Office manager, asistent/ka (zástup za materskú/rodičovskú dovolenku)
Можливість для людей з України
Office manager, asistent/ka (zástup za materskú/rodičovskú dovolenku)
STANĚK VETRÁK & PARTNERI, s.r.o.
Miesto práce Bratislava
Druh pracovného pomeru plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu ihneď
Mzdové podmienky (brutto) 1 400 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
administratívna podpora chodu kancelárie
starostlivosť o klienta
zakladanie do spisov, evidencia, skenovanie a archivácia zmlúv a ostatných interných a externých dokumentov
vybavovanie telefonickej komunikácie, mailovej a poštovej evidencie
komplexná asistencia zamestnancom kancelárie
Zamestnanecké výhody, benefity
práca v advokátskej kancelárii v centre Bratislavy
spolupráca na zaujímavých projektoch
priateľský a ústretový kolektív
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
prax na pozícií asistent v advokátskej kancelárií výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Schopnosť pracovať v tíme.
Proaktívny prístup k problémom.
Organizácia práce
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Renomovaná advokátska kancelária (pravidelne oceňovaná týždenníkom TREND a epravo.cz), ktorá viac ako 16 rokov poskytuje komplexné právne služby podľa zadania a potrieb jednotlivých klientov so špecializáciou na obchodné právo, právo informačných technológií a telekomunikačné právo, právo duševného vlastníctva, verejné obstarávanie, M&A transakcie a s tým súvisiace poskytovanie právneho servisu.