Asistentka manažmentu/recruiter s miestom výkonu práce v Humennom

STARSTAFF, s.r.o.

Miesto práce
Humenné
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
520 - 800 EUR/mesiacZáklad od 520,-€ (brutto)/mesiac podľa skúseností a zručností + variabilná zložka mzdy (mesačné bonusy + príspevky + príplatky + odmeny)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ak sa chceš stať súčasťou mladého dynamického tímu, si šikovný, ambiciózny, rád cestuješ, komunikuješ a baví Ťa práca s ľuďmi, tak hľadáme práve Teba!
- inzerovanie voľných pracovných pozícii na portáloch práce, soc. sieťach, v lokálnych médiách
- realizácia náborových kampaní
- reprezentácia spoločnosti na veľtrhoch práce, burzách práce
- pravidelné monitorovanie uchádzačov o zamestnanie prostredníctvom pracovných portálov
- tvorba, vedenie a pravidelná aktualizácia databázy uchádzačov o zamestnanie
- vedenie vstupných telefonických pohovorov za účelom výberu vhodných uchádzačov pre danú pozíciu
- pozývanie vyhovujúcich uchádzačov na osobný pohovor
- testovanie jazykových znalostí, schopností a zručností uchádzačov prostredníctvom simulovaných rozhovorov, testov a pod.
- tvorba, spracovanie a evidovanie záznamov o uchádzačoch o prácu
- elektronická archivácia dokumentov (skenovanie dokumentov)
- vybavenie telefonátov
- administratívna podpora nadriadeného pracovníka
- asistentské práce
- pravidelné cestovanie v rámci SR
- komunikácia s Úradmi práce, soc. vecí a rodiny, strednými odbornými školami, starostami obcí
- uvítanie, uvádzanie a poskytovanie občerstvenia a informácií návštevám
- zabezpečovanie komfortu pre hosti (upratovanie zasadačiek + dopĺňanie pohárov, min.vôd,varenie kávy, čaju atď. )
- zabezpečovanie cestovných lístkov, leteniek a ubytovania
- zabezpečovanie a vykonávanie drobných nákupov (občerstvenie, ovocie atď.)
- administratívna práca - skenovanie, kopírovanie, tlač, príprava dokumentov na podpis
- zodpovednosť za dosahovanie prevádzkových cieľov
- dohľad, celodenná starostlivosť, pomoc a podpora pre zverených zamestnancov
- dohľad a aktívne riešenie vzniknutých situácii v rámci spoločnosti a spolupráca pri ich riešení naprieč spoločnosťou.
- vykonávanie zadaných úloh podľa pokynov nadriadeného pracovníka
- aktuálny reporting smerom na nadriadeného pracovníka a v rámci spoločnosti
- prezentácia spoločnosti
- porovnávanie skutočného plnenia s vytýčenými cieľmi a kritériami,
- spracovanie informácií do správ a prehľadov pre potreby manažmentu,
- v prípade potreby a podľa pokynov nadriadených, vycestovanie, účasť na pracovných poradách a výkon práce na ostatných prevádzkach spoločnosti v rámci SR.

Zamestnanecké výhody, benefity

Na danú pozíciu ponúkame:
- stabilné zázemie medzinárodnej spoločnosti,
- nadštandardné benefity pre zamestnancov,
- flexibilný pracovný čas,
- kariérny rast,
- možnosti ďalšieho vzdelávania,
- zamestnávateľom preplácané jazykové kurzy,
- pravidelné teambuildingové aktivity,
- mobilný telefón,
- laptop + internet,
- služobný automobil,
- ročný a polročný výkonnostný bonus,
- dovolenkové a vianočné odmeny.

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu Vás prosíme o zaslanie životopisu v slovenskom jazyku.

Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov vyhovujúcich zadaným požiadavkám. Za pochopenie ďakujeme.

Prosím, pozorne si prečítajte nasledujúci text a priložte ho k vášmu emailu-listu:

Súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia EP a Rady EÚ č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov, ďalej len „Nariadenie GDPR“):

Ako uchádzač o zamestnanie týmto udeľujem súhlas so spracúvaním a uchovávaním svojich osobných údajov (uvedených v žiadosti o prijatie do zamestnania, v profesijnom životopise, osobnom dotazníku, prípadne osobných údajov získaných pri osobnom pohovore) prevádzkovateľom STARSTAFF, s. r. o., so sídlom Galvaniho 7/D Bratislava - mestská časť Ružinov, 821 04, IČO: 47177594 . Poskytnuté údaje budú spracované pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie v súlade s Nariadením GDPR. Súhlas dávam na dobu určitú, na obdobie 5 rokov. Po tomto období budú údaje vymazané, alebo môžem kedykoľvek požiadať o vymazanie údajov. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať.

Zároveň prehlasujem, že ma prevádzkovateľ oboznámil o povinných informáciách a právach dotknutej osoby v čl. 12 až čl. 23 Nariadenia GDPR.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre našu spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Ruský jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Pracovné miesta obsadzujeme na doplnenie nášho tímu.
Na túto pozíciu hľadáme človeka, ktorému nie je cudzia:
- ochota cestovať
- komunikatívnosť
- príjemné vystupovanie
- ochota a schopnosť samostatne pracovať
- schopnosť rýchlo sa učiť
- povinnosť dokonale ovládať zverené pracovné postupy a interné predpisy
- zodpovednosť
- práca nadčas
- technické myslenie a znalosti v oblasti strojárstva veľkou výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť STARSTAFF, s.r.o., IČO: 47 177 594, so sídlom Galvaniho 7/D, 821 04 Bratislava je mladou a dynamicky sa rozvíjajúcou personálnou agentúrou momentálne pôsobiacou na trhu predovšetkým v Slovenskej republike. Prostredníctvom svojich dcérskych spoločnosti však expandujeme nie len v rámci SR, ale pripravuje aj otvorenie pobočiek v zahraničí. Za účelom skvalitňovania svojich služieb, či už pre klientov alebo zamestnancov prijímame do svojich radov len tých najlepších, aby sme mohli dodať služby v najvyššej požadovanej kvalite.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 3750636  Dátum zverejnenia: 29.8.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 520 - 800 EUR/mesiacZáklad od 520,-€ (brutto)/mesiac podľa skúseností a zručností + variabilná zložka mzdy (mesačné bonusy + príspevky + príplatky + odmeny)