Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Manager
STARSTAFF, s.r.o.
Miesto práce
Prešovský kraj
Prešovský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
780 - 1 200 EUR/mesiacFixná mzda od 780,00 EUR podľa skúseností uchádzača + variabilná zložka + odmeny
780 - 1 200 EUR/mesiacFixná mzda od 780,00 EUR podľa skúseností uchádzača + variabilná zložka + odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Riadenie personálneho a mzdového oddelenia vo výrobnej spoločnosti,
- Kontrola a zabezpečovanie personálnej agendy spoločnosti – výber zamestnancov, nástupy zamestnancov, výstupy zamestnancov, školenia, pracovné náplne zamestnancov, lekárske prehliadky zamestnancov,
- Kontrola a zabezpečenie chodu mzdovej agendy – spracovanie miezd, spracovanie výkazov do sociálnej poisťovne a zdravotných poisťovní, spracovanie ročného zúčtovania miezd,
- Riadenie, koordinácia a kontrola výsledkov práce personálneho a mzdového oddelenia,
- Zabezpečovanie a schvaľovanie interných smerníc spoločnosti, vypracovanie interných smerníc spoločnosti,
- Komunikácia a riešenie problémov so sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami, doplnkovými dôchodcovskými spoločnosťami, inšpektorátom práce,
- Vypracovanie projektov pre úrad práce sociálnych vecí a rodiny pri čerpaní dotácií, kontrola a zabezpečenie zamestnancov ako aj celej dokumentácie pri zamestnávaní zamestnancov za podpory dotácií z úradu práce,
- Sledovanie legislatívy súvisiacej s prácou na tejto pracovnej pozícii,
- Komunikácia so zamestnancami, vystavovanie potvrdení, potvrdzovanie dokumentov pre osobné účely zamestnancov,
- Spracovávanie štatistických výkazov ,
- Reporting pre vedenie spoločnosti.
- Kontrola a zabezpečovanie personálnej agendy spoločnosti – výber zamestnancov, nástupy zamestnancov, výstupy zamestnancov, školenia, pracovné náplne zamestnancov, lekárske prehliadky zamestnancov,
- Kontrola a zabezpečenie chodu mzdovej agendy – spracovanie miezd, spracovanie výkazov do sociálnej poisťovne a zdravotných poisťovní, spracovanie ročného zúčtovania miezd,
- Riadenie, koordinácia a kontrola výsledkov práce personálneho a mzdového oddelenia,
- Zabezpečovanie a schvaľovanie interných smerníc spoločnosti, vypracovanie interných smerníc spoločnosti,
- Komunikácia a riešenie problémov so sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami, doplnkovými dôchodcovskými spoločnosťami, inšpektorátom práce,
- Vypracovanie projektov pre úrad práce sociálnych vecí a rodiny pri čerpaní dotácií, kontrola a zabezpečenie zamestnancov ako aj celej dokumentácie pri zamestnávaní zamestnancov za podpory dotácií z úradu práce,
- Sledovanie legislatívy súvisiacej s prácou na tejto pracovnej pozícii,
- Komunikácia so zamestnancami, vystavovanie potvrdení, potvrdzovanie dokumentov pre osobné účely zamestnancov,
- Spracovávanie štatistických výkazov ,
- Reporting pre vedenie spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- príjemné pracovné prostredie
- variabilná zložka mzdy
- odmena za dochádzku
- ponúkame Vám prácu v dynamickom prostredí s množstvom priestoru na sebarealizáciu
- rozšírenie vlastných skúseností
- možnosť priamo zapojiť svoje skúsenosti, zručnosti a kreativitu a tak sa aktívne spolupodieľať na úspechu spoločnosti
- variabilná zložka mzdy
- odmena za dochádzku
- ponúkame Vám prácu v dynamickom prostredí s množstvom priestoru na sebarealizáciu
- rozšírenie vlastných skúseností
- možnosť priamo zapojiť svoje skúsenosti, zručnosti a kreativitu a tak sa aktívne spolupodieľať na úspechu spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu Vás prosíme o zaslanie životopisu v slovenskom jazyku.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov vyhovujúcich zadaným požiadavkám. Za pochopenie ďakujeme.
Prosím, pozorne si prečítajte nasledujúci text a priložte ho k vášmu emailu-listu:
Súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia EP a Rady EÚ č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov, ďalej len „Nariadenie GDPR“):
Ako uchádzač o zamestnanie týmto udeľujem súhlas so spracúvaním a uchovávaním svojich osobných údajov (uvedených v žiadosti o prijatie do zamestnania, v profesijnom životopise, osobnom dotazníku, prípadne osobných údajov získaných pri osobnom pohovore) prevádzkovateľom STARSTAFF, s. r. o., so sídlom Galvaniho 7/D Bratislava - mestská časť Ružinov, 821 04, IČO: 47177594 . Poskytnuté údaje budú spracované pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie v súlade s Nariadením GDPR. Súhlas dávam na dobu určitú, na obdobie 5 rokov. Po tomto období budú údaje vymazané, alebo môžem kedykoľvek požiadať o vymazanie údajov. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať.
Zároveň prehlasujem, že ma prevádzkovateľ oboznámil o povinných informáciách a právach dotknutej osoby v čl. 12 až čl. 23 Nariadenia GDPR.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov vyhovujúcich zadaným požiadavkám. Za pochopenie ďakujeme.
Prosím, pozorne si prečítajte nasledujúci text a priložte ho k vášmu emailu-listu:
Súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia EP a Rady EÚ č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov, ďalej len „Nariadenie GDPR“):
Ako uchádzač o zamestnanie týmto udeľujem súhlas so spracúvaním a uchovávaním svojich osobných údajov (uvedených v žiadosti o prijatie do zamestnania, v profesijnom životopise, osobnom dotazníku, prípadne osobných údajov získaných pri osobnom pohovore) prevádzkovateľom STARSTAFF, s. r. o., so sídlom Galvaniho 7/D Bratislava - mestská časť Ružinov, 821 04, IČO: 47177594 . Poskytnuté údaje budú spracované pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie v súlade s Nariadením GDPR. Súhlas dávam na dobu určitú, na obdobie 5 rokov. Po tomto období budú údaje vymazané, alebo môžem kedykoľvek požiadať o vymazanie údajov. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať.
Zároveň prehlasujem, že ma prevádzkovateľ oboznámil o povinných informáciách a právach dotknutej osoby v čl. 12 až čl. 23 Nariadenia GDPR.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Textilná, odevná, kožiarska výroba
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre jedného z najvýznamnejších výrobných podnikov v regióne.
Textilná, odevná, kožiarska výroba
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre jedného z najvýznamnejších výrobných podnikov v regióne.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Taliansky jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Pokladňa - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Pokladňa - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Na túto pozíciu hľadáme človeka, ktorému nie je cudzia:
- komunikatívnosť
- príjemné vystupovanie
- vysoká flexibilita
- ochota a schopnosť samostatne pracovať
- schopnosť rýchlo sa učiť
- povinnosť dokonale ovládať zverené pracovné postupy a interné predpisy
- zodpovednosť
- práca nadčas
- aktívny vodič
- SŠ alebo VŠ vzdelanie v oblasti obchodu, ekonomiky, personalistiky - veľkou výhodou
- vysoké pracovné nasadenie, orientácia na výsledok
- komunikatívnosť
- príjemné vystupovanie
- vysoká flexibilita
- ochota a schopnosť samostatne pracovať
- schopnosť rýchlo sa učiť
- povinnosť dokonale ovládať zverené pracovné postupy a interné predpisy
- zodpovednosť
- práca nadčas
- aktívny vodič
- SŠ alebo VŠ vzdelanie v oblasti obchodu, ekonomiky, personalistiky - veľkou výhodou
- vysoké pracovné nasadenie, orientácia na výsledok
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť STARSTAFF, s.r.o., IČO: 47 177 594, so sídlom Galvaniho 7/D, 821 04 Bratislava je mladou a dynamicky sa rozvíjajúcou personálnou agentúrou momentálne pôsobiacou na trhu predovšetkým v Slovenskej republike. Prostredníctvom svojich dcérskych spoločnosti však expandujeme nie len v rámci SR, ale pripravuje aj otvorenie pobočiek v zahraničí. Za účelom skvalitňovania svojich služieb, či už pre klientov alebo zamestnancov prijímame do svojich radov len tých najlepších, aby sme mohli dodať služby v najvyššej požadovanej kvalite.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 3800266
Dátum zverejnenia: 31.10.2019
2019-10-31
lokalita: Prešovský kraj Pozícia: Account manager, Obchodný manažér, Obchodný riaditeľ, Personálny manažér, Personálny riaditeľ Spoločnosť: STARSTAFF, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 780 - 1 200 EUR/mesiacFixná mzda od 780,00 EUR podľa skúseností uchádzača + variabilná zložka + odmeny