Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný reprezentant - akvizície a rozvoj regiónu pre oblasť Južného Slovenska
Start Group s.r.o.
Miesto práce
Južné Slovensko - pracovisko Bratislava, Bratislavský kraj, Nitriansky kraj, Bratislava
Južné Slovensko - pracovisko Bratislava, Bratislavský kraj, Nitriansky kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta - spoločnosť, ktorá má výhradné priame zastúpenie popredného globálneho koncernu pre Slovenskú republiku, so zameraním na predaj a servis HW/SW techniky (kancelárske, multifunkčné, produkčné a projekčné zariadenia a pod.), hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu Obchodný reprezentant so zameraním na akvizície a rozvoj regiónu.
Miesto výkonu práce: pracovisko Bratislava + región Južného Slovenska - NR/TR kraj (Galanta, Šaľa, Dunajská Streda, Nové Zámky, Nitra, Komárno...)
Náplň práce:
- starostlivosť o zverený región - nadviazanie na existujúce vzťahy u zákazníkov a budovanie nových,
- možnosť nastaviť aktivity a budgett na ďalší rozvoj regiónu,
- práca prevažne v teréne - čiastočne v Office,
- zodpovednosť za obchodný proces u zákazníka,
- plnenie stanoveného plánu predaj, vzdelávanie,
- reportovanie obchodných výsledkov priamemu nadriadenému,
- monitorovanie aktuálnych trendov a konkurenčných aktivít.
Miesto výkonu práce: pracovisko Bratislava + región Južného Slovenska - NR/TR kraj (Galanta, Šaľa, Dunajská Streda, Nové Zámky, Nitra, Komárno...)
Náplň práce:
- starostlivosť o zverený región - nadviazanie na existujúce vzťahy u zákazníkov a budovanie nových,
- možnosť nastaviť aktivity a budgett na ďalší rozvoj regiónu,
- práca prevažne v teréne - čiastočne v Office,
- zodpovednosť za obchodný proces u zákazníka,
- plnenie stanoveného plánu predaj, vzdelávanie,
- reportovanie obchodných výsledkov priamemu nadriadenému,
- monitorovanie aktuálnych trendov a konkurenčných aktivít.
Zamestnanecké výhody, benefity
- benefity sociálneho programu firmy,
- zázemie priameho zastúpenia v regióne,
- služobné vozidlo, telefón, notebook,
- nefinančné príspevky.
- zázemie priameho zastúpenia v regióne,
- služobné vozidlo, telefón, notebook,
- nefinančné príspevky.
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňate všetky požiadavky pracovnej ponuky, zašlite nám svoj životopis. Následne budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Našim klientom je nadnárodná spoločnosť, pôsobiaca v oblasti informačných technológií a softvérovými riešeniami.
Našim klientom je nadnárodná spoločnosť, pôsobiaca v oblasti informačných technológií a softvérovými riešeniami.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
Obchod, informačné technológie,
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadované vzdelanie: SŠ/VŠ
Jazykové znalosti:základná znalosť anglického jazyka, znalosť maďarského jazyka výhodou
Počítačové znalosti: MS Word, Excel, Outlook, Power Point - na užívateľskej úrovni
Osobnostné predpoklady:
- samostatná osobnosť zastupujúca silnú nadnárodnú spoločnosť s vysokým trhovým podielom,
- zameranie na výkon a nadštandardné provízie, schopnosť budovať a rozvíjať vzťahy,
- zručnosť manažovať svoj región, obchodné prípady a svoj čas,
- komunikačné schopnosti,
- zodpovednosť,
- základné technické znalosti.
Jazykové znalosti:základná znalosť anglického jazyka, znalosť maďarského jazyka výhodou
Počítačové znalosti: MS Word, Excel, Outlook, Power Point - na užívateľskej úrovni
Osobnostné predpoklady:
- samostatná osobnosť zastupujúca silnú nadnárodnú spoločnosť s vysokým trhovým podielom,
- zameranie na výkon a nadštandardné provízie, schopnosť budovať a rozvíjať vzťahy,
- zručnosť manažovať svoj región, obchodné prípady a svoj čas,
- komunikačné schopnosti,
- zodpovednosť,
- základné technické znalosti.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Start Professionals s.r.o, založená v roku 2012 so sídlom v Bratislave, vznikla s úmyslom prepojenia rôznorodých oblastí. Zastrešuje aktivity rôznych dcérskych spoločností.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3273598
Dátum zverejnenia: 27.12.2017
2017-12-27
lokalita: Južné Slovensko - pracovisko Bratislava, Bratislavský kraj, Nitriansky kraj, Bratislava Pozícia: Key account manager, Obchodný manažér, Obchodný zástupca, Odborný predajca Spoločnosť: Start Group s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou