Recepčná pre personálnu agentúru

Start Group s.r.o.

Miesto práce
Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre našu personálnu agentúru hľadáme sympatickú a príjemnú kolegyňu, ktorá bude mať na starosti administratívnu agendu a organizačný chod Head Office.

Náplň práce :
- Zabezpečovanie bezproblémového chodu recepcie spoločnosti
- Prvotný kontakt s klientmi spoločnosti, prijímanie, starostlivosť a ohlasovanie návštev
- Zabezpečovanie administratívnej agendy Head Office, chodu pracovnej kuchynky a zásob HO
- Zabezpečenie nepretržitého fungovania recepcie v pracovných dňoch: 8:00 – 17:00 hod.
- Zabezpečenie občerstvenia návštev a interných pracovníkov podľa potreby
- Evidencia a vypracovávanie preberacích/odovzdávacích protokolov a inej dokumentácie
- Zakladanie a archivácia dokumentácie HO podľa pokynov nadriadeného
- Evidencia došlej a odoslanej pošty, zabezpečenie odoslania pošty /osobne, poštou alebo iným spôsobom/
- Spolupráca pri organizácii firemných akcií
- Evidencia došlých dodacích listov, objednávok, následná a vecná kontrola faktúr podľa pokynov nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

- Príjemné pracovné prostredie
- Štandardné firemné benefity
- Firemné akcie, teambuilding

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že spĺňate dané požiadavky, pošlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Stredoškolské vzdelanie s maturitou
- Vysokoškolské vzdelanie I. stupňa
- Mierne pokročilá znalosť anglického jazyka
- Praktické skúsenosti na podobnej pozícii výhodou
- Vodičský preukaz sk.B

Požiadavky na osobnosť :
- zodpovednosť, precíznosť a svedomitosť
- samostatnosť, príjemné a kultivované vystupovanie, lojálnosť
- analytické a logické myslenie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Start Professionals s.r.o, založená v roku 2012 so sídlom v Bratislave, vznikla s úmyslom prepojenia rôznorodých oblastí. Zastrešuje aktivity rôznych dcérskych spoločností.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3192078  Dátum zverejnenia: 19.9.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou