Obchodný reprezentant - akvizície a rozvoj regiónu pre oblasť Južného Slovenska

Start Group s.r.o.

Miesto práce
Južné Slovensko - pracovisko Bratislava, Bratislavský kraj, Nitriansky kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta - spoločnosť, ktorá má výhradné priame zastúpenie popredného globálneho koncernu pre Slovenskú republiku, so zameraním na predaj a servis HW/SW techniky (kancelárske, multifunkčné, produkčné a projekčné zariadenia a pod.), hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu Obchodný reprezentant so zameraním na akvizície a rozvoj regiónu.

Miesto výkonu práce: pracovisko Bratislava + región Južného Slovenska - NR/TR kraj (Galanta, Šaľa, Dunajská Streda, Nové Zámky, Nitra, Komárno...)

Náplň práce:
- starostlivosť o zverený región - nadviazanie na existujúce vzťahy u zákazníkov a budovanie nových,
- možnosť nastaviť aktivity a budgett na ďalší rozvoj regiónu,
- práca prevažne v teréne - čiastočne v Office,
- zodpovednosť za obchodný proces u zákazníka,
- plnenie stanoveného plánu predaj, vzdelávanie,
- reportovanie obchodných výsledkov priamemu nadriadenému,
- monitorovanie aktuálnych trendov a konkurenčných aktivít.

Zamestnanecké výhody, benefity

- benefity sociálneho programu firmy,
- zázemie priameho zastúpenia v regióne,
- služobné vozidlo, telefón, notebook,
- nefinančné príspevky.

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že spĺňate všetky požiadavky pracovnej ponuky, zašlite nám svoj životopis. Následne budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Našim klientom je nadnárodná spoločnosť, pôsobiaca v oblasti informačných technológií a softvérovými riešeniami.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy

Vzdelanie v odbore

Obchod, informačné technológie,

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požadované vzdelanie: SŠ/VŠ

Jazykové znalosti:základná znalosť anglického jazyka, znalosť maďarského jazyka výhodou
Počítačové znalosti: MS Word, Excel, Outlook, Power Point - na užívateľskej úrovni

Osobnostné predpoklady:
- samostatná osobnosť zastupujúca silnú nadnárodnú spoločnosť s vysokým trhovým podielom,
- zameranie na výkon a nadštandardné provízie, schopnosť budovať a rozvíjať vzťahy,
- zručnosť manažovať svoj región, obchodné prípady a svoj čas,
- komunikačné schopnosti,
- zodpovednosť,
- základné technické znalosti.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Start Professionals s.r.o, založená v roku 2012 so sídlom v Bratislave, vznikla s úmyslom prepojenia rôznorodých oblastí. Zastrešuje aktivity rôznych dcérskych spoločností.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3273598  Dátum zverejnenia: 27.12.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou