Rada/rád strategicky plánuješ, analyzuješ a nakupuješ? Poď k nám a boostni svoje skills o level vyššie! Staň sa Digital Media Specialist
Starmedia, s. r. o.
Leškova 5, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok, živnosť
1.5.2024
1 800 EUR/mesiacUvedená mzda je na TPP a môže byť navýšená v závislosti od skúsenosti kandidáta/ky. Spolupráca možná aj formou živnosti.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš vášeň pre digitálny marketing a chceš sa stať súčasťou tímu skúsených profíkov? Máme pre teba otvorenú pozíciu Digital Media Specialist, kde budeš mať na starosti digitálne plánovanie platenej reklamy a direct buy pre prestížneho veľkého klienta.
Čaká na Teba zaujímavá, analytická, tímová práca a kvalitné zaškolenie.
Čo bude náplňou Tvojej práce?
nastavenie a príprava digitálneho mediálneho plánu, ktorého predispozíciou je reasoning, nastavenie cielenia, rozloženie budgetu, placementov a formátov, návrh hodnôt KPIs.
komunikácia s lokálnymi/globálnymi publishermi/dodávateľmi v rámci direct buy a natívnych spoluprác
proaktívna spolupráca s tímom Client partnerov na tvorbe digitálnych kampaní s cieľom rozvoja klienta
príprava prehľadných reportov a monitorovanie výkonnosti kampaní pomocou nástrojov ako Google Analytics alebo Adobe Analytics.
aktívne využívanie interných AI nástrojov na automatizáciu reportingu a vylepšenie interpretácie výsledkov.
O akého klienta ide?
ide o spoločnosť, ktorá inšpiruje svet a tvorí budúcnosť svojimi prevratnými myšlienkami a technológiami.
tento klient je kvalitným partnerom, ktorý je zaujímavý tým, že je otvorený a naklonený novým riešeniam (budeš mať príležitosť prinášať vlastné nápady)
Zamestnanecké výhody, benefity
- super kolegov a seniorný tím plný špecialistov na médiá, marketing a dáta;
- možnosť byť súčasťou rodiny Kreator group a pričuchnúť ku cross-agentúrnym projektom v rámci našej kreatívnej, dátovej alebo produkčnej agentúry (Wiktor Leo Burnett, Socialists, Leopard Production, Data Concept);
- príležitosť učiť sa nové veci a vylepšovať sa v tom, čo ti už ide; účasť na konferenciách, workshopoch, školeniach;
- starostlivosť o zamestnancov z hľadiska ich kariérneho a osobného rozvoja;
- aktraktívne finančné bonusy;
- 1 deň home office do týždňa
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Google Campaign Manager 360 - Mierne pokročilý
Google Analytics - Mierne pokročilý
Google Ads - Mierne pokročilý
Meta Business Manager - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- práca s dátami - reporting ako taký aj interpretácia výsledkov, práca v jednotlivých nástrojoch;
- aspoň 1-2roky skúsenosti v oblasti digitálneho plánovania (ideálne v mediálnej agentúre);
- v rovine koordinátora vieš kampane správne naplánovať, cieliť, nastaviť a po ich skončení vyhodnocovať a navrhovať zlepšenia;
- si osoba, ktorá sa neskrýva za mail, keď je treba, ideš klientovi interpretovať výsledky kampane, zapojíš sa do diskusie;
- máš prehľad v digitálnych trendoch a v médiách;
- ochota učiť sa.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
20 rokov skúseností, medzinárodné know-how a tím špecialistov na médiá, marketing a dáta.
To sme my!