Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Branch Manager pre personálnu agentúru Temps - Bratislavský kraj
Start Group s.r.o.
Miesto práce
Bratislava, Bratislavský kraj
Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1500 EUR/mesiac
1500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre našu personálnu agentúru hľadáme optimistického a skúseného Branch managera, ktorý bude viesť pobočku Temps v Bratislave, je samostatný a orientovaný na dosahovanie náročných cieľov.
Náplň práce :
- Udržiavanie dlhodobých vzťahov s VIP klientami a ostatnými zákazníkmi pre pobočku TEMPS
- Podpora predaja v bratislavskom regióne a pomoc pri riešení obchodných prípadov
- Starostlivosť o zákazníka, poradenstvo a udržiavanie dlhodobých vzťahov
- Sledovanie trhu, iniciatívne návrhy a zlepšenia na podporu predaja
- Plnenie obchodných cieľov, pravidelný reporting, analýza obchodných prípadov
- Definuje a zodpovedá za plnenie obchodných plánov s ohľadom na ziskovosť, objem a výšku rizika plynúcich z jednotlivých obchodných prípadov
- Navrhuje nové obchodné schémy a stratégie a ich realizáciu po obchodnej stránke, zodpovedá za spôsob uvedenia služieb na trh
- Pripravuje obchodnú korešpondenciu, podklady na stretnutia s klientmi, prezentuje ponuky a komunikuje s aktívnymi i potenciálnymi klientmi, zúčastňuje sa obchodných stretnutí
Náplň práce :
- Udržiavanie dlhodobých vzťahov s VIP klientami a ostatnými zákazníkmi pre pobočku TEMPS
- Podpora predaja v bratislavskom regióne a pomoc pri riešení obchodných prípadov
- Starostlivosť o zákazníka, poradenstvo a udržiavanie dlhodobých vzťahov
- Sledovanie trhu, iniciatívne návrhy a zlepšenia na podporu predaja
- Plnenie obchodných cieľov, pravidelný reporting, analýza obchodných prípadov
- Definuje a zodpovedá za plnenie obchodných plánov s ohľadom na ziskovosť, objem a výšku rizika plynúcich z jednotlivých obchodných prípadov
- Navrhuje nové obchodné schémy a stratégie a ich realizáciu po obchodnej stránke, zodpovedá za spôsob uvedenia služieb na trh
- Pripravuje obchodnú korešpondenciu, podklady na stretnutia s klientmi, prezentuje ponuky a komunikuje s aktívnymi i potenciálnymi klientmi, zúčastňuje sa obchodných stretnutí
Zamestnanecké výhody, benefity
- Perspektívna práca v úspešnej personálnej agentúre
- Služobné auto aj na súkromné účely, mobil, notebook
- Zaujímavé finančné ohodnotenie 1500,- btto EUR fix + variabilná zložka podľa dosiahnutých výsledkov pobočky
- Služobné auto aj na súkromné účely, mobil, notebook
- Zaujímavé finančné ohodnotenie 1500,- btto EUR fix + variabilná zložka podľa dosiahnutých výsledkov pobočky
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňate požiadavky pošlite svoj životopis v slovenskom a v cudzom jazyku. Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov. Tým, ktorých nepozveme na pohovor sa vopred ospravedlňujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
- Anglický, príp. nemecký jazyk výhodou
- Praktické skúsenosti v personalistike a v oblasti predaja služieb nutné - minimálne 5 rokov
- Skúsenosti so získavaním nových zákazníkov a obchodných príležitostí
- Vysoké pracovné nasadenie, orientácia na plnenie obchodných cieľov
- Dynamická, zdravo sebavedomá a optimistická osobnosť s kreatívnym myslením
- Pôsobivé komunikačné zručnosti a dobré vyjednávanie schopnosti
- Profesionálne a kultivované vystupovanie
- Anglický, príp. nemecký jazyk výhodou
- Praktické skúsenosti v personalistike a v oblasti predaja služieb nutné - minimálne 5 rokov
- Skúsenosti so získavaním nových zákazníkov a obchodných príležitostí
- Vysoké pracovné nasadenie, orientácia na plnenie obchodných cieľov
- Dynamická, zdravo sebavedomá a optimistická osobnosť s kreatívnym myslením
- Pôsobivé komunikačné zručnosti a dobré vyjednávanie schopnosti
- Profesionálne a kultivované vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Start Professionals s.r.o, založená v roku 2012 so sídlom v Bratislave, vznikla s úmyslom prepojenia rôznorodých oblastí. Zastrešuje aktivity rôznych dcérskych spoločností.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3276267
Dátum zverejnenia: 2.1.2018
2018-01-02
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Personálny manažér Spoločnosť: Start Group s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1500 EUR/mesiac