Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka predaja luxusných kytíc
STAFF AG, a.s.
Miesto práce
Aupark center, Bratislava
Aupark center, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 100 EUR/mesiac+ Variabilná zložka - odmeny a bonusy pri dosiahnutí targetu
800 - 1 100 EUR/mesiac+ Variabilná zložka - odmeny a bonusy pri dosiahnutí targetu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho kolektívu príjmeme príjemné, komunikatívne, zodpovedné posily s obchodníckym duchom, ktoré sa budú podieľať na raste a vývoji firmy.
Zodpovednosť v práci - za zverenú prevádzku, komunikatívnosť a cieľavedomosť v dosahovaní výsledkov predaja sú podmienkou prijatia.
Skúsenosti v sektore obchodu, predaja alebo služieb sú veľkou výhodou.
S nami sa môžete nie len vzdelávať ale i kariérne rásť !
Prosíme ctené kandidátky a kandidátov, aby reagovali na našu ponuku len v prípade, ak spĺňajú základné požiadavky pre výkon tejto pozície.
Práca sa vykonáva štandardne v 12 hodinových zmenách
Náplň práce -
• Aktívna komunikácia so zákazníkmi
• Prezentácia spoločnosti- oslovovanie potenciálnych zákazníkov s cieľom ponúknuť, predstaviť a spropagovať predávaný tovar
• Pomoc klientovi s výberom produktov
• Obsluhovanie zákazníkov a predvádzanie vybraného tovaru
• Balenie zakúpených produktov
• Inkasovanie hotovostných a bezhotovostných platieb, obsluha pokladne, vystavovanie dokladov o kúpe tovaru
• Zodpovedanie za hotovosť v pokladni – hmotná zodpovednosť
• Aranžovanie a dopĺňanie tovaru do regálov a ostatných predajných miest
• Zodpovedanie za starostlivosť o produkty na predajni
• Zabezpečovanie ochrany tovaru pred odcudzením a znehodnotením
• Podieľanie sa na pravidelných inventúrach
• Evidencia skladu
• Udržiavanie čistoty a poriadku na pracovisku
Zodpovednosť v práci - za zverenú prevádzku, komunikatívnosť a cieľavedomosť v dosahovaní výsledkov predaja sú podmienkou prijatia.
Skúsenosti v sektore obchodu, predaja alebo služieb sú veľkou výhodou.
S nami sa môžete nie len vzdelávať ale i kariérne rásť !
Prosíme ctené kandidátky a kandidátov, aby reagovali na našu ponuku len v prípade, ak spĺňajú základné požiadavky pre výkon tejto pozície.
Práca sa vykonáva štandardne v 12 hodinových zmenách
Náplň práce -
• Aktívna komunikácia so zákazníkmi
• Prezentácia spoločnosti- oslovovanie potenciálnych zákazníkov s cieľom ponúknuť, predstaviť a spropagovať predávaný tovar
• Pomoc klientovi s výberom produktov
• Obsluhovanie zákazníkov a predvádzanie vybraného tovaru
• Balenie zakúpených produktov
• Inkasovanie hotovostných a bezhotovostných platieb, obsluha pokladne, vystavovanie dokladov o kúpe tovaru
• Zodpovedanie za hotovosť v pokladni – hmotná zodpovednosť
• Aranžovanie a dopĺňanie tovaru do regálov a ostatných predajných miest
• Zodpovedanie za starostlivosť o produkty na predajni
• Zabezpečovanie ochrany tovaru pred odcudzením a znehodnotením
• Podieľanie sa na pravidelných inventúrach
• Evidencia skladu
• Udržiavanie čistoty a poriadku na pracovisku
Zamestnanecké výhody, benefity
Mladý, dynamický priateľský tím
Možnosť kariérneho postupu
Istota a stabilita príjmu i zamestnania
Možnosť získania veľmi zaujímavých bonusov
Možnosť plánovania dní, ktoré chcete odpracovať
Školenia a vzdelávanie
Možnosť dohody miesta výkonu práce na prevádzkach v nákupných centrách Aupark Bratislava a Eurovea Bratislava
Možnosť kariérneho postupu
Istota a stabilita príjmu i zamestnania
Možnosť získania veľmi zaujímavých bonusov
Možnosť plánovania dní, ktoré chcete odpracovať
Školenia a vzdelávanie
Možnosť dohody miesta výkonu práce na prevádzkach v nákupných centrách Aupark Bratislava a Eurovea Bratislava
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás pracovná pozícia zaujala a ste typ, ktorý od práce očakáva viac, neváhajte a kontaktujte nás zaslaním životopisu na mail [email protected]
alebo nám zavolajte na t.č 0940 417 912
Budeme sa tešiť na spoluprácu!
alebo nám zavolajte na t.č 0940 417 912
Budeme sa tešiť na spoluprácu!
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Le Diamant Rose je spoločnosť, ktorá vytvára a prináša na trh jedinečné darčeky - šperky v podobe luxusných kytíc, ktoré pozostávajú zo špeciálne ošetrených ruží.
Ruže používané v aranžmánoch Le Diamant Rose pochádzajú z ďalekého Ekvádoru, sú pestované v špeciálnych prírodných podmienkach a spĺňajú všetky prísne normy prémiovej kvality, tak aby zákazníka tešili čo najdlhší možný čas.
Le Diamant Rose je spoločnosť, ktorá vytvára a prináša na trh jedinečné darčeky - šperky v podobe luxusných kytíc, ktoré pozostávajú zo špeciálne ošetrených ruží.
Ruže používané v aranžmánoch Le Diamant Rose pochádzajú z ďalekého Ekvádoru, sú pestované v špeciálnych prírodných podmienkach a spĺňajú všetky prísne normy prémiovej kvality, tak aby zákazníka tešili čo najdlhší možný čas.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Komunikácia na vynikajúcej úrovni
Príjemné vystupovanie, dynamická osobnosť
Zodpovednosť vo všetkých činnostiach
Estetické cítenie
Precíznosť v práci
Schopnosť správne pracovať s registračnou pokladňou
Schopnosť pracovať na 6-12 hodinové zmeny
Príjemné vystupovanie, dynamická osobnosť
Zodpovednosť vo všetkých činnostiach
Estetické cítenie
Precíznosť v práci
Schopnosť správne pracovať s registračnou pokladňou
Schopnosť pracovať na 6-12 hodinové zmeny
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť STAFF AG dodáva komplexné personálne služby a práce klientom na Slovensku, Česku a v Maďarsku. Naším kľúčom k úspechu je fakt, že sieť STAFF je tvorená spolupracovníkmi, ktorí dlhodobo pracujú s efektívnymi riešeniami na personálnom trhu a poznajú požiadavky zamestnávateľov a zamestnancov v jednotlivých regiónoch. Jedine úspech znamená odmenu a preto sme skupina spolupracovníkov, ktorých mottom je: "dodať službu v požadovanej kvalite a v požadovanom čase tak, aby bola vysoko hodnotná pre našich partnerov".
Naše pobočky: Žilina, Partizánske, Poprad.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Naše pobočky: Žilina, Partizánske, Poprad.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 3971356
Dátum zverejnenia: 7.10.2020
2020-10-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Odborný predajca, Pokladník, Predavač, Vedúci predajne/prevádzky, Vedúci úseku predajne Spoločnosť: STAFF AG, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac