Pracovník klientského centra
Správcovská kancelária PROGRES, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
750 - 900 EUR/mesiac750 EUR/ brutto pri nástupe + osobné ohodnotenie (20% základnej mzdy)
750 - 900 EUR/mesiac750 EUR/ brutto pri nástupe + osobné ohodnotenie (20% základnej mzdy)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
ČO RIEŠITE NA TEJTO POZÍCII?
Hľadáte prácu, ktorá je kombináciou priamej práce s klientom a administratívou?
Dokážete nečakané či zložité situácie pri komunikácii s klientom vyriešiť tak, že klient odchádza s pocitom, že ste pre neho urobili odborné aj ľudské maximum? Máte skúsenosti so spracovávaním podkladov pre účtovníkov?
Ak sa chcete naučiť viac o správe bytových domov alebo Vás práca v tejto oblasti oslovuje, neváhajte a kontaktujte nás.
U nás:
• osobne, telefonicky a písomne vybavujete požiadavky našich vlastníkov (napr. zmeny v zálohových predpisoch, vystavujete rôzne potvrdenia a pod.)
• vypracovávate nájomné zmluvy a dohody o užívaní spoločných priestorov a sledujete ich dodržiavanie
• preberáte a formálne kontrolujete došlé faktúry
• triedite bankové výpisy
• expedujete vyúčtovanie služieb a vybavujete reklamácie z vyúčtovania
Hľadáte prácu, ktorá je kombináciou priamej práce s klientom a administratívou?
Dokážete nečakané či zložité situácie pri komunikácii s klientom vyriešiť tak, že klient odchádza s pocitom, že ste pre neho urobili odborné aj ľudské maximum? Máte skúsenosti so spracovávaním podkladov pre účtovníkov?
Ak sa chcete naučiť viac o správe bytových domov alebo Vás práca v tejto oblasti oslovuje, neváhajte a kontaktujte nás.
U nás:
• osobne, telefonicky a písomne vybavujete požiadavky našich vlastníkov (napr. zmeny v zálohových predpisoch, vystavujete rôzne potvrdenia a pod.)
• vypracovávate nájomné zmluvy a dohody o užívaní spoločných priestorov a sledujete ich dodržiavanie
• preberáte a formálne kontrolujete došlé faktúry
• triedite bankové výpisy
• expedujete vyúčtovanie služieb a vybavujete reklamácie z vyúčtovania
Zamestnanecké výhody, benefity
ČO VÁM ZA TO PONÚKAME?
• zohratý a novým členom otvorený pracovný tím
• pracovný čas rešpektujúci work-life balance
• zohratý a novým členom otvorený pracovný tím
• pracovný čas rešpektujúci work-life balance
Informácie o výberovom konaní
INFORMÁCIE O VÝBEROVOM KONANÍ
Ak Vás naša ponuka oslovila, ďakujeme, že nám pošlete svoj životopis na adresu: [email protected] Starostlivo si prečítame informácie o každom kandidátovi a odpovieme všetkým kandidátom najneskôr do dvoch týždňov.
Ak Vás naša ponuka oslovila, ďakujeme, že nám pošlete svoj životopis na adresu: [email protected] Starostlivo si prečítame informácie o každom kandidátovi a odpovieme všetkým kandidátom najneskôr do dvoch týždňov.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
7.3.2021 (ostáva ešte 5 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Office - základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
AKO SI VÁS PREDSTAVUJEME?
Ak si pri komunikácii s ľuďmi dokážete zachovať pokoj a máte vnútorné nastavenie, že veci sa vždy dajú vyriešiť, ste človekom do nášho zohraného tímu. Oceníme nadobudnuté administratívne zručnosti. Ak ak máte SŠ vzdelanie s maturitou, záujem o túto oblasť a chuť sa učiť nové veci, tešíme sa na Vás.
Ak si pri komunikácii s ľuďmi dokážete zachovať pokoj a máte vnútorné nastavenie, že veci sa vždy dajú vyriešiť, ste človekom do nášho zohraného tímu. Oceníme nadobudnuté administratívne zručnosti. Ak ak máte SŠ vzdelanie s maturitou, záujem o túto oblasť a chuť sa učiť nové veci, tešíme sa na Vás.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Správcovská kancelária Progres s.r.o. vznikla v roku 2004 o od svojho vzniku vo svojich službách pre svojich klientov stavia na profesionalite. Misiou Progresu je zlepšovanie kvality bývania s dôrazom na posilňovanie právomocí vlastníkov pri rozhodovaní o aktivitách a financiách súvisiacich s ich bytovým domom. Toho času má Progres v správe viac ako 6 000 bytov. Od svojich začiatkov prešiel viacerými vývojovými etapami. Potreby a požiadavky klientov ho neustále menia a formujú a Progres neprestáva hľadať cesty ako poskytovať kvalitnejšie služby.
www.skprogres.sk
www.skprogres.sk
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Adresa spoločnosti
Kontakt
ID: 3936447
Dátum zverejnenia: 21.2.2021
2021-02-21
Lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Klientský pracovník, Recepčná, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Správcovská kancelária PROGRES, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 750 EUR/mesiac