Personálna asistentka Žilina

STAFF AG, a.s.

Miesto práce
okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
15.4.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 200 EUR/mesiacZákladný plat 1 000,- € mesačne a variabilná zložka závislá od tvojho výkonu cca 200,- € mesačne

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme osobu na pozíciu Personálna asistentka v Žiline. Vašou hlavnou úlohou bude podpora a asistencia v rôznych oblastiach personálnej práce v personálnej agentúre. Vaše úlohy budú:

- Administratívne úlohy spojené s personálnou agendou
- Spolupráca s kolegami pri nábore, výbere a riadení personálu
- Príprava a spracovanie dokumentov pre zamestnancov
- Práca s personálnymi systémami a databázami
- Komunikácia so Sociálnou a zdravotnými poisťovňami, UPSVaR,
- Evidencia dochádzkových neprítomností, pomoc pri spracovaní dochádzky zamestnancov
- Kontrola a evidencia personálnych zložiek zamestnancov a ich aktualizácia
- Iné administratívne a organizačné práce

Zamestnanecké výhody, benefity

- dynamické pracovné prostredie a príležitosť naučiť sa nové veci
- mladý a príjemný pracovný tím
- férové mzdové ohodnotenie
- príspevok na dochádzku do práce
- káva na pracovisku zdarma
- možnosť Home office 2 x mesačne
- príspevok na 3. pilier
- flexibilita v pracovnom čase

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu nás kontaktujte telefonicky na t. č. 0940 417 911 v čase od 8:00 do 18:00 alebo mailom na adrese [email protected].

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Mariánske námestie 29/6, (oproti farskému kostolu pri OC Mirage), 010 01 Žilina

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

administratíva, ľudské zdroje

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Kandidát by mal mať skúsenosti s vykonávaním rôznych administratívnych úloh, ako je spracovanie dokumentov, práca v rôznych SW, zručnosť v používaní Excelu a celého balíka MS Office, organizačnú zdatnosť a schopnosť udržať prácu pod kontrolou.

Okrem týchto konkrétnych skúseností očakávame, že ideálny kandidát bude mať silné komunikačné a organizačné schopnosti, schopnosť pracovať samostatne aj ako súčasť tímu a schopnosť efektívne riešiť problémy.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť STAFF AG dodáva komplexné personálne služby a práce klientom na Slovensku, Česku a v Maďarsku. Naším kľúčom k úspechu je fakt, že sieť STAFF je tvorená spolupracovníkmi, ktorí dlhodobo pracujú s efektívnymi riešeniami na personálnom trhu a poznajú požiadavky zamestnávateľov a zamestnancov v jednotlivých regiónoch. Jedine úspech znamená odmenu a preto sme skupina spolupracovníkov, ktorých mottom je: "dodať službu v požadovanej kvalite a v požadovanom čase tak, aby bola vysoko hodnotná pre našich partnerov".

Naše pobočky: Žilina, Partizánske, Poprad.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Tomáš Maro
Tel.: +421940417911
E-mail: poslať životopis
ID: 4798810  Dátum zverejnenia: 3.4.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac