Obchodno-technický zástupca

Start Group s.r.o.

Miesto práce
Nitriansky kraj, okres Nové Zámky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou | k spokojnosti

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta hľadáme šikovného kandidáta/ kandidátku na pozíciu Obchodno-technický zástupca pre predaj náhradných dielov pre priemyselné stroje.

• Región pôsobenia: Nitriansky kraj
• FIREMNÝ OFFICE v Nových Zámkoch

Túto pracovnú pozíciu obsadzujeme, pre dcérsku spoločnosť úspešnej americkej spoločnosti s viac ako osemdesiat ročnou históriou, ktorá sa radí k popredným svetovým lídrom pôsobiacich v oblasti predaja náhradných dielov pre priemyselné stroje a plnoautomatizované výrobné linky.

Dcérska spoločnosť na Slovensku bola založená v roku 1995 a ako autorizovaný distribútor rôznych svetových značiek, sa zaoberá predajom náhradných dielov pre priemyselné stroje a plnoautomatizované výrobné linky. Ich ponúkané produktové portfólio je veľmi široké (napr. ložiská, diely z oblasti remeňových a reťazových prevodov, elektroprevodovky, motory, pneumatické a hydraulické prvky, senzory, prvky pre MaR atď.)

Klientelu spoločnosti tvorí široké spektrum zákazníkov pôsobiacich v rôznych odvetviach výrobného priemyslu (napr. v automobilovom, strojárskom, elektrotechnickom, chemickom, drevárskom, papierenskom, potravinárskom atď.).

Hlavnou úlohou Obchodno-technického zástupcu na tejto pozícii je aktívne obchodovanie v teréne, budovanie a udržiavanie vzťahov s aktuálnymi klientmi spoločnosti a vyhľadávanie nových klientov, čo tvorí cca. 80% jeho pracovného času. Na rozbeh úspešný kandidát dostane databázu stálych klientov. Zvyšných 20 % času je potrebné venovať sa administratívnym činnostiam (napr. tvorba technických špecifikácií a cenových ponúk, reporting vedeniu spoločnosti a pod.)

Obchodno-technický zástupca má pre výkon svojej práce zriadenú kanceláriu v sídle spoločnosti v Nových Zámkoch, kde si bude plánovať a dohadovať obchodné stretnutia a vykonávať ďalšie administratívne činnosti. K dispozícii bude mať trvalú administratívnu podporu zo strany asistentky, ktorá mu na základe jeho predložených konfigurácií bude vypomáhať s tvorbou cenových ponúk.

Náš klient poskytne úspešnému kandidátovi nielen celý rad produktových školení, ale aj ďalšie potrebné zaškolenie, počas ktorého sa mu budú venovať skúsení kolegovia, ktorí mu pomôžu a odovzdajú veľké množstvo vlastných skúseností.

Na tejto pracovnej pozícii si vieme predstaviť šikovného obchodníka, ktorý je zároveň zdatný technik. Človeka, ktorý po adekvátnom zaškolení, dokáže klientovi na základe jeho potrieb a presných špecifikácií, ponúknuť najvýhodnejšie riešenie s dôrazom na redukciu nákladov klienta (napr. ponúknutím kompatibilného, rovnako kvalitného ale oveľa lacnejšieho komponentu za existujúci závadný komponent).

Hľadáme človeka, ktorý:
• má obchodného ducha a technické zmýšľanie;
• vie čítať technické výkresy;
• má skúsenosti v obchode, vidí obchodné príležitosti a je samostatný;
• si vie nájsť cestu a komunikovať s ľuďmi, ktorých hierarchické postavenie u klientov môže byť na rôznych úrovniach od nákupcov, technológov, vedúcich údržby až po predstaviteľov vyššieho manažmentu;
• sa dokáže dohovoriť vo veciach obchodno-technických v anglickom prípadne nemeckom jazyku na úrovni mierne pokročilý;
• hľadá výzvy, rôznorodú, kreatívnu, zaujímavú a dlhodobo perspektívnu prácu s možnosťou vlastnej realizácie.

Zamestnanecké výhody, benefity

• dlhodobo perspektívna práca v stabilnej a dobre prosperujúcej obchodnej spoločnosti;
• dobré pracovné zázemie a podpora zamestnancov;
• priateľská a otvorená firemná kultúra;
• pravidelný odborný aj osobný rozvoj prostredníctvom produktových školení ako aj školení zameraných na získavanie obchodníckych zručností;
• dostatočný priestor na sebarealizáciu a uplatňovanie vlastných nápadov na podporu predaja;
• kvartálne výkonnostné prémie + 13. plat;
• poskytnutie jazykových kurzov;
• nevyhnutné pracovné pomôcky sú samozrejmosťou (auto, mobil, notebook atď.);
• možnosť využitia služobného vozidla na skromné účely, ale aj na dennú prepravu z práce a do práce;
• rôzne firemné akcie a celý rad ďalších benefitov.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša pracovná ponuka zaujala pošlite nám Váš životopis, ktorý starostlivo posúdime. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

Túto pracovnú pozíciu obsadzujeme, pre dcérsku spoločnosť úspešnej americkej spoločnosti s viac ako osemdesiat ročnou históriou, ktorá sa radí k popredným svetovým lídrom pôsobiacich v oblasti predaja náhradných dielov pre priemyselné stroje a plnoautomatizované výrobné linky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Start Professionals s.r.o, založená v roku 2012 so sídlom v Bratislave, vznikla s úmyslom prepojenia rôznorodých oblastí. Zastrešuje aktivity rôznych dcérskych spoločností.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3318162  Dátum zverejnenia: 23.2.2018  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou | k spokojnosti