Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Tímlíder logistiky
Správca zálohového systému n. o.
Miesto práce
Nové Mesto nad Váhom
Nové Mesto nad Váhom
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
čo najskôr
čo najskôr
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacZákladná mzda 2000,- EUR/mesiac. K základnej mzde prislúcha kvartálna variabilná zložka do výšky max. 10% základnej mzdy.
2 000 EUR/mesiacZákladná mzda 2000,- EUR/mesiac. K základnej mzde prislúcha kvartálna variabilná zložka do výšky max. 10% základnej mzdy.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho skvelého tímu na úseku logistiky hľadáme nového kolegu/kolegyňu, ktorý/á má prax v riadení tímu, efektívnom plánovaní trás, vie pracovať samostatne, prevziať zodpovednosť za svoj tím a svoje rozhodnutia, nebojí sa výziev a má chuť sa neustále učiť niečo nové.
Sme nezisková organizácia, ktorá zodpovedá za organizačné aj technické riešenie zálohovania nápojových plastových fliaš a plechoviek na území Slovenska.
Ááááno, sme to "Z"-tko na plastových fľašiach a plechovkách :-)
Aké úlohy čakajú na nového kolegu/kolegyňu?
- Vedenie tímu dispečerov,
- Rozdeľovanie úloh a ich prioritizácia,
- Práca s internou aplikáciou logistiky DRS,
- Príprava reportov a analýz k primárnej a sekundárnej preprave,
- Administratívna údržba vozového parku v dokumentácii aj v systéme,
- Denná operatívna komunikácia s externými prepravcami a šoférmi a interným zákazníckym centrom,
- Príprava podkladov k fakturácii prepravcu, kontrola a schvaľovanie faktúr prepravcov,
- Príprava reportov a analýz k primárnej a sekundárnej preprave,
- Návrh a zavedenie nápravných riešení do praxe ako aj aktualizácia nastavenia systému a overenie funkčnosti,
- Riešenie a nastavenie komunikácie neštandardných situácii v spolupráci so zákazníckym centrom,
- Zodpovedanie otázok interného zákazníckeho centra a odberných miest,
- Údržba a upgrade systému v spolupráci s vývojárom/partnerom,
- Údržba a aktualizácia distribučných pravidiel, ich návrh a implementácia v systéme logistiky,
- Plnenie pokynov nadriadeného.
Sme nezisková organizácia, ktorá zodpovedá za organizačné aj technické riešenie zálohovania nápojových plastových fliaš a plechoviek na území Slovenska.
Ááááno, sme to "Z"-tko na plastových fľašiach a plechovkách :-)
Aké úlohy čakajú na nového kolegu/kolegyňu?
- Vedenie tímu dispečerov,
- Rozdeľovanie úloh a ich prioritizácia,
- Práca s internou aplikáciou logistiky DRS,
- Príprava reportov a analýz k primárnej a sekundárnej preprave,
- Administratívna údržba vozového parku v dokumentácii aj v systéme,
- Denná operatívna komunikácia s externými prepravcami a šoférmi a interným zákazníckym centrom,
- Príprava podkladov k fakturácii prepravcu, kontrola a schvaľovanie faktúr prepravcov,
- Príprava reportov a analýz k primárnej a sekundárnej preprave,
- Návrh a zavedenie nápravných riešení do praxe ako aj aktualizácia nastavenia systému a overenie funkčnosti,
- Riešenie a nastavenie komunikácie neštandardných situácii v spolupráci so zákazníckym centrom,
- Zodpovedanie otázok interného zákazníckeho centra a odberných miest,
- Údržba a upgrade systému v spolupráci s vývojárom/partnerom,
- Údržba a aktualizácia distribučných pravidiel, ich návrh a implementácia v systéme logistiky,
- Plnenie pokynov nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
- ponúkame atraktívnu príležitosť byť súčasťou skvelého tímu profesionálov pri formovaní zálohového systému na Slovensku,
- stabilná práca pre slovenskú neziskovú organizáciu a istota finančného zázemia,
- automobil aj na súkromné účely,
- Refferal bonus (bonus za odporučeného kandidáta),
- občasná práca formou Home Office,
- káva, čaj na pracovisku, pitný režim je samozrejmosťou,
- otvorená firemná kultúra a skvelí kolegovia, ktorí veľmi ochotne pomôžu pri zapracovaní sa :-)
Viac sa dozviete na pracovnom pohovore u nás. Tešíme sa na Vás.
- stabilná práca pre slovenskú neziskovú organizáciu a istota finančného zázemia,
- automobil aj na súkromné účely,
- Refferal bonus (bonus za odporučeného kandidáta),
- občasná práca formou Home Office,
- káva, čaj na pracovisku, pitný režim je samozrejmosťou,
- otvorená firemná kultúra a skvelí kolegovia, ktorí veľmi ochotne pomôžu pri zapracovaní sa :-)
Viac sa dozviete na pracovnom pohovore u nás. Tešíme sa na Vás.
Informácie o výberovom konaní
Veríme, že naša pracovná ponuka Vás zaujala a vážime si Váš záujem.
Váš životopis zasielajte na uvedenú e-mailovú adresu. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom.
Spoločnosť Správca zálohového systému, n. o. bude spracúvať Vaše osobné údaje v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov na základe oprávneného záujmu.
Váš životopis zasielajte na uvedenú e-mailovú adresu. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom.
Spoločnosť Správca zálohového systému, n. o. bude spracúvať Vaše osobné údaje v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov na základe oprávneného záujmu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Power BI - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Power BI - Základy
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
2 roky praxe v logistike, ideálne v rýchloobrátkovom sektore (potraviny, nápoje, drogéria a kozmetik
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vedomosti/zručnosti:
- 2 roky praxe na vedúcej pozícii (riadenie tímu),
- skúsenosť s plánovaním, exekutívou a optimalizáciou trás cestnej zbernej prepravy,
- skúsený s prácou v plánovacom systéme dopravy alebo dispečerského modulu,
- vyššia úroveň anglického jazyka ako B1 výhodou,
- vodičský preukaz: skupiny B,
- znalosť práce s MS-Office: Word, Excel.
Osobnostné kritériá:
- analytické a procesné myslenie,
- vysoká miera samostatnosti, zodpovednosť za rozhodnutia a dodržiavanie termínov,
- prezentačné a komunikačné schopnosti,
- organizačné schopnosti,
- pro-zákaznícky prístup,
- vysoká odolnosť voči stresu,
- tímovosť,
- rýchlosť, presnosť, zameranie na detail,
- ochota neustále sa vzdelávať a pracovať na sebe.
- 2 roky praxe na vedúcej pozícii (riadenie tímu),
- skúsenosť s plánovaním, exekutívou a optimalizáciou trás cestnej zbernej prepravy,
- skúsený s prácou v plánovacom systéme dopravy alebo dispečerského modulu,
- vyššia úroveň anglického jazyka ako B1 výhodou,
- vodičský preukaz: skupiny B,
- znalosť práce s MS-Office: Word, Excel.
Osobnostné kritériá:
- analytické a procesné myslenie,
- vysoká miera samostatnosti, zodpovednosť za rozhodnutia a dodržiavanie termínov,
- prezentačné a komunikačné schopnosti,
- organizačné schopnosti,
- pro-zákaznícky prístup,
- vysoká odolnosť voči stresu,
- tímovosť,
- rýchlosť, presnosť, zameranie na detail,
- ochota neustále sa vzdelávať a pracovať na sebe.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SPRÁVCA ZÁLOHOVÉHO SYSTÉMU n.o. je nezisková organizácia, poskytujúca služby na základe poverenia vydaného Ministerstvom životného prostredia SR. Organizácia bola zriadená s cieľom vybudovať a následne prevádzkovať zálohový systém pre jednorazové nápojové obaly (PET fľaše a plechovky) v rámci SR.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4597965
Dátum zverejnenia: 8.6.2023
2023-06-08
lokalita: Nové Mesto nad Váhom Pozícia: Dispečer, Disponent, Team leader, Vedúci dopravy Spoločnosť: Správca zálohového systému n. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac