých oblastí pôsobenia a ich synergie. Skupina Start Group zastrešuje aktivity v oblasti personalistiky, módy, gastronómie, médií ako aj ekologického odpadu a environmentalistiky. V oblasti personalistiky prináša komplexné riešenia v rámci personálneho lízingu, mzdového outsourcingu ako aj personálneho recruitmentu.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Start Group s.r.o.
Tomášikova 50/B
831 04 Bratislava
http://www.startgroup.sk
ID: 3391146   Dátum zverejnenia: 16.5.2018  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   1300 EUR/mesiac